חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה שצריך לדעת על דודי שמש

מאת: חיה שוורץבתים משותפים08/09/2011889 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נמאס ממקלחות קרות? רוצה לנצל את חום השמש? אם נמאס לך לקבל עצבים מהמצב ואתה חוזר ואומר איך יכול להיות מצב שבחוץ כבשן והמים באמבטיה קפואים כמו קרח. זה כבר לא סוד, יש אלטרנטיבה פשוטה, חכמה וחסכונית - ניצול המשאב הטבעי של השמש על ידי הצבת דוד שמש.

מחירי דוד שמש - כי דוד חשמלי זה פשוט בזבוז


הצבתו של דוד שמש יכולה להפחית במידה רבה את צריכת החשמל שלכם בבית ואפילו בבסיסים צבאיים. זוהי אחלה דרך לנצל את החום ששורר בארצנו לצורך חימום המים במקום הצורך בשימוש אביזר חשמלי או שיטות אחרות הצורכות כמויות אנרגיה עצומות.

שימוש של כלל האוכלוסיה בדוד שמש לא רק מוביל לחסכון בהוצאות כי גם לירידה בשימוש בחשמל. על ידי כך אנחנו מביאים להפחתה בכמויות הזיהום והצריכה ומונעים צמצום של משאבי האנרגיה בארץ.

דודים וקולטים כל מה שאתם צריכים לדעת


איך זה עובד בכלל? איפה מניחים? מי מתקין את זה? הכול על דודי שמש.

יש חוק על פיו יש חובה לעשות הכנה והתקנה של דודי שמש בבנייני מגורים (מלבד מגדלים שאין בהם די מקום). על ידי הוצאת תקנה זו חוסכים בישראל כ-4 אחוזים מצריכת האנרגיה הכלל ארצית.

הפיתוח בוצע במדינת ישראל. מתאים לנו, לא?

את הדוד מתקינים על גג הבית לרוב, או על פני משטח אחר שנותנים חשיפה מוחלטת לשמש. את דודי השמש מתקינים כשהקולטים מופנים דרומה.

גוף הדוד בנוי ממיכל העשוי מתכת, אשר בתוכו מים, שמחובר בצינור לקולטים. בתוך הקולטים מסודרים צינורות מים רבים במסגרת תחומה.

מסגרת הקולטים הורכבה בצורה שצידו האחד עשוי זכוכית שקופה ואילו יתר הצלעות אטומות, וזאת במטרה לתפוס כמה שיותר מהקרניים החמות. לכן מומלץ לבדוק מעת לעת שהצד השקוף נקי לחלוטין.

הזמנת דוד המופעל באמצעות השמש כדאית לבניין מגורים ואפילו בקניונים במדינות כמו שלנו בהן ניתן להפיק תועלת מהמשאב הזמין של חום השמש.

רוצה לשמוע מידע נוסף על טכנאי דודי שמש? קולטים שזה בחינם?
הצטרפו לעולם ירוק, גילשו לאתר שוב ובהקדם ותוכלו לקבל הצעות מטובי אנשי המקצוע בתחום.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה שוורץ

מאת: חיה שוורץבניין ואחזקה - כללי15/09/111299 צפיות
מיד כשעולים על פגם בניקוז המים קראו לעוסק בתחום! בעיות קטנות בצנרת הבית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

מאת: חיה שוורץאירועים וחתונות – כללי15/09/111389 צפיות
בימינו תכנון אירוע גדול זה לא עסק פשוט, אבל יש גם אופציה שתמיד תהיה מיוחדת - אירוע בטבע

מאת: חיה שוורץלימודי תעודה ומקצוע15/09/111299 צפיות
אם פתאום מצאתם שאתם בגיל שלושים, רוצים להחליף תחום, לא צריך להתאכזב ולהרים ידיים.

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים15/09/111376 צפיות
כאשר מציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי אולמות אירועים? אז עצרו את סוסיכם

מאת: חיה שוורץגינון14/09/111502 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ואפשר גם להבין את הסיבות לכך

מאת: חיה שוורץלהקות אירועים14/09/111615 צפיות
מסיבת חתונה מקורית היא חויה שאיש לא ישכח...

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים14/09/111314 צפיות
איפה תקני שמלת חתונה? ומה בדבר העלויות? מה המעצבים מציגים כעת?

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222359 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222970 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223131 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222961 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222994 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211279 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201731 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica