חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת לילדים

מאת: יומולדת קוםימי הולדת22/09/20111162 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ילדים צריכים כל הזמן גירויים חדשים, אשר מפעילים את הדמיון, מעודדיםיצירתיות ומרחיבים את האופקים, אך הדרך האפקטיבית ביותר לעשות זאת היא עלידי הפיכת העניין לחוויה מיוחדת ומקורית שבאמצעותה הילדים יתמקדו בהנאה שהםמפיקים ו"לא ירגישו" שהם גם לומדים דברים חדשים ומתפתחים. ניתן לשלבפעילויות אלו במגוון אירועים, כמו בחגים, במסיבות כיתה או במסגרת יום הולדתלילדים.

כל מפגש של ילדים הוא הזדמנות לפעילות מיוחדת ושונה, על אחת כמה וכמה כשמדובר על יום הולדת לילדים המהווה אירוע מרגש וחגיגי שבו כל המשתתפים "נרתמים" לתוכניתהאומנותית ומשתפים פעולה. כידוע, ישנו מגוון גדול במיוחד של הפקות לימיהולדת אלו ורובן כוללות משחק תפקידים, סדנאות יצירה או למידה והתנסות בתחוםחדש. בין אם מדובר על סדנת פיסול בבצק סוכר או על קוסם הילדים נהייםמעורבים ואף מתגבשים ביניהם.

הפעלות שונות לבנים ולבנות

יום הולדת לבנות גורם לאירוע להיות בעל אוריינטציה נשית, או לפחות מעודנת יותר. בדרך כלליקושט האירוע בהתאם לעולם התוכן של הילדה, וסביר כי גם ההפעלה או התוכניתהאומנותית יתרכזו בנושא שקרוב אל לבה כגון בובות בראץ', סדנת תכשיטים אומשחק שנושאו "בת הים הקטנה" או "עולם הפיות". יום הולדת לילדים בסגנון נשיישים דגש על הפרטים הקטנים, כמו על המתנות שיחולקו למשתתפים, על הבגדים שלכלת השמחה ואפילו על סידור הישיבה.

יום הולדת לבנים יתרכזלרוב בפעילות עצמה שעשויה להיות בסגנון משחקי מחשב או טלוויזיה, משחקתפקידים של שודדי ים או הקרנה של סרט בקולנוע, משחק באולינג או קארטינג.סביר כי יזמין החוגג הצעיר בעיקר בנים ליום ההולדת שלו, כך שהאווירה הכלליתוההתנהלות יתאימו להם. יום הולדת לילדים מסוג זה יהיה חווייתי במיוחד, ואףייתכן כי יכלול כמה פעילויות ולא רק אחת עיקרית.

פעילות משותפת

ישנםחוגגים צעירים אשר עורכים יום הולדת עם פעילות המשותפת לשני המינים.סדנאות אפייה או בישול מתאימות לבנים ולבנות, כמו גם משחקי חברה בסגנון"הארי פוטר". יום הולדת לילדים בסגנון קרקס יוצר עולם דמיוני מקסים אשר כלאחד לוקח בו חלק ללא קשר למין אלא לפי נטיית לבו. אפשר כמובן לקחת את כלהמשתתפים לסרט, להצגה, לפינת ליטוף, חוות פרפרים או פיקניק, או להזמיןסדנאות יצירה של עפיפונים או קיפולי נייר שתמיד משמחות ומלהיבות.

אפשרותנוספת לעניין בה את שני המינים במהלך יום הולדת לילדים היא להזמין אומןאשר יעביר הופעה או לחילופין הרצאה לילדים כמו ליצן, קוסם, מדען או טיילהרפתקן. חשוב להתאים את הפעילות לגילו של החוגג, לעולם התוכן שלו, למספרהמשתתפים ולאופי היחסים ביניהם בכדי למקסם את החוויה ולהביא לכמה שיותרשיתוף פעולה ואף לגיבוש וללמידה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יומולדת קום

מאת: יומולדת קוםימי הולדת26/09/11738 צפיות
ישנן הופעות אשר חוזרות ומרגשות אותנו בכל הזדמנות, וגורמות לנו לחוש כילדים. הופעות כמו קרקס, רכיבה על סוסים, ליצנים וכמובן - קוסמים, הן חלק מהקלאסיקות של ילדותינו אשר מהלכות עלינו קסם. ימי הולדת הם הזדמנות מצוינת להתרגש מחדש כמו ילדים, לצחוק ולהשתטות קצת.

מאת: יומולדת קוםימי הולדת22/09/11971 צפיות
תחום הפקת האירועים בארץ במגמת התפתחות וגדילה משמעותית – חתונות, בר מצוות, אירועי חברה ואפילו מסיבות סיום הן מסיבות לכל דבר אשר יש לדאוג להתנהלותן. גם ימי הולדת, ובעיקר לילדים, דורשים מארגנים מקצועיים אשר יספקו את התכנית האומנותית ואת עיקר המסיבה, מעבר לתפריט, לתלבושות, למיקום ולמוזמנים.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181781 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181710 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181457 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181501 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181391 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica