חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלון בתפוח הגדול

מאת: צבי צידוןטיולים בחו"ל23/08/2009868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מלון ניו יורק

העיר ניו יורק, מושכת אליה תיירים רבים בכל שנה כתוצאה ישירה מהססגוניות, איכות הבילויים, גורדי השחקים, התרבויות המגוונות לאור ההגירה הבלתי פוסקת ועוד.

לינה בניו יורק חשובה פחות לתיירים ונידמה כי הסיורים והטיולים מקבלים משמעות גדולה יותר.

אך אל נישכח, כי הסיבה לכך היא מחירי ההתאכסנות הגבוהים שנהגו לגבות במלונות השונים בניו יורק.

התפוסה בבתי המלונות עולה רק במעט על חמישים אחוז וכתוצאה מכך, מלון בניו יורק מציע חדרים גם ברגע האחרון ולכן הלינה זולה בניו יורק.

לפני שנה בלבד, הייתה ניו יורק מלאה בתיירים ואנשי עסקים אשר פקדו אותה והמחירים הרקיעו שחקים וחרגו מכל פרופורציה הגיונית.

ישראלים רבים, נאלצו למצוא מקום לינה חלופי אצל קרובים שלעיתים חיים מחוץ לניו יורק כמו: ניו ג'רסי. דבר שפגם באיכות הטיול וזאת בכדי להימנע מהוצאות העלולות לעלות בריקון חשבון הבנק.

בעבר הלא רחוק חדר נידח עם תנאים מינימאליים היה מתחיל במחיר של 160 דולר, כיום המחירים של מלון בניו יורק מתאימים לכל כיס וכל תייר ממוצע המגיע לעיר הססגונית והמאתגרת יכול למצוא מלונות זולים בניו יורק.

השאיפה של כל תייר המגיע ל"תפוח הגדול" הוא למצוא מלון בניו יורק, אשר ממוקם כמה שיותר קרוב למרכז העניינים, המקומות המועדפים הם : כיכר וושינגטון, ברודווי, וסנטראל פארק גם אם המשמעות היא להתפשר על איכות החדר.

תייר שמגיע לראשונה לעיר ניו יורק, רצוי שימצא מלון בניו יורק שימוקם בקרבה מרבית לאזורים התוססים, מה שיאפשר לו ליהנות מהעיר בצורה מקסימאלית.

מלון ניו יורק הממוקם מחוץ למנהטן כמו: קווינס ברוקלין או ברונקס יהיה זול יותר ממלון בניו יורק שממוקם במנהטן אך לעיתים, תוספת של מספר דולרים עדיפה על מנת ליצור את חווית הטיול בעיר ניו יורק למהנה ביותר.

שיקול נוסף בבחירת לינה זולה בניו יורק, ברובאים שמחוץ למנהטן היא השימוש בתחבורה ציבורית הכוללת את הסאבוואי ואת האוטובוסים.

אין ספק כי זו אופציה נוחה לניידות, אך גוזלת זמן רב שיוכל להיות מנוצל אם תתקבל ההחלטה לשכור מלונות זולים בניו יורק באי מנהטן.

על אף המצב הכלכלי והמשבר העולמי שפוגע בכלכלה של כל אוכלוסיית העולם, האירועים בניו יורק ממשיכים להתקיים ולעיתים נידמה כי המיתון לא פגע בניו יורק.

אירועים אלו כשלעצמם, ממשיכים להותיר את ניו יורק כיעד פופולארי ביותר לתיירים מכל העולם ומישראל בפרט.

במידה וההגעה לניו יורק, מתבצעת סמוך לאירוע גדול בניו יורק, רצויי להזמין מבעוד מועד מלון בניו יורק על מנת להבטיח את מקומכם ולשריין לכם חדר בתאריך ידוע מראש, במחירים במלונות זולים בניו יורק.

רצוי להזמין חדר במלון בניו יורק חודש לפני תאריך היעד.

מרבית המלונות בניו יורק על אף מחירם הזול, מאפשרים נגישות למרכזי בילויי רבים כגון: בארים מועדונים, אתרי קניות, שווקים ועוד.

מציאת מקומות לינה זולים בניו יורק, פירושה אינה בהכרח סטנדרט נמוך יותר , המלונות בניו יורק מספקים איכות ושרות מהגבוהים בעולם.

לינה זולה בניו יורק לא עוד חלום רחוק

לקרוא עוד על ניו יורק הכנסו לאתר מרכז ניו יורק

חופשה נעימה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקים ומפעיל אתרי אינטרנט

הפרויקט האחרון הוא הפורטל מרכז ניו יורק לישראלים בניו יורק ותיירים בתפוח הגדול

הכולל לוח ניו יורק, יומן אירועים פורומים ועוד והכל על ניו יורק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צבי צידון

מאת: צבי צידוןטיולים בחו"ל16/08/091518 צפיות
מגיעים לניו יורק רוצים לדעת איך להתכונן מבחינת לבוש כמובן הכל תלוי בעונה בקיץ חורף סתיו או אביב הביגוד שונה ההמלצה שלנו להביא או לקנות מטריה איכותית כי לא משנה באיזה עונה תגיעו תמיד יהיה גשם או שלג אז תתכוננו היטב לטיול שלכם בניו יורק בהתאם לעונות השנה ומזג האוויר בתפוח הגדול וכמובן לפני הביקור חקרו היטב היטב איזה אטרקציות פתוחות בניו יורק בתאריכים שאתם באים כי יש לפעמים שאטרקציות מסוימות סגורות לפי עונות השנה

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196535 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182298 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181483 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181548 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181432 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171422 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171414 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica