חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אילת: מלון או צימר – זו השאלה!

מאת: מערכת אילת סיטיבתי מלון16/10/2011793 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירה בבית מלון באילת היא בחירה שמתאימה לאנשים שמגיעים לעיר לתקופה קצרה – כמה ימים עד שבוע ורוצים להעביר את חופשתם עם כל הפינוקים שלמלון יש להציע. חדר מאובזר, חדר כושר נגיש, בריכה צמודה, ארוחות מסודרות ועוד.
יש שוני רב בין המלונות השונים באילת והעסקה אותם הם מציעים כך שגם רמת הפינוק יכולה להשתנות מאוד. אך מעבר לפינוקים ונוחיות, שהייה בבית מלון היא חוויה עבור אנשים שנהנים להיות בחברת אנשים אחרים – להכיר חברים בבריכה, לפגוש אנשים בלובי ולהיות חלק מההמולה. יוצאים מהכלל הם כמובן חדרים יוקרתיים וסוויטות בבתי המלון באילת שאפשר להעביר שם חופשה רומנטית ללא כל הפרעות.

צימרים? לא רק בצפון הרחוק
זוגות רבים בוחרים להעביר את חופשתם בצימר באילת. לרוב כאשר אנחנו חושבים על צימר אנחנו חושבים על צפון הארץ. אך גם באילת ניתן למצוא צימרים מפנקים שישלבו בין חופשה אותנטית באילת – הים, הטיילת, הנוף הפתוח והאוויר החם ובין הרומנטיות שאפשר למצוא בצימר. צימרים מיועדים אף הם לחופשה קצרה וניתן למצוא צימרים שכוללים גם ארוחות בוקר ומציעים הנחות לאטרקציות שונות באזור.

בתי הארחה ואכסניות נוער – לא רק לילדים
בתי הארחה ואכסניות באילת יכולים להתאים למספר מקרים עיקריים. מקרה ראשון נוגע לתקציב. יש אנשים שחשוב להם להיות באילת בחופשה, עצם השהייה באילת מרגיעה ומפנקת עבורם והם לא זקוקים לכל התנאים שמציעים צימרים או בתי מלון – אותם אנשים מעדיפים לחסוך בעלויות הלינה ובוחרים בבתי הארחה. ישנן אכסניות נוער שמציעות חדרים לא רעים בכלל עבור קבוצות של מבקרים באילת. ניתן להגיע כקבוצה מאורגנת או לבחור ללון בחדר עם אנשים שלא מכירים – כך או כך מדובר בחוויה מיוחדת שמתאימה לאנשים חברותיים וזורמים במיוחד.
מקרה מרכזי נוסף נוגע למשך השהייה באילת. יש אנשים שמגיעים לקורסי צלילה למשל, הנמשכים כמה שבועות ואינם מעוניינים להוציא סכומים גדולים על לינה ודמי מחייה. קיים מגוון רחב של אכסניות נוער ובתי הארחה המציעים מחירים אטרקטיביים לשוהים זמן ממושך.

דירה להשכיר גרסת אילת
פיתרון נוסף שיכול להתאים למי שמגיע לתקופה ממושכת יותר – הוא השכרת דירה לתקופה קצרה. ניתן לשכור דירה עם שותפים איתם הגעת או להיכנס לדירה בה נמצאים שותפים. כאשר משכירים דירה באילת כדאי לעשות השוואת מחירים כמו בכל מקום אחר, לבחור מיקום מתאים ולבחון את תנאי החוזה – לכמה זמן, מתי יש להתריע על עזיבה וכו'.
מלונות באילת, צימרים באילת, בתי הארחה ואכסניות נוער ודירות להשכרה הם דוגמאות טובות למגוון האפשרויות הקיימות עבור המבקר בעיר אילת. כל אחת מהאפשרויות מותאמת במיוחד לצרכיך ולתקציב שלך, כל מה שנשאר לעשות הוא לבחור ולהגיע לאילת.

 



תגיות המאמר: בית מלון, אילת, מלונות, מלון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אילת סיטי הינו האתר המקיף והעדכני ביותר הנמצא כיום ברשת האינטרנט לגבי העיר אילת.
באתר אילת סיטי אלפי ערכים הנוגעים הן להיותה של אילת עיר תיירות מרכזית בישראל (לדוגמא: מלונות באילת, מסעדות באילת, אטרקציות באילת ועוד) והן להיותה של אילת עיר המאכלסת כ 60,000 תושבים.
נכון להיום האתר מוגש בשפה העברית, כ 50% מתוכנו תורגם לאנגלית, ובחודשים הקרובים הוא יתורגם לשפות נוספות: צרפתית, רוסית וערבית.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת אילת סיטי

מאת: מערכת אילת סיטיטיולים בארץ27/12/11867 צפיות
כאשר אנחנו חושבים על חופשה באילת, כמעט בלתי נמנע לחשוב על הדרך לאילת. בין אם אתם נוסעים לבד או עם הילדים, הדרך לאילת היא ארוכה ומאתגרת. קשה לשבת שעות כה רבות במכונית, העצירות להתרעננות, ההחלפות בנהיגה, והדלק... כן, גם הדלק... כל אלה באים החשבון כאשר אנחנו מנסים להכריע את הכף – חופשה באילת: כן או לא. הפיתרון יכול להיות קל מאוד – למה לא פשוט לטוס לאילת?

מאת: מערכת אילת סיטיטיולים בארץ26/12/11865 צפיות
כאשר אנו יוצאים לחופשה אנחנו רוצים להיות בראש שקט. החדרנית תנקה את החדר, בחדר אוכל יגישו לנו אוכל, הכל יעשו בשבילו ואנחנו נוכל פשוט לנוח, להירגע, לבלות ולאגור כוחות. ומה לגבי נסיעות? האם אנחנו מעדיפים שגם ינהגו בשבילנו? השכרת רכב במהלך החופשה באילת הוא חלק אינטגראלי מתכנון החופשה שלכם.

מאת: מערכת אילת סיטיאטרקציות17/10/11923 צפיות
אחד הדברים שללא ספק יש בשפע באילת הן אטרקציות. אטרקציות באילת הן מגוונות ומותאמות לטווח רחב של גילאים. גם אם כל אחד מבני המשפחה נהנה מסוג אחר לגמרי של פעילות – אפשר למלות את כל ימי החופשה כך שכולם יהיו מרוצים. הגיוון והשפע של אטרקציות באילת מאפשרים חופשה מהנה לכל המשפחה!

מאת: מערכת אילת סיטיעסקי מזון16/10/111019 צפיות
אם אתה נמצא באילת בחופשה, אין שום סיכוי שתחזור רעב. יש מגוון רחב של מסעדות באילת וכל אחד יכול למצוא בקלות מסעדה במיוחד לטעמו. האישה רוצה פירות ים, אתה חייב סטייק ועכשיו, הילדה רוצה סושי והילד חייב עכשיו המבורגר? אין בעיה – באילת תוכלו למצוא בקלות מענה קולינרי לכל סועד ולכל מאנצ'. טרם מסתערים על אילת ונכנסים למסעדה הראשונה שמוצאים, כדאי לברר איזו מסעדה מגישה בדיוק את המנה שאתם מחפשים ובאיזה מחיר. ניתן למצוא מסעדות באילת המתמחות באוכל מסוג מסוים בלבד וניתן למצוא מסעדות עשירות ומגוונות.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica