חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוות ליטוף

מאת: פינות חיבעלי חיים - כללי19/09/20114992 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חוות ליטוף – למה זה חשוב ללטף בעלי חיים

חוות ליטוף הן הטרנד האחרון במה שקשור לבילוי משפחתי שבו מעורבים בעלי חיים ובילוי משפחתי בחיק הטבע.

חוות ליטוף יוצרות את האפשרות של מגע ישיר בין הילדים לבעלי חיים, שלא רואים אותם ביומיום, ואין אפשרות להתקרב אליהם ולגעת בהם, אם זה לא במקומם הטבעי, בדיר, באורווה, בכלוב או בשדה.

חוות ליטוף ממוקמות באזורים שונים בארץ, לעיתים קרובות בקיבוצים שבהם ניתן למצוא בעלי חיים בשטח המחייה הטבעי שלהם.

חוות ליטוף – קרבה בלתי אמצעית בין האדם לבעלי חיים

בתחומן של חוות ליטוף נמצאים בעלי חיים שבויתו על ידי בני האדם. כאלה שבמשך השנים מספקים לנו בשר, חלב, צמר, נשיאת בני אדם ומשאות. ובפינות הליטוף של חוות הליטוף, בעלי חיים אלה מספקים לילדינו בילוי והנאה.

חלק מבעלי החיים מוחזקים בפינות מופרדות מבעלי חיים אחרים, והילדים יכולים לגשת לכל חיה בפינה שלה ללטף ולהאכיל אותה, הכל לפי הנחיות המקום.

ישנן פינות ליטוף משותפות לבעלי חיים שונים, והילדים קטנים יותר, יכולים לגשת ללא חשש, בליווי של מבוגר כמובן, ללטף ולהאכיל את החיה המועדפת עליהם. בפינת הליטוף המשותפת ניתן למצוא מסתובבים חופשים, טווסים, תרנגולים, תרנגולי הודו וגם פניניות.

חוות ליטוף – לומדים להכיר ונהנים מהמגע

ישנן חוות ליטוף, שמציעות מגוון רחב של פעילויות , ולא רק ליטוף והאכלה. בחוות אלה, מתקיימות הפעלות לילדים, שבהן מעורבים גם בעלי חיים.

חוות ליטוף שונות מציעות הפעלות כמו ,רכיבה על סוסים ועל חמורים, ויש גם אפשרות של חליבת פרות או עזים.

בנוסף, ישנן הפעלות כמו פינות יצירה ומשחק, חוגים לילדים, רכבת שנוסעת בשטחי החווה, ואפילו, ישנן חוות ליטוף שיש בהם מקום לערוך ימי הולדת בתיאום מראש וגם מקום לפיקניקים.

ילדים שמשתתפים בהפעלות אלה, לומדים להכיר מקרוב את פעילותם השוטפת והעיקרית של בעלי חיים, ששנים רבות משרתים בצורה נאמנה את המין האנושי.

חוות ליטוף – ללטף, אבל רק בהסכמה

רצונם העז של הילדים לגעת וללטף את בעלי החיים בפינות הליטוף, יכול ליצור מצב לא נעים, שבו בעלי החיים אינם מעוניינים ברגע מסוים, שיגעו בהם או שילטפו אותם. ולכן, רצוי, שילד שמגיע לפינת ליטוף, יהיה מלווה באדם מבוגר, במידה ובעל החיים אינו מעוניין בקרבתו של הילד.

חשוב להסביר לילד, שלבעל החיים מותר לסרב לליטוף שלו, ושגם לחיות מותר לא לרצות לקבל חיבוק או ליטוף, ושעל הילדים לכבד את רצונם של בעלי החיים.

גם בנושא של מתן מזון לבעלי חיים, ישנם כללים ברורים. חוות ליטוף מאפשרות להאכיל את בעלי החיים, אך ישנן הגבלות בסוגי המזון.

ישנן חוות ליטוף, שניתן למצוא בהן מכונות שמיועדות למכור תערובות מזון מיוחדות לבעלי חיים שונים. במחיר סמלי ניתן לרכוש תערובת מזון לבעלי חיים שאותו אתם רוצים להאכיל ובכך נפתרת בעיית המזון.

ישנם בעלי חיים מסוימים, שאין צורך לקנות עבורם תערובת מזון, אך שוב, ישנם כללים ברורים של באיזה מזון מותר להאכיל אותם.

כדאי להזכיר כאן, שמזון אינו מבוקר שניתן לבעלי החיים, עלול לגרום לתחלואה של אותם בעלי חיים.

חוות ליטוף – סוגים שונים של בעלי חיים

בתחומיהן של חוות ליטוף רבות, ניתן לפגוש בעלי חיים, שממש "מככבים" בהן.

בעלי חיים שילדים ממש אוהבים לראות וללטף, אלה עיזים, כבשים, סוסי פוני, וגם ארנבונים. בעלי חיים נוספים שמככבים בפינות הליטוף של חוות ליטוף, אלה סוסים, פרות, ובעלי חיים כמו איילים ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פינות חי

מאמרים נוספים בנושא בעלי חיים - כללי

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195935 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173624 צפיות
הרחקת יונים באמצעות רשת להרחקת יונים, הינה שיטה נפוצה ואופטימלית, אשר קיימת במס' רב של מבנים ובניינים ומספקת פתרון מקיף למניעת קינון ומטרד רב של היונים. רשת נגד יונים ניתנת להתקנה באזורים שונים של הבית, בגדלים שונים ובסוגים שונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173368 צפיות
לא רבים יודעים כי קיים מקצוע בשם "מרחיק יונים". מרחיק יונים כשמו כן. מרחיק יונים משתמש בשיטות שונות להרחקת היונים מהאזור המבוקש .

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/173174 צפיות
הרחקת יונים הינו תחום גדול בו קיימים חברות ובעלי מקצוע רבים ושונים, אשר נותנים מגוון פתרונות לכלל סוגי האוכלוסייה, החל מלקוחות פרטיים, וועדי בתים, ועד ללקוחות עסקיים וחברות. בתחום זה חשוב להבין מהו צרכיכם ולהכיר את השיטות השונות הקיימות להרחקת יונים, וכן למצוא בעל מקצוע אמין ומנוסה, אשר יוכל לספק לכם שירות הרחקת יונים כמו שצריך.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172823 צפיות
הרחקת יונים מאזורי קינון ביתיים, מצריכה לנקוט במספר דרכים מסוימות אשר באמצעותם ניתן להרחיק את היונים ולהיפטר מהם אחת ולתמיד. אין זה מספיק לגרש את היונים ולקוות שלא יחזרו, נדרשות כאן שיטות מיוחדות להרחקת יונים וכן הקדשת זמן והשקעה רבה בכדי להשיג פתרון יעיל בהרחקת היונים.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172735 צפיות
הרחקת יונים משלטים הינה שיטה חדשה ויעילה אשר נותנת מענה למטרד היונים אשר מביאות עימם לכלוך ורעש כאשר הם מקננות על גבי שלטי פרסום של עסקים וחנויות. מטרד זה יכול לעורר סלידה אצל הלקוחות המבקרים במקום ואף חלילה להרחיק אותם, דבר אשר יכול לפגוע בפרנסתו של העסק או בעל החנות.

מאת: אביב הרחקת יוניםבעלי חיים - כללי22/01/172440 צפיות
הרחקת יונים ניתנת לביצוע באופן עצמאי על ידי מס' שיטות מסוימות להרחקת יונים משטח ביתכם או מבית העסק שלכם, אך, בכדי להשיג תוצאות טובות יותר, המאפשרות הרחקת יונים לצמיתות, כדאי שתשקלו פניה אל חברה מקצועית להרחקת יונים, אשר מומחית בכלל סוגי העבודות הרחקת היונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica