חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב מטבחים קטנים

מאת: רונן בן ארציבתים משותפים14/08/2011905 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים נגר מטבחים מקצוען? אחד הדברים המהנים ביותר הוא שיפוץ טוב של הבית. זוהי הזדמנות נדירה להיפטר מפריטים מיושנים וכאלה שהתקלקלו ובאותה העת לרענן את חזות הדירה או הבית עם עיצוב מודרני. אך שיפוץ הוא עניין לא פשוט בכלל וכל אחד יאמר לכם ששיפוץ של מטבחים זה השיפוץ הכי מסובך.

עיצוב מטבחים, השינוי מאד משמעותי כי בדרך כלל זהו שיפוץ כוללני ויקר אשר כולל החלפה של משטחי עבודה, ארונות, גופי תאורה ומכשירי חשמל רבים. חוסר הנוחות בבית והשינוי הגדול בעת העבודה גורמים לאנשים רבים להרתע ואף להמנע משיפוצים. אבל הניסיון מוכיח שהזיעה, הזמן והכסף אשר מושקעים בפרוייקט שכזה מאד משתלמים בסופו של דבר מבחינת המראה הכללי, נוחות החדר ואף בהעלאת ערכו של הבית.

האפשרויות המוצעות בשוק מתחלקות לשתיים עיקריות- רכישת מטבחים מודרניים מרשתות גדולות או קניית מטבח בעיצוב של נגר. מטבחים המשווקים על ידי רשתות מחיריהם זולים משמעותית ממטבחים בעיצוב פרטי, אבל בשל ייצורם התעשייתי הם אינם מותאמים למבנה הבית ולרוב הם נוטים להיבנות מחומרים פשוטים יותר. מטבח מנגר לרוב מבטיח איכות ועבודה ברמה גבוהה, במהלך התכנון המבחר בין העיצובים והחומרים אינסופי, אבל זו הוצאה מאוד גבוהה.

בשנים האחרונות קיימת האופציה להחליף רק את הארונות מטבח ועל ידי כך לרענן את מראה המטבח תוך חיסכון ניכר בעלויות. אך חשוב לזכור כי מדובר בשיפוץ חזותי בלבד אשר לא מסוגל לפתור בעיות כרקבון בתוך החלקים הפנימיים של הארונות או מערכת מים תקולה. הדבר הכי חשוב זה לא להתפשר על איכות החומרים ולנסות למצוא את האיזון הנכון בין יופי למידת השימושיות.

 



תגיות המאמר: עיצוב מטבחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היכנסו לאתר בעלי מקצוע של ישראל לאיתור חשמלאי ובעלי מקצוע מומלצים www.hdm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן בן ארצי

מאת: רונן בן ארציבית חכם28/08/11945 צפיות
ההתקנה- לא כל כך חשוב איזה מערכת רכשתם אפילו אם זה הטוב ביותר שיש בתחום, לבסוף צריך התקנה מקצועית. תחפשו טכנאים שידועים את התחום, בקשו חשבונית על המוצר ושימו לב שנותנים לכם מכשיר טוב ואיכותי.

מאת: רונן בן ארציבגרויות28/08/111122 צפיות
בזמננו כל אחד יכול להרשם ללימודים וללמוד את הנושא ללא נסיון, לצבור את הידע ולצאת עם הדיפלומה, כאשר הטובים מוכיחים את ערכם בשטח, אבל, תחום הלימודים המועדף עליכם וגם את מוסדות הלימוד.

מאת: רונן בן ארציבית חכם28/08/11891 צפיות
המנעול החדש התקלקל? עדיין יש לכם אחריות, מצאו את חשבונית הקנייה ותאמו תיקון מטעם החברה ללא תשלום, זאת הסיבה שכדאי לקנות מנעול מאנשי מקצוע אמינים.

מאת: רונן בן ארציריהוט 28/08/11990 צפיות
נגרים אמינים מוצאים דרך חוות דעת, בודקים עם משפחה ואפילו עם השכנים, האם יצא להם לרכוש לאחרונה ארון חדש? אם התשובה חיובית, בקשו להביט בארון, לשמוע ביקורת על הנגר, לוח הזמנים והמחיר. המלצה כזאת היא דרך מצוינת למצוא בעל מקצוע.

מאת: רונן בן ארציריהוט 28/08/111037 צפיות
אבל אין להסתפק בתיק העבודות בלבד, בקשו לראות את העבודות במבנים שתוכננו על ידי האדריכל שאתם שוקלים לשכור.

מאת: רונן בן ארצישיפוצים28/08/11919 צפיות
החלפתם את הריצוף הישן בחדש? תמיד הקפידו לשמור מספר חבילות של הריצוף אם תצטרכו לתקן או למקרה שתרצו להרחיב את השטח המרוצף לאזורים נוספים.

מאת: רונן בן ארציבתים משותפים28/08/11900 צפיות
בכדי למנוע תקלות בדוד שמש חשוב מאוד להתקין מסנן אבנית במערכת הראשית, ולבצע שטיפה פנימית של הדוד פעם בשנתיים לכל הפחות.

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222357 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222968 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223129 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222959 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222992 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211279 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201731 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica