חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי הנדסאי- כל האופציות

בשעה טובה, החלטת להירשם ללימודי הנדסאי. אחרי הכל, הצורך בתחום לימודים שישמש גם כמקצוע, כמו גם מגוון האפשרויות הרחב לבחירה, הכריעו את הכף. גם על תחום בתוך עולם זה אתה כבר סגור. נותרה רק שאלה אחת פתוחה: איזה מוסד לימודי הוא הטוב ביותר עבורך? יש הרבה מאוד אופציות כאן.


כיום, ניתן לראות שהמכללות ובתי הספר המקצועיים המובילים בישראל פותחים את שעריהם למעוניינים בפרקטיקה, ומאפשרים הרשמה אל לימודי הנדסאי. הקורסים המעשיים במקומות אלה מחליפים את הדגש המחקרי והתיאורטי הרגיל בנוף ההשכלה הגבוהה, ולכן מושכים סטודנטים רבים המעוניינים ברכישת מקצוע בו זמנית עם הרחבת ההשכלה.

קווים לדמותו של ההנדסאי

כשמדברים על בוגר לימודים הנדסאיים, מתכוונים לאדם אשר עבר הכשרה רשמית במקצוע טכנולוגי כלשהו, בין אם המדובר הוא בתחום של ביוטכנולוגיה, מכונות, מזון, חשמל ואלקטרוניקה, אדריכלות- או כל מקצוע טכני אחר אשר התפתח לו אי שם במאה ה-20.


משך הלימודים משתנה בהתאם למוסד ולמסלול הלימודים, ועשוי להגיע עד לשלוש שנים. לאחר התקופה, ניתנת תעודה מקצועית באישורו של המכון הממשלתי להשכלה בטכנולוגיה ובמדע (המה''ט), אשר פותחת לא מעט דלתות בשוק העבודה.

לימודי הנדסאי במכללות הגדולות

אי אפשר לדבר על האפשרויות של לימודים להנדסאים מבלי להזכיר את המכללות עתירות השלוחות, אשר נגישות בכל רחבי הארץ. עשרות סניפים של המכללה למנהל, האוניברסיטה הפתוחה, רשת מכללות אורט ורשת מכללות עתיד פזורים מקרית שמונה ועד אילת, כך שלא נדרש מהסטודנט לבזבז את מרבית יומו בנסיעות אל הקמפוס ובחזרה.

מתגורר במרכז? אלו האופציות הקיימות עבורך

את המסע שלנו לעבר המקומות המציעים לימודים להנדסאים נתחיל, כמובן, באיזור המרכז- ובעיקר תל אביב וגוש דן. מעבר לסניפים של המכללות הגדולות, יכולים הסטודנטים להירשם, בין היתר, ללימודים בקריה ללימודי הנדסה וטכנולוגיה, במכללת אורט סינגלובסקי או במכון אבני (שלושתם בתל אביב) ואף להגיע עד לשומרון, אל תחומי המרכז האוניברסיטאי אריאל.


גם בשרון ניתן למצוא מספר מכללות אשר פותחות את שעריהן למעוניינים בתעודת הנדסאי. המוסדות המרכזיים בהקשר הזה הם אורט הרמלין נתניה והמכללה האקדמית הממוקמת באותה עיר, המכינה למקצועות העיצוב וייל בכפר סבא, המכללה הטכנולוגית רופין שבעמק חפר ועוד. כמובן שעבור תושבי איזור השרון גם הגעה לגוש דן אינה מסובכת יתר על מידה, וסטודנטים רבים בוחרים באופציה זו.

לימודי הנדסאי באיזור הצפון

יישובי הגליל והגולן נמצאים בשנים האחרונות בפיתוח מתמיד, כשגם הנוף האקדמי הופך לעשיר הרבה יותר. סטודנטים המתגוררים באיזורים אלה יכולים לבחור בין מכללת נצרת עילית יזרעאל, המכללה האזורית צפת, בית הספר להנדסאים של הטכניון בחיפה, המכללה הטכנולוגית להנדסאים כנרת, המכללה האקדמית תל חי, מכללת אוהלו בקצרין ועוד.

לימודי הנדסאי בדרום

בדרום, בית הספר להנדסאים של המכללה האקדמית ספיר נחשב לאחד המוסדות המובילים ללימודים לתואר הנדסאי ומושך אל הנגב לא מעט סטודנטים רעבים להשכלה, המגיעים מכל קצוות מדינת ישראל.


גם מכללת עתיד בבאר שבע (בעיקר במקצועות המכונות והרכב), המכללה הטכנולוגית באר שבע, הסמינר החרדי באופקים, בתי הספר 'עמל' ו'עמל הישגים' באשדוד וכן המכללה האיזורית באשקלון מציעים כולם מסלולי הנדסאי שונים, ובחירה בהם מהווה אופציה ראוייה עבור תושבי הפריפריה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEO Neto team

מאת: SEO Neto teamבניין ואחזקה - כללי20/05/121416 צפיות
השמש הישראלית לא ניחנה ביכולת התחשבות ובחודשי הקיץ היא קופחת על ראשינו ללא רחם. בשעה שאנחנו יוצאים לרחוב בשעות הצהריים באמצע יולי-אוגוסט ודאי נחבוש כובע רחב שוליים, אבל זה פתרון קצת מסורבל במידה ואנחנו מחליטים לשבת דווקא במרפסת ביתנו

מאת: SEO Neto teamניתוחים פלסטיים20/05/121321 צפיות
בוטילנום טוקסין. זה בהחלט עלול להישמע מעט מפחיד, בפרט בגלל המילה "טוקסין" המתקשרת באופן אסוציאטיבי לרעל. אולם למעשה, מדובר בחומר שכולנו מכירים את שמו: בוטוקס. בוטוקס מופק מרעלן שאכן עלול להיות קטלני אבל כאשר נעזרים בו למטרות רפואיות ועושים זאת אצל רופא מוסמך ומיומן, אין סיבה לדאגה

מאת: SEO Neto teamצרכנות20/05/121693 צפיות
כשאנחנו מחליטים לקנות מקרר ביתי ברור לנו מאוד מה הצרכים שלנו; כמה נפשות חיות בבית? אילו כמויות מזון אנחנו צורכים? האם אנחנו זקוקים למיכל הקפאה גדול או שנוכל להסתפק במגירת הקפאה בלבד? אלו שיקולים משמעותיים שיש לקחת בחשבון לצד אילוצים דוגמת גודל המקרר, סוג הדלתות ואפילו המראה החיצוני שלו

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121779 צפיות
עדנה, בת דודתי, חייתה במזרח הרחוק שם עיצבה ומכרה קו של בגדים. כששבה לארץ הקימה לעצמה סטודיו והחלה לחפש מכונת תפירה שתענה על דרישותיה. אם אתן גם מחפשות לקנות מכונת תפירה הנה כמה טיפים שלמדנו, עדנה ואני, בעת חיפושינו

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121516 צפיות
אין יותר כייף מלעשות משהו שלא אוהבים אבל חייבים, ולגלות שזה מצליח ועוד בקלות. מגהץ קיטור הוא המתנה לכל מי שצריך להראות מצוחצח ומדוקדק, בין אם זה גבר או אשה, ואצלנו אפילו הנוער התחיל להראות עניין בפלא הזה שנקרא "מגהץ קיטור" ותפסתי אותם מגהצים גם את התחתונים, ככה סתם בשביל המשחק

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121597 צפיות
רבים הם השימושים המתאימים למוצר נפלא כמו מקרר מיני בר, אותו אנחנו רגילים למצוא בחדרי בתי מלון כשהוא מלא במוצרים במחירים אסטרונומיים. מקרר מיני בר הוא המצאה מצילת חיים ואף ממנפת איכות חיים מאין כמותה. להלן מספר רעיונות לשימוש במקרר מיני בר

מאת: SEO Neto teamצרכנות15/05/121537 צפיות
אם אתם קוראים לרכב שלכם "הבית השני," הרי שזה אומר כי אתם מבלים שעות רבות בתוכו אם בנסיעה או בהמתנה או מכל סיבה אחרת. מקרר לרכב יקל על חייכם ויעזור לכם לשמור על בריאותכם, משקלכם וכיסכם

מאמרים נוספים בנושא לימודי תעודה ומקצוע

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע05/01/181659 צפיות
לימודים, בכל תחום שהוא, מאפשרים לנו להעמיק ולהרחיב את הידע שלנו, מה שתורם רבות להתפתחות האישית שלנו. לצד זאת, חשוב גם שהדברים שנלמד ישמשו אותנו בעתיד, ולא רק ימלאו את ראשנו בעובדות כאלו ואחרות. זו הסיבה לכך שאנשים פונים ללימודי תואר או לימודיים מקצועיים, ורוצים בכך לא רק לרכוש השכלה, אלא גם כלים שיאפשרו להם למצוא תעסוקה עתידית. למרבה השמחה, ישנו מקצוע שעונה על שתי הדרישות הללו, ויש לו יתרון חשוב נוסף – הוא מבוקש במיוחד.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181687 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות בארץ נחשבים ללימודים מכווני תעסוקה אשר מטרתם היא להכשיר מנהלי חשבונות למעבר בחינות ההסמכה של משרד הכלכלה ולהשתלבות מהירה בתעשיית הנהלת החשבונות בארץ. תכנית הלימודים בקורסים השונים להנהלת חשבונות מורכבת באופן כמעט שווה משעות לימוד עיוני ושעות תרגול מעשי מבניהן ניתן למצוא שעות תרגול המוקדשות להקניית היכולות לעבודה בסביבה ממוחשבת.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181599 צפיות
תחום הנהלת החשבונות נלמד בארץ בצורה של קורסים המקנים השכלה מקצועית בתחום ברמות שונות של העמקה. בכדי להתחיל לעבוד כמנהל חשבונות מהשורה הדרישה הינה למעבר הקורס הראשון במסלול ללימודי הנהלת חשבונות ולמעבר הבחינה להסמכת מנהלי חשבונות מטעם משרד התעסוקה, לימודי הנהלת חשבונות כוללים 3 קורסים הניתנים ללמידה במתכונות לימודים מלאות וחלקיות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע03/01/181458 צפיות
אחת המטרות החשובות של כל מקצוע שלומדים, בין שמדובר בתואר או בלימודי תעודה, היא לספק את הכלים הנחוצים למען מציאת עבודה. ישנם מספר מקצועות שנחשבים למבוקשים במיוחד בהקשר הזה כשאחד מהם הוא הנהלת חשבונות. עם המקצוע הזה ניתן לצאת לשוק העבודה עם תעודה מקצועית שלא רק מאשרת שאתם מוסמכים לעסוק בתחום, אלא מאפשרת לכם לעסוק בתחום במגוון מקומות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע28/12/171410 צפיות
אחד מהדברים שכולנו שוקלים כאשר אנו פונים ללמוד מקצוע כזה או אחר הוא האם יש בו עתיד מקצועי, והאם נוכל להתפרנס ממנו בהצלחה. בשל הסיבה הזו, אנשים רבים פונים לפנות את אחד המקצועות שתמיד יש להם ביקוש בשוק, ולא רק זאת, אלא הביקוש עבורו הולך וגדל עם השנים – הנהלת חשבונות.

מאת: שלום כהןלימודי תעודה ומקצוע04/12/171541 צפיות
במציאות כלכלית בה כסף מהווה גורם מכריע הנהלת חשבונות מהווה את אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק, כיום בכל חברה ניתן למצוא מחלקה שאחראית על תחום ניהול החשבונות ובה עובדים מנהלי חשבונות שתפקידם: פיקוח על מאזן ההוצאות וההכנסות של החברה, פיקוח על תזרים המזומנים, התנהלות מול גופי המיסוי וגופים ממשלתיים נוספים, התנהלות שכר מול עובדים, רישום וניהול של הפעולות הפיננסיות המבוצעות בארגון, חלוקת תקציב, ניהול פיננסי ועוד.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162053 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica