חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מלונות באילת : דן פנורמה אילת מול המלך שלמה אילת.

מאת: דן בלןבתי מלון07/08/20111764 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בטן גב בטן, חופשה לגוף וגם לנפש

חופשה באילת היא קודם כל משהו שאתם עושים לגוף ולנפש שלכם. מגיע לכם מידי פעם אחת כזאת. עם בת הזוג, עם הילדים, לבד עם חבר לצורך צלילה או גלישה. העיקר שיהיה שם חוף של ים, שמש גדולה, אוכל טוב, שירות חדרים קשוב, כוס של בירה ליד הבריכה.

חופשה עם הילדים באילת

אחת החופשות הכי נפוצות באילת, היא כזאת שיוצאים אליה עם כל הילדים שלכם. בדרך כלל זה קורה בחופשות בהם גם הילדים שלכם בחופש. פסח, סוכות, או החופש הגדול. כשמדובר על חופשות עם ילדים הדגש הוא על הקיץ או ההתחלה שלו. כשאתם יוצאים לחופשה עם ילדים אתם רוצים מלון שבו הם ירגישו ממש בנוח, שהבריכה תהיה מפנקת, שיהיה אזור עבור הילדים שיכלול גם צוותי בידור, משחקי מחשב ושבכלל תהיה נגישות למשחקי מחשב ועוד.

מלונות באילת מגוון גדול של אפשרויות, לפעמים זה גם מבלבל

לפני שאתם יורדים לאילת אתם צריכים להזמין בית מלון, מצד אחד ישנו שפע גדול של מלונות באילת מכל הסוגים,במגוון של מחירים. למען האמת לא כולם ממש מתאימים לחופשה עם ילדים. איך אתם בוחרים לעצמכם את המלון הטוב ביותר, מצד אחד אתם יכולים להקשיב להמלצות של חברים שלכם, אתם יכולים לקרוא ביקורות שונות באינטרנט. בעיקר באתרים של דירוגי בתי מלון.

לפעמים עדיף ללכת על בטוח

יש מצבים ששווה בהם ללכת על בטוח. כשאתם יוצאים לחופשה עם הילדים שלכם. אתם מאוד רוצים שהם ייהנו, לכן כדאי מאוד שתבחרו בתי מלון שמתאימים ללא צל של ספק לחופשה משפחתית. במאמר קצר זה נציין שנים מבין בתי המלון המאוד מוכרים של אילת.מצד אחד בתי מלון של חמישה כוכבים, נוחים ומפנקים. אבל גם בתי מלון שמתאימים מאוד לחופשה עם הילדים שלכם. מדובר על מלון דן פנורמה אילת מבית רשת מלונות דן ומלון המלך שלמה, אחד המלונות הכי מוכרים באילת בשלושים שנים האחרונות.

דן פנורמה אילת עוד מלון מבית רשת מלונות דן

דן פנורמה אילת הוא אחד מבין המלונות הבולטים של אילת, מלון ששייך לרשת מפוארת עם מסורת מאוד ארוכה. היתרון הגדול של מלון דן פנורמה בעובדה שזהו בית מלון מצד אחד מפואר למדי,מאידך הוא מתאים לחופשה עם ילדים. יחד עם זאת מדובר גם על מלון במחיר מאוד סביר. כזה שתוכלו מין הסתם לעמוד בו בחופשה המשפחתית הבאה שלכם.

המלך שלמה אילת, לא עוד מלון אילתי

כשמדובר על מלון המלך שלמה אילת. אתם מדברים מלון עם משמעות היסטורית גדולה כשמדובר על ענף התיירות באילת. זהו המלון הראשון אותו הקימה רשת ישרוטל באילת בראשית שנות השמונים של המאה העשרים. מלון שסימל מהפכה גדולה בענף התיירות של אילת. אחד מיתרונותיו הגדולים קשור בצורת החופשה שמעודדת חופשה משפחתית עם הילדים.במלון המלך שלמה הומצא המושג צוותי בידור. וכמה מטובי בדרני ישראל התחילו את הקריירה שלהם במלון המלך שלמה משם הם רק צמחו והפכו להיות מפורסמים וכמובן מצליחים מאוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מומחה לתיירות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן בלן

מאת: דן בלןבתי מלון26/02/121462 צפיות
מלו רימונים אילת הוא כזה שיש בו את כול מה שאתן מצפים לו ממלון חמישה כוכבים ממש איכותי כולל בריכה ממש מפנקת, שירות חדרים שפועל 24 שעות ביממה וכמובן מגוון גדול של ארוחות ממש שוות אותם תוכלו לקבל בחדר האוכל של בית המלון. בקיצור חופשה ממש נעימה במלון של חמישה כוכבים

מאת: דן בלןבתי מלון23/02/121257 צפיות
אם מתאים לכם מלון של חמישה כוכבים מאוד איכותי, מין מלון נעים, נוח ומפנק במיוחד כדאי לכם שתחשבו לצאת לחופשה איכותית במלון רימונים אילת. אנחנו מדברים על מלון שכולל את כול מה שתצפו לקבל במלון מאוד איכותי כזה שללא ספק מתאים לחופשה משפחתית וגם כזאת שהיא זוגית. אין ספק שאתם עומדים ליהנות ממנה מאוד

מאת: דן בלןבתי מלון14/02/121022 צפיות
פעם לפני הפסח כביש הערבה הפך להיות פקק תנועה אחד גדול. כול עם ישראל היה ממלא את המכוניות שלו ויורד לאילת. היום לעומת זאת יש הרבה יותר ישראלים שמנצלים את המחירים הממש טובים של הטיסות ויורדים לנופש באילת באמצעות טיסות שהן הרבה יותר מהירות וגם נוחות. אתם בעצם מתחילים את החופשה שלכם עוד במרכז הארץ. בלי כול הבלגן של 4

מאת: דן בלןבתי מלון03/02/121185 צפיות
אם אתם רוצים לרדת לאילת לחופשה ממש שונה, שווה לכם לנסות את כפר הנופש התאילנדי אורכידאה, מדובר על מקום נפלא להעביר בו כמה ימים של חופש אמיתי. ממש שונים מכול מה שהכרתם. המרחבים של הכפר, בקתות העץ האותנטי, הנוף שנשקף, ממנו וגם המסעדה המאוד איכותית אותה תוכלו למצוא בכפר הזה. כולם ביחד ללא ספק יעניקו לכם חופשה

מאת: דן בלןבתי מלון02/02/121218 צפיות
מלון אסטרל וילג' הוא ללא ספק אחד המלונות הכי רגועים כשמדובר על אילת. מין מלון שנמצא בליבו של גן ממש קסום אין ספק שאתם עומדים ליהנות מחופשה ממש מפנקת ואיכותית. כזאת שתגרום לכם לא לרצות לצאת משער המלון ממש לאף מקום אחר

מאת: דן בלןבתי מלון29/01/121194 צפיות
אם אתם רוצים לבלות בחופשה במלון חמישה כוכבים אטרקטיבי, נעים ומפנק מאוד כדאי מאוד שתשקלו לצאת לחופשה במלון רימונים אילת. כשאנחנו מדברים על מלון עדכני אנחנו מתכוונים לבית מלון שעבר שיפוץ מסיבי ממש לא מזמן, מה

מאת: דן בלןבתי מלון31/12/111180 צפיות
החורף שלנו לא ממש קר ולא ולא תמיד גשום אבל הוא גם לא ממש הזמן לחופש מה עוד כשמדברים גם על הילדים שלכם אז הם לומדים. לכן כולם כול כך מחכים לפסח שהיא החופשה הראשונה שלכם במזג אוויר אביבי ונעים. וכשמדברים על החופשה הזאת הכי כיף להעביר אותה באילת היא עיר השמש הדרומית. המקום שכולם אוהבים לרדת אליה כמעט בכול הזדמנות שלא תבוא.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182159 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182023 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181392 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181494 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica