חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות מומלצים לאנשי עסקים בבנגקוק

מאת: למטייל תאילנדטיולים בחו"ל16/10/20111103 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

בירת תאילנד מארחת מידי שנה מיליוני תיירים, ולא כולם תרמילאים או אנשים שבאו לבנגקוק רק כדי לבלות ולטייל. רבים מהמבקרים בבנגקוק הנם אנשי עסקים, הבאים לעשות עסקים בעיר הגדולה ביותר בתאילנד. מספר גדול והולך של חברות רב-לאומיות מכל הסוגים קבע בנגקוק את מרכז המטה האזורי שלו, והעיר בנגקוק הנה אחת הפעילות בעולם מבחינה מסחרית ועסקית.

קיים מספר גדול של מלונות בבנגקוק, וחלק מהם מתאים במיוחד לאירוח של אנשי עסקים. להלן חלק מהמלונות העסקיים המומלצים:

* מלון מייפייר בנגקוק מריוט-  מדובר במלון יוקרתי, המאובטח 24 שעות ביממה, וכולל שלל של פינוקים לאורחיו. כך למשל יוכלו האורחים ליהנות משחייה מרעננת בבריכת מי מלח שנמצאת על גג המלון, מהתעמלות במועדון כושר הפתוח 24 שעות ביממה, ממשחק במועדון ביליארד המשקיף מלמעלה על העיר שמתחת, ומארוחה בבית קפה משובח, המגיש ממיטב מאכלי תאילנד, כמו גם מאכלים מכל רחבי העולם. אנשי עסקים מקרב האורחים יוכלו להסתייע במרכז עסקים מצויד היטב, הממוקם בקומת הלובי, והכולל לא רק מגוון ציוד תקשורת ומחשבים, אלא גם שירותי מזכירות ותרגום. במלון נמצא חדר ישיבות מפואר, הכולל אמצעים אודיו-ויזואליים מתקדמים.

* מלון סנטר-פוינט ווירלס רוד - מלון המעוצב במראה תאילנדי עכשווי, וכולל אמצעים טכנולוגיים מן השורה הראשונה. המלון ממוקם בקרבת מרכזי עסקים ושגרירויות, והוא נהנה מנגישות רבה, מאחר והוא קרוב לתחנת רכבת מרכזית בעיר. המלון מציע לאורחיו בריכת שחייה, סאונה וג'קוזי, חדר סקווש, מסעדה ומינימרקט, ואנשי העסקים יוכלו להיפגש בחדר הועידות והעסקים, וליהנות במהלך שהותם משירות לימוזינות ( לפי הזמנה) , ומאינטרנט אלחוטי מהיר חינם בחדרים.

* מלון גראנד הייאט ארוואן בנגקוק- מלון מפואר המצוי בלב בנגקוק. המלון נבנה באמצע שנות החמישים, והוא מציע שפע של חדרים ואולמות לעריכת מפגשים עסקיים, ירידים ותצוגות. אנשי עסקים שלחוצים בזמן ישמחו לשמוע, כי במלון נמצא צוות של מתכנני אירועים מקצועיים, אשר עוזרים לאורחי המלון לתכנן את האירועים שלהם. ששת אולמות העסקים של המלון יכולים לארח בין 10 ל-150 אנשי עסקים ( בהתאם לאולם הנבחר), ואולם מיוחד יכול להכיל אף 1500 אורחים, והוא מצויד בקישור אלחוטי מהיר,  ובציוד אודיו-ויזואלי חדשני .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

למטייל תאילנד היא סוכנות נסיעות הממוקמת בבנגקוק תאילנד ומציעה שפע מחירים אטרקטיביים לפעילויות, אטרקציות, מלונות, טיסות פנים ולמעשה כל אשר תחפצו למצוא בתאילנד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת למטייל תאילנד

מאת: למטייל תאילנדטיולים בחו"ל06/12/111063 צפיות
קוסמוי, הידוע יותר אצל המקומיים בשם "סמוי" בלבד, הוא האי השני בגודלו הנמצא בחוף המזרחי של תאילנד. שטחו כ-230 קמ"ר וחיים בו למעלה מ-50,000 תושבים, על פי ספירת אוכלוסין בשנת 2008. האי עשיר במשאבים טבעיים, חופים עם חולות לבנים, שוניות אלמוגים ועצי קוקוס.

מאת: למטייל תאילנדטיולים בחו"ל16/10/111026 צפיות
נסיעה לתאילנד היא תמיד מרגשת. העושר וויזואלי המדהים שיש למדינה הזו להציע, הניחוחות, הטעמים... אין כמעט מדינה בעולם המסוגלת להציע למטייל חוויות בלתי נשכחות כמו תאילנד.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196504 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182292 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica