חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נפש בריאה בגוף בריא

מאת: תזונה נכונהבריאות נשים11/11/20111548 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כולנו אוהבים לאכול, אבל לא כולנו מודעים באמת למצב הגופני של הגוף שלנו, אם אנחנו במשקל הנכון, עם המדדים הנכונים, אנחנו לא יודעים מה בדיוק לאכול כדי לשמור על תקינות הגוף והבריאות.

התזונה היא נושא מאוד חשוב בכל הנוגע לשמירה על הבריאות וביחד עם אימון גופני נכון וקל יחסית יכולה להביא אותנו לתוצאות מצויינות. כל מה שצריך זו התמדה, אמונה והצעד הראשון לעבר גוף בריא יותר.

אתה צריך להיות מחוייב לעצמך ולעובדה שאתה צריך לשנות את הרגלי האכילה שלך וכמובן גם את הרגלי הכושר הגופני. כושר גופני בנוסף להרגלי אכילה נכונה תורמים רבות למהלך ההרזייה וההרגשה הטובה. הכושר הגופני משחרר אנדרופינים, גורם לגופכם להתחטב ובאמת להפוך את הרגלי האכילה הנכוה שלכם לתוצאות שאפשר לראות.

המדדים שלך נקבעים לפי משקל הגוף, הגובה והגיל. לכל אחד יש קריטריונים שונים ולכל אחד גוף שונה ולכן חשוב לדעת את ההבדלים ומתי אתה או את נמצאים באזור המסוכן, שכשמגיעים אליו צריך כבר לנקוט בצעדים כדי לחזור אחורה.

כושר הוא לא פחות חשוב מהתזונה עצמה ויש לו השפעה עצומה על דיאטה משום שהוא מעצים אותה וגורם לה להיכנס לפעולה יותר מהר ובאופן בריא יותר.

ייתכן מצב בו אחוז השומן בגוף שלכם גבוה מדי ויש לצמצם היקפים, חשוב לדעת גם לשמור על המשקל התקין שלכם במידה ואתם נמצאים שם, וישנן דרכים קלות גם לזה.

יש אפשרות גם להיעזר במומחים, לחץ כאן לקבל מדי שבוע איך לשמור על המשקל הנכון או דרכים להוריד במשקל ביחד עם תזונה נכונה וכושר גופני ומה חשוב לדעת על בריאות ותזונה וזאת בהתאם לנתונים האישיים שלכם - לבירור לחץ כאן.

לתזונה נכונה - לחץ

 



תגיות המאמר: תזונה, אימון, כושר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תזונה נכונה

מאת: תזונה נכונהתזונה11/11/111224 צפיות
הרבה מאוד אנשים מתחילים להבין שהבריאות שלהם לא תהיה תקינה לנצח

מאת: תזונה נכונההשמנת יתר11/11/111340 צפיות
המדדים שלך נקבעים לפי משקל הגוף, הגובה והגיל. לכל אחד יש קריטריונים שונים ולכל אחד גוף שונה ולכן חשוב לדעת את ההבדלים

מאת: תזונה נכונההשמנת יתר11/11/111247 צפיות
אתה צריך להיות מחוייב לעצמך ולעובדה שאתה צריך לשנות את הרגלי האכילה שלך וכמובן גם את הרגלי הכושר הגופני.

מאת: תזונה נכונהדיאטה11/11/11988 צפיות
כולנו אוהבים לאכול, אבל לא כולנו מודעים באמת למצב הגופני של הגוף שלנו.

מאת: תזונה נכונהבריאות נשים11/11/111528 צפיות
כולנו רוצות לרדת במשקל בצורה נכונה , היום זה אפשרי עם ליווי נכון , ייעוץ , הדרכה ותמיכה.

מאת: תזונה נכונהדיאטה04/03/111594 צפיות
לרדת בגדול זו לא רק סיסמה, זה אמיתי ואפשרי, הכל תלוי בכם

מאת: תזונה נכונהדיאטה04/03/111232 צפיות
כולנו אוהבים לאכול, אבל לא כולנו יודעים מה המצב האמיתי של הגוף שלנו

מאמרים נוספים בנושא בריאות נשים

מאת: shlomy בריאות נשים24/02/196601 צפיות
נשים רבות סבורות כי מדובר בניתוח נדיר, אך לא כך. בישראל מבוצעות כ 5000 כריתות רחם בכל שנה, ומדובר בניתוח מוכר ושכיח ברוב העולם. אמנם מדובר בניתוח המלווה בחששות רבים, אך אחוזי ההצלחה שלו גבוהים.

מאת: artikunoבריאות נשים05/03/149424 צפיות
לא כולנו נולדנו מושלמים. זה לא אומר שזה גזרה משמיים. ניתוחים פלסטיים מאפשרים לנו לעצב את המראה שלנו ולשנות את מה שאיננו אוהבים.

מאת: ירדן חוריבריאות נשים26/02/148986 צפיות
נשים רבות בוחרות לעשות ניתוח מחיצה באף בשביל לשפר את המראה שלהן, הבטחון העצמי והדימוי הגופני שהן מחזיקות על עצמן.

מאת: אודי ביגבריאות נשים06/11/139221 צפיות
אחת משלוש נשים תחווה דליפת שתן במהלך חייה. שכיחות התופעה עולה עם הגיל. נשים שעברו את גיל 64 יש להן 40% סיכוי לסבול מדליפת שתן. דליפת שתן בנשים שכיחה בעיקר במהלך ההריון ובסמוך ללידה. לעיתים היא חולפת מאליה ואולם לרוב מופיעה שוב עם הפסקת המחזור והשינויים ההורמונליים המתלווים לכך.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138904 צפיות
במהלך השנים האחרונות חלה עלייה ברמת המודעות שלנו כלפי צורת חיינו. התחלנו לשים לב להשפעת התזונה על גופינו ותחושתנו, על חשיבות שתיית המים, התחלנו לשים לב לתכשירים בהם אנו משתמשים, למוצרי הקוסמטיקה שלנו, לזיהום האוויר והשפעתו הרעה על בריאותנו, לרמת הלחץ והחרדה שלנו ועוד. כתוצאה מעליית המודעות החלו אנשים רבים לקבל טיפולים אשר כלולים במסגרת הרפואה המשלימה. טיפולים כמו ארומתרפיה, דמיון מודרך, רפלקסולוגיה, רייקי, יוגה, מדיטציה ועוד, הפכו להיות מקובלים ופופולאריים בקרב הציבור ואנשים רבים הצליחו לשפר את

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138849 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

מאת: tkidumבריאות נשים28/10/138765 צפיות
אם אתם מעוניינים לשפר את התחושה שלכם - את הבריאות הנפשית, הרוחנית והפיזית שלכם, כדאי שתקפידו לחיות בצורה נכונה ובריאה. כדי לחיות בצורה מאוזנת ונכונה, יהיה עליכם להקפיד על המזון שאתם אוכלים, על כמות המים שאתם שותים (אנשים רבים אינם שותים מספיק מים), תצטרכו להקפיד על ביצוע פעילות גופנית, תצטרכו לשים לב לתכשירי הטיפוח שאתם מורחים על העור וכמובן, יהיה עליכם לנסות להפחית את רמת המתח והלחץ בחייכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica