חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי אלפא סקי קלאב?

חופשות סקי באירופה בחורף הן שכיחות למדי עבור נופשים מכל רחבי העולם. ביבשת אירופה קיימות חברות המציעות שירותי סקי הכוללים מבצעי סקי, מסעות סקי, סקי חבילות ועוד. מבין הברות הרבות הבולטת מביניהן היא אלפא סקי קלאב. אלפא סקי קלאב מציעה מבצעי סקי, סקי חבילות, מסעות סקי בשש מדינות: אוסטריה, איטליה וצרפת, בולגריה, אנדורה וכן שוויץ.

עונת הסקי באתרים של אירופה מתחילה בחודש דצמבר ומסתיימת עם תום עונת החורף, בסביבות חודש מרץ. על כן אם אתם חולמים על חופשת סקי, כדאי לכם לפנות לחברת אלפא סקי קלאב שמציעה מבצעי סקי, סקי חבילות, מסעות סקי, ותפסו את החופשה המושלמת, בין הרים מושלגים ובתות עץ קטנות וציוריות.

האתרים שחברת אלפא סקי קלאב מציעה הם רבים ומגוונים בששת המדינות בהן היא פועלת. - סקי ניתן למצוא מבצעי סקי, סקי חבילות, מסעות סקי באוסטריה באחד מהאתרים מאיירהופן, זאלבך, זולדן, סן אנטון, אישגל, קירשברג, או סקי בצרפת באחד מהאתרים טין, לז ארק, סר שבלייה. מבצעי סקי, סקי חבילות, מסעות סקי באתרי סקי באיטליה ואל גרדנה, או בבולגריה בבנסקו, סקי באנדורה בגרנד ואלירה או בואל נורד, ותמיד תוכלו לבחור באחד מועדונים קלאב מד או קלאב ואלטור.

חברת אלפא סקי קלאב מציעה חופשת סקי שהוא הספורט הלבן, בו עושים שימוש במגלשיים כציוד עיקרי. יש להתייחס לציוד הייחודי הנלווה לעיסוק בסקי, ואלו מלבד מגלשיים, זוג מוטות, המשמש להדיפת הסקי ומייצר את התנועה על פני השלג, והם גם המשפרים את איזונו, לעוסק בסקי נדרשים גם נעליים מיוחדות שהמגלשיים מתחברות אליהם, חליפה המגנה מרטיבות וציוד-קצה שעשוי לכלול משקפי שמש או מסכת הגנה אחרת, ופריטי ביגוד חמים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדני- סקי

מאת: הדני- סקיטיולים בחו"ל19/01/12838 צפיות
חבילות סקי מבצעים בארץ המגף בעיקר בעונה החמה שבין החודשים דצמבר לאפריל, אף על פי שחלק מהאתרים מאפשרים ליהנות מגלישה גם בחודשי הקיץ. איטליה היא עיר תיירות אטרקטיבית, מלבד חופשות הסקי שיש לה להציע, ועל כן היא גם יעד אטרקטיבי לבילוי חופשה.

מאת: הדני- סקיטיולים בחו"ל19/01/12803 צפיות
חבילות סקי מבצעים בארץ המגף בעיקר בעונה החמה שבין החודשים דצמבר לאפריל, אף על פי שחלק מהאתרים מאפשרים ליהנות מגלישה גם בחודשי הקיץ. איטליה היא עיר תיירות אטרקטיבית, מלבד חופשות הסקי שיש לה להציע, ועל כן היא גם יעד אטרקטיבי לבילוי חופשה.

מאת: הדני- סקיטיולים בחו"ל23/12/111079 צפיות
בבואכם לבחור סקי חבילות מבצעי סקי יש כמה דברים שכדאי לכם לדעת מראש. צעד ראשון: בחירת המלון. התחשבו בראשו ובראשונה בצרכים שלכם ושאלו את עצמכם האם תרצו לנהל במלון גם עסקים.

מאת: הדני- סקיטיולים בחו"ל27/11/11842 צפיות
אנחנו משוגעים על חופשות- כן הישראליים מזמן כבר לא יושבים בבתים בחופשות בין אם בעונת הקיץ הגדושה או בין אם מדובר בעונת החורף. יש לא מעט ישראליים שהחלו להצטרף למועדוני הסקי כדי לנצל את החופשות בחורף דווקא באתרי סקי ברגע האחרון גם אם צריך.

מאת: הדני- סקיטיולים בחו"ל11/10/11963 צפיות
חבילות סקי מוזלות הפכו בשנים האחרונות לאפשריות ולנפוצות הרבה יותר, התחרות, האינטרנט ושינויים כלכליים אחרים משפיעים על השוק של מבצעי סקי אך באופן כללי התחום המרתק והמהנה הזה נגיש היום הרבה יותר לכלל הציבור. רכישת סקי חבילות מציעה אפשרות לתיירים ישראלים, שלא רגילים לשלג רב בשגרה, ליהנות באופן מלא מחופשת סקי מדהימה, במחיר נמוך ואטרקטיבי ובלי לפגוע כלל בתנאים המפנקים והאתרים האיכותיים.

מאת: הדני- סקיטיולים בחו"ל14/09/111185 צפיות
אם לצאת אל חופשת סקי ברגע האחרון, זה הדבר בו חשקה נפשך יותר מכל, מאמר זה הוא בדיוק בשבילך. במאמר, מספר המלצות למעוניינים לנפוש במועדוני סקי קלאב ברחבי העולם.

מאת: הדני- סקיטיולים בחו"ל17/08/11931 צפיות
האווירה האותנטית והרגועה של מבצעי סקי באוסטריה הולמים את הנופים הפסטורליים של האזור.קיימים יתרונות רבים לחופשות סקי ברגע האחרון אשר נערכות באוסטריה – טמפרטורות נעימות, חיי לילה סוערים לצד אווירה רגועה בשעות היום, וכן מגון בתי ספר לגלישה אשר מיועדים למתחילים ולמתקדמים כאחד.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205142 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205029 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195489 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195687 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196437 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182456 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181710 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica