חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלונות בים המלח – איך מתכוננים לחופשה?

מאת: הארי בראוןבתי מלון01/12/20111111 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז זהו, הזמנתם לכם חדר באחד מאותם מלונות בים המלח ואתם עומדים לצאת לחופשה. אבל עוד בטרם אתם יוצאים לחופשה, צריך להתכונן לקראתה. זה מתחיל בכל ההליכים הבירוקרטים, כמו לבקש חופש מהמעביד או למצוא סידור לכלב בזמן החופשה וכמובן שזה גם יבוא לידי ביטוי בהכנת התיקים לחופשה, הליך שלא תמיד הוא קל ופשוט עבור כולם כמו שהוא אולי נשמע. אז נכון שגם ההליכים הבירוקרטים הכי "מעצבנים" שמלווים התכוננות ליציאה לחופשה יראו הרבה פחות גרועים מכיוון שבסופם מסתתרים מספר ימים של נופש והנאה גדולה וזה כמובן יהיה בסופו של דבר שווה את הכול.

מלונות  בים המלח – אורזים תיקים לחופשה
לארוז תיקים לקראת חופשה, זה לא תמיד הליך פשוט, בעיקר במידה ומדובר בתיקים עבור משפחה שלמה. הילדים לא תמיד יסתדרו לבד וידעו מה הם צריכים לקחת, חלק יחליטו שהם אורזים את כל הבית, חלק יחליטו שהם לא צריכים כלום והאנרכיה יכולה להשתלט בקלות רבה יחסית על משפחה אשר אורזת לקראת חופשה. הבת המתבגרת לא יודעת מה היא תלבש ומחליטה לקחת את כל הארון, האימא של אותה ילדה לעומת זאת, לא רוצה לקחת יותר מדי דברים ועוברת אחרי הילדה על התיק שלה, מה שיוצר מריבות וויכוחים. הילדים היותר צעירים לא יכולים להיפרד מהמשחקים הממוחשבים השונים שלהם וגם זה נגמר במריבות ובכל הבלגאן הזה ההורים צריכים גם הם לזכור מה לארוז ומה חשוב לקחת לאותה החופשה.

מלונות  בים המלח – בסוף הבירוקרטיה מחכה לכם חופשה
גם בהליכים הפחות מהנים, כמו הכנת התיקים אצל חלק מהמשפחות, חשוב לזכור שבסוף ההליך מסתתרת לה חופשה מהנה וכיפית. כזוכרים את זה ולא נגררים לריבים או ויכוחים מיותרים הליך ההתכוננות לאותה החופשה הוא הרבה יותר פשוט והרבה יותר נעים. הרי בסופו של דבר מטרתה של חופשה משפחתית היא ליהנות זה מחברת זה, לנפוש ולצבור חוויות משותפות וחבל להרוס את זה, בגלל דברים שבדיעבד יראו כל כך שוליים ולא חשובים כמו אריזת תיקים לקראת החופשה המתקרבת באחד מאותם מלונות ים המלח.

 



תגיות המאמר: מלונות, המלח, בים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הארי בראון

מאת: הארי בראוןבריאות הנפש01/04/121104 צפיות
בשביל לטפל בנושא של דיכאון חשוב להכיר את התופעה ואת הסימפטומים שלה..

מאת: הארי בראוןבריאות השן21/03/121123 צפיות
הזנחת הפה יכולה לגרור בעיות קשות בשיניים והוצאות כספיות כבדות לצורך הטיפול בפה...

מאת: הארי בראוןהפרעות קשב וריכוז14/02/121377 צפיות
אנשים הסובלים מנושא של הפרעות קשב וריכוז ומתכוונים לצרוך ריטלין, לא תמיד מודעים לתופעות הלוואי של התרופה.

מאת: הארי בראוןבתי מלון29/11/111087 צפיות
בין כל אותם מלונות בטבריה, תוכלו גם למצוא בתי מלון המציעים רמת אירוח של הכול כלול..

מאת: הארי בראוןבתי מלון27/11/111076 צפיות
מלונות באילת הם מתכון לחופשה ישראלית אמיתית מהנה וכייפית...

מאת: הארי בראוןיהדות10/01/111660 צפיות
משפחות רבות מחפשות את המשמעות כאשר הן ניצבות מול ההודעה בדבר מותו של בן משפחה קרוב. קבורה חילונית יכולה לתת את הבסיס שעליו תושתת המשמעות.

מאת: הארי בראוןיהדות10/01/111219 צפיות
הדעה הרווחת היא שרק קבורה דתית רגילה היא קבורה משמעותית והמעמד שלה הוא נכון יותר, אך קבורה חילונית היא משמעותית לא פחות, והחוויה האישית באה לידי ביטוי טוב יותר.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182159 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182023 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181392 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181494 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica