חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לאילת - הדרך הנכונה להתחיל את החופשה

תקופת החגים קרבה ובאה וכעת נותר רק לחשוב איפה אתם רוצים לבלות את החופשה הקרובה, האמת אתם לא צריכים לחשוב קשה מדי או להרחיק, הכל נמצא בקרבת מקום ממש מתחת לאף, כן מדובר כמובן באילת. עיר הנופש הנצחית של ישראל מציעה לנופשיה חופשה איכותית ומלהיבה המתאימה לכל קהל יעד באשר הוא. ואם אילת אז כדאי שתתחילו את החופשה ברגיל ימין באמצעות טיסות כמובן.

ומדוע טיסות לאילת ? היות וכיום מדובר בדרך ההגעה האידיאלית המשלבת בין נוחות לעלות. נגמרו הזמנים שבהם טיסות לאילת היו שמורות לבעלי ההון, היום טיסות לאילת הפכו לסטנדרט וניתן לרוכשם במחירים נוחים לכל.

ראשית מבחינת הנוחות אין בכלל פרמטר השוואתי בין טיסות לאילת לבין נסיעה בכלי רכב. מבחינת הזמן נסיעה לאילת אורכת ממרכז הארץ כארבע שעות ללא הפסקה, בעוד שטיסות לאילת אורכות מקסימום שעה ועשרים דקות.

מעבר לכך נסיעה לאילת מצריכה מכם להשכים קום בכדי שלא לבזבז את כל היום הראשון על נהיגה אך למעשה אתם לא מרווחים דבר היות ועד שעד כבר מגיעים לבית המלון, אתם רצוצים ומתים מעייפות ורק מחפשים את המיטה בכדי להתאושש.

לעומת זאת טיסות לאילת מצריכות מכם רק להגיע כשעה בטרם לזמן הטיסה המיועד, לעשות צ'ק אין ולהתרווח במושב. לאחר שהגעתם לשדה התעופה קרוב לוודאי שיחכה לכם שירות הסעות מטעם בית המלון המוזמן, נוחות מרבית ללא מאמץ ואז תוכלו להתחיל את החופשה כשאתם רעננים ומלאי אנרגיה.

גם מבחינת הבטיחות אי אפשר להשוות בין טיסות לאילת לבין נסיעה ברכב. העייפות המצטברת במשך שעות נסיעה רבות והשכמה בשעות הקטנות של הלילה עלולה לגרום לחוסר תשומת לב ולהביא לתאונת דרכים מיותרת שתיגמר באסון, וגם אם לא אורבות סכנות אחרות בדרך מנהגים אחרים על הכביש. טיסות לאילת בטוחות לחלוטין ומוטסות על ידי צוות מיומן ומקצועי. האמת, לא זכור מקרים של התרסקויות באילת.

טיסות זולות לאילת

עכשיו נותר לדבר לגבי העלות - מאז כניסתה של חברת אל על לשוק טיסות הפנים בישראל שונו כללי המשחק וכיום ניתן לרכוש טיסות זולות לאילת ביתר קלות. ההיצע גדל ובמועדים שבהם הביקוש קטן גדל הסיכוי שחברות התעופה יציעו טיסות זולות לאילת בכדי למלא את המטוס שממריא בכל מקרה. בכדי למצוא טיסות זולות לאילת מומלץ לחכות לעונות השפל או לאמצע שבוע בתקווה להוזלות מחירים, אפשרות נוספת היא לחכות לרגע האחרון ולקחת הימור. לעומת זאת בעונות השיא מומלץ להזמין טיסות מראש בכדי להשיג טיסות זולות לאילת.

טיסות במסגרת דילים לאילת

דרך נוספת לרכישת טיסות זולות לאילת היא במסגרת דילים לאילת. דילים לאילת הם למעשה חבילת נופש, עסקת חבילה בין רשתות המלונאות לחברות התעופה שמשתפות פעולה יחדיו ומציעות מחירים אטרקטיביים שאין כמותם בשוק התיירות.

במסגרת דילים לאילת ניתן לבחור בין כל חברות התעופה ורשתות המלונאות הקיימות בשוק. אפשר לשלב בין כולם ליצור חבילת נופש מותאמת אישית. אתם יכולים לרכוש דילים לאילת למלונות שלושה כוכבים, ארבעה ואף חמישה, טיסות בוקר, צהריים וערב, באמצע שבוע או בסוף שבוע. הייחודיות של דילים לאילת מתבטאת בעובדה שאם תבקשו להתחכם ולרכוש טיסה ומלון בנפרד תתאכזבו לגלות כי מדובר בעלות יקרה יותר מזאת המוצעת לכם במסגרת הדילים לאילת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיקי לוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיקי לוי

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205107 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/204993 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195453 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195654 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196401 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182451 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181706 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica