חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה מומלץ ללמוד קורס פסיכומטרי?

מאת: EZ Wayפסיכומטרי21/08/2011797 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם להתקדם בחיים? הכול אודות קורס פסיכומטרי – בשבילכם ולמענכם

מטרתו של המבחן הפסיכומטרי הינה בחינת יכולות למידתו של המועמד לקבלה לאוניברסיטה והיא זו שתקבע לאיזה תחום לימודים הוא יתקבל או לא יתקבל.

כדי להתקבל לאוניברסיטה בכלל ולתחום יוקרתי בפרט, חובה להשיג ציון כמה שיותר גבוה בפסיכומטרי. כמובן, שכל אחד יכול לקנות או לשאול ספרים בנושא זה, ללמוד עם עצמו ולנסות לעבור את הבחינה, אבל בינינו- זה לא כל כך פשוט!

קורס פסיכומטרי מהווה מסגרת יציבה ללימודים עם תוכן, להבדיל מלימודים בבית, אשר כל רחש קטן יכול להוציא אותנו מהריכוז ולהסיט את תשומת לבנו מהמטרה. זאת ועוד, קורס פסיכומטרי מעניק סוג של הגנה, של ביטחון, בדיוק כמו שלמדנו בבית ספר והמסגרת העניקה לנו את הרצון והיכולת ללמוד! אין ספק, כי קורס פסיכומטרי הינו הפתרון להצלחה במבחן הפסיכומטרי המייגע והמלחיץ, בקורס מכינים אתכם בדרך הטובה ביותר למבחן. מעבר לתכני הבחינה - תלמדו את הדרכים והשיטות לפתירת שאלות הבחינה.

קורס פסיכומטרי מתמקד גם בשיטות להפחתת מתחים ולחצים ולפתרונות בזמן אמת, כאשר אנו נמצאים במסגרות של קורס פסיכומטרי - ברוב המקרים ילמדו אותנו סטודנטים, אשר הצליחו להוציא ציונים טובים מאוד בבחינה ויודעים בדיוק היכן לשים את הדגש, איפה צריך להשקיע יותר, וכדומה.

כאשר לומדים במסגרת של קורס פסיכומטרי - בדרך כלל מהלך הלימודים מתרחש בקבוצה של תלמידים נוספים. עובדת היותכם בקבוצה מהווה יתרון, מכיוון שאם חלילה, נתקעתם בבעיית פתרון לשאלה - תמיד יהיה לכם את מי לשאול... בלמידה בקבוצה מתבצע לרוב סיעור מוחות ומכך ניתן ללמוד רבות ולשפר את היכולת להצליח בבחינה הפסיכומטרית. רבים מאלו שניסו ללמוד לבד ולא הצליחו לעבור את הבחינה בציון משביע רצון, הבינו שהם חייבים להירשם ללימודי קורס פסיכומטרי, כדי לרכוש את ההכנה המתאימה, את מיומנויות הלמידה, הכוונה נכונה ולמידה מאנשים שעשו את זה וג הצליחו.

לסיום,

אין ספק, כי הפתרון האידיאלי להצלחה בבחינה הפסיכומטרית טמון בכך שתירשמו למסגרת כלשהי של קורס פסיכומטרי. עבודה סיזיפית ומייגעת של כשלושה חודשים, עם המון השקעה בבית, חזרה על החומר ותרגול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

EZ Way - פסיכומטרי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת EZ Way

מאת: EZ Wayפסיכומטרי15/08/111105 צפיות
מבחן אמיר, כלומר, "אנגלית מיון לרמות" מהווה כדרישת סף באוניברסיטאות, כדי לקבל פטור מלימודי אנגלית או, לחילופין, לפי הציון במבחן אמיר תחליט האוניברסיטה כמה קורסים של השלמה תצטרכו לעבור. רבים הם אלו אשר רוצים לגשת ולעבור את מבחן אמיר, בשל קבלת פטור באנגלית.

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161638 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161865 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133098 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132249 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132287 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132121 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132577 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica