חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מלונות באילת: רימונים אילת מול דן פנורמה אילת

מאת: אסף לויבתי מלון31/08/2011803 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קיץ, אביב, סתיו או חורף, זה לא משנה ממש, חופשה באילת מתאימה בכל עונות השנה. מזג האוויר האידיאלי מהווה מוקד משיכה לתיירים לא רק מישראל אל מכל העולם. רבבות אירופאים צובאים על חוף הים ומפרץ אילת המרהיב בחודשי החורף הקרים כשאירופה כולה קרה וקפואה ואילו באילת שמש, חוף וים כאילו ממש אמצע הקיץ עכשיו.

רשתות המלונאות מציעים מגוון עצום של מלונות באילת, כך שבעצם כל אחד יכול למצוא את המלון המתאים עבורו. מלונות באילת מתאימים לכל סוג חופשה, משפחתית, זוגית, חבר'ה צעירים, כולם ייהנו משירותי המלונות ומהאטרקציות בעיר.

מלונות באילת מפוזרים ברחבי העיר כאשר מלונות היוקרה ממוקמים לאורכה של הטיילת ואילו במרכז העיר תמצאו את המלונות הפשוטים יחסית. בכל מקרה בטרם תבצעו הזמנה לאחד ממלונות אילת מומלץ לבדוק את מלון דן פנורמה אילת ורימונים, שניים מהמלונות המרכזיים ונודעים באילת.

מלון דן פנורמה אילת

מלון דן פנורמה אילת ממוקם במרכז העיר במיקום אידיאלי בקרבת מרכזי הקניות והבילוי בעיר. מלון דן פנורמה אילת מתאים לאירוח זוגות, משפחות וילדים, וכן גם אנשי עסקים. מלון דן פנורמה אילת כולל 277 חדרים וסוויטות, כאשר בחלקם מרפסת המשקיפה לעבר נוף מרהיב של המדבר הקסום. לפינטק מומלץ להזמין את סוויטות המלון ובהן חדר שינה, סלון ומרפסת גן עם ג'קוזי.

מלון דן פנורמה אילת מעניק לאורחיו חווית אירוח איכותית ומציע מגוון ארוחות בחדר האוכל המרכזי במלון. כמו כן לרשות האורחים טרקלין מרינה, מזנון הבריכה ואספרסו בר. במלון דן פנורמה אילת אין דרה אחת משעממת, צוותי בידור ידאגו להעסיק את הילדים במשך כל היום, מגוון פעילויות וסדנאות יצירה, תיאטרון בובות ומועדוני משחקים משוכללים

במתחם מלון דן פנורמה אילת בריכת שחייה, מתקני ספא, סלון יופי וחוף ים פרטי לאורחי המלון.

מלון רימונים אילת

מלון רימונים אילת מעניק חווית אירוח ייחודית ומפנקת. מלון רימונים אילת  ממוקם באזור מרכזי בחופה הצפוני של אילת במרחק נגיעה ממרכזי הקניות והבילוי בעיר. מלון רימונים אילת  מכיל כ-280 חדרים וסוויטות מאובזרים בכל טוב, מסכי טלוויזיה חדישים, כספת ומיני בר אישיים ועוד, מכל חדרי המלון מרפסת שמש המשקיפה לעבר הים האדום. אם אתם זוג בירח הדבש מומלץ להזמין את חדר הפרחים שכולו מעוצב בטוב טעם עם פרחים וקריסטלים מכל עבר.

כאורחי מלון רימונים אילת תיהנו במסעדת פנורמה המעולה המציעה מגוון ארוחות איכותיות וכן מבר הלובי פיראוס המציע אוכל חלבי. כמו כן ילדכם לא ישתעממו לרגע וצוותי בידר ידאגו להפעילם במועדוני משחקים וילדים.

במתחם מלון רימונים אילת שתי בריכת שחייה לילדים ופעוטות, בריכת שחייה חצי אולימפית, מתחם ספא מפנק ובו חדרי טיפול, סאונה יבשה ורטובה, חדר כושר משוכלל, מקלחות לחץ מכון יופי, ג'קוזי וחוף ים פרטי עם מיטות שיזוף, מגבות וערסלים לאורחי המלון.

כמו כן ניתן לקיים במתחם מלון רימונים אילת  כנסים ואירועים באולם ניראוס המכיל עד 210 אורחים וכן חדר ישיבות פרטי המיועד לאירוח של עד 16 איש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אסף לוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף לוי

מאת: אסף לויבתי מלון25/08/11978 צפיות
מפרץ אילת המרהיב, חוף ים, שמש נצחית, מזג אוויר מעולה, מספיק לכם? אז זהו שיש באילת עוד הרבה, מגוון אטרקציות ופעילויות למבוגרים וילדים כאחד. חיי לילה סוערים, מסיבות, מסעדות, פאבים, שייט, גלישה, צלילה, צניחה, ריף דולפינים, עיר המלכים, מצפה תת מימי, טיולי ג'יפים, טרקטורונים, גמלים ועוד. הכל אפשרי באילת.

מאת: אסף לויבתי מלון23/08/11790 צפיות
אין כבר ספק, אילת היא עיר התיירות מספר אחת בישראל. עיר הנופש הנצחית מציעה חופשה מפנקת לכל אורך השנה. תיירים מכל העולם נוהרים לאילת בקיץ ובאביב, בסתיו ובחורף, רק בכדי להתענג על חוף הים, השמש המלטפת ומזג האוויר המושלם.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182163 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica