חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי מדעי המחשב - דרישות ומוסדות

מאת: SEO Neto teamלימודים אקדמאיים29/12/20117821 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן ההייטק והטכנולוגיה, המתפתחים בקצב מסחרר, נוצר ביקוש אדיר מצד צעירים יותר ופחות ללמוד לימודי מדעי המחשב. על אף התפוצצות הבועה, המשכורות בענף עדיין גבוהות מן הממוצע וכמו כן, לבוגר מדעי המחשב קל יותר להשתלב בשוק העבודה מאשר לבוגרי פקולטות אחרות.

מוסדות ללימודי מדעי המחשב

בימינו אנו, ניתן ללמוד לימודי מדעי המחשב במגוון רב של מוסדות כגוןף מכללות, אוניברסיטאות, מרכזים שונים ועוד. דוגמאות הן: הטכניון, המרכז הבין תחומי, האוניברסיטאות השונות בחבי הארץ ומגוון מכללות כגון: המכללה למנהל, מכללת נתניה, מכללת ספיר, מכללת רמת גן ועוד רבות עליהן ניתן לקרוא באתרי לימודים המכוונים ומפרטים על כל המוסדות האפשריים. המוסד המוביל והיוקרתי ביותר מזה שנים ללימודי מדעי המחשב הינו הטכניון. אין ספק שכאשר אתה מחפש עבודה ובקורות החיים רשום כי למדת בטכניון, עובדה זו מקפיצה אותך קדימה מעל מועמדים אחרים.

תנאי קבלה

תנאי הקבלה ללימודי מדעי המחשב הינם משתנים ממוסד למוסד, אולם ברב האוניברסיטאות והמכללות, יש צורך בציון פסיכומטרי של מינימום 600 נקודות ותעודת בגרות בציון 90 מינימום. אין ספ ק שמדובר בתנאי קבלה לא פשוטים, בעיקר במוסדות היוקרתיים יותר והידועים יותר. על כן, יש לבחון מראש את האפשרויות לשיפור הציונים הללו על מנת להתקבל ללימודים.


יש להוסיף ולציין כי בוגרי יחידות צבאיות מסויימות, בעיקר בחיל המודיעין, זוכים לעיתים לעדיפות מסויימת ואם אתם נמנים על אוכלוסיה זו, זהו בדיוק הזמן להציג זאת.


באם אינך עומד בתנאי הקבלה, מומלץ לשקול מספר אפשרויות:
•    בחינת מוסדות לימודים נוספים ללימודי מדעי המחשב, בעיקר חלק מן המכללות, אשר דורשות ציון פסיכומטרי נמוך יותר. חשוב לשים לב כי מכללות הן בדרך כלל יקרות יותר מאוניברסיטאות, דווקא כי הביקוש אליהן כה גדול עקב תנאי קבלה נמוכים יותר.
•    בחירה בלימודי מדעי המחשב באוניברסיטה הפתוחה, אשר אינה דורשת תנאי סף לקבלת הסטודנט ללימודים. יחד עם זאת, חשוב לזכור, כי לימודים באוניברסיטה הפתוחה דורשים משמעת קפדנית מצד הסטודנט ולכן יש לשקול בכובד ראש האם אנו מתאימים לסוג לימודים שכזה.
•    מכינה קדם אקדמית
•    במידה וציון הפסיכומטרי נמוך מהנדרש, ניתן לשקול לבצע מבחן פסיכומטרי נוסף. מומלץ לשקול לבצע קורס באחד מן המוסדות הידועים, המכינים אותך לקראת המבחן בכל התחומים.

מהי מכינה קדם אקדמית?

מכינה קדם אקדמית, כשמה כן היא, מכינה סטודנטים שאינם עומדים בתנאי הקבלה ללימודים כאלה או אחרים, ומכשירה אותם עבור חוג הלימודים האקדמי אליו הם רוצים להתקבל. מכינה זו נלמדת במסגרת המוסדות ללימוד השכלה גבוהה ומטרתה להקנות לסטודנט כלים ושיטות לימוד אשר יקלו עליהם להתקבל ללימודים המיועדים ואף להצליח בהם. מכינה קדם אקדמית המתקיימת באוניברסיטאות, מטרתה להעניק לסטודנט ציון אשר משמש כתחליף לציון הבגרות. ציון זה מוכר בכל המוסדות להשכלה גבוהה כתחליף לציון תעודת בגרות.


חשוב ביותר לציין כי אנשים מעל גיל 30 עוברים מכינה שונה מזו של הצעירים יותר.


לסיכום, נסיים בטיפ כלכלי חשוב לא פחות: במידה והינכם בוגרי יחידות צבאיות מסויימות או לחלופין בעלי ציוני פסיכומטרי ובגרות מצטיינים, יתכן והנכם זכאים למלגת לימודים חלקית או מלאה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEO Neto team

מאת: SEO Neto teamבניין ואחזקה - כללי20/05/121414 צפיות
השמש הישראלית לא ניחנה ביכולת התחשבות ובחודשי הקיץ היא קופחת על ראשינו ללא רחם. בשעה שאנחנו יוצאים לרחוב בשעות הצהריים באמצע יולי-אוגוסט ודאי נחבוש כובע רחב שוליים, אבל זה פתרון קצת מסורבל במידה ואנחנו מחליטים לשבת דווקא במרפסת ביתנו

מאת: SEO Neto teamניתוחים פלסטיים20/05/121320 צפיות
בוטילנום טוקסין. זה בהחלט עלול להישמע מעט מפחיד, בפרט בגלל המילה "טוקסין" המתקשרת באופן אסוציאטיבי לרעל. אולם למעשה, מדובר בחומר שכולנו מכירים את שמו: בוטוקס. בוטוקס מופק מרעלן שאכן עלול להיות קטלני אבל כאשר נעזרים בו למטרות רפואיות ועושים זאת אצל רופא מוסמך ומיומן, אין סיבה לדאגה

מאת: SEO Neto teamצרכנות20/05/121691 צפיות
כשאנחנו מחליטים לקנות מקרר ביתי ברור לנו מאוד מה הצרכים שלנו; כמה נפשות חיות בבית? אילו כמויות מזון אנחנו צורכים? האם אנחנו זקוקים למיכל הקפאה גדול או שנוכל להסתפק במגירת הקפאה בלבד? אלו שיקולים משמעותיים שיש לקחת בחשבון לצד אילוצים דוגמת גודל המקרר, סוג הדלתות ואפילו המראה החיצוני שלו

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121778 צפיות
עדנה, בת דודתי, חייתה במזרח הרחוק שם עיצבה ומכרה קו של בגדים. כששבה לארץ הקימה לעצמה סטודיו והחלה לחפש מכונת תפירה שתענה על דרישותיה. אם אתן גם מחפשות לקנות מכונת תפירה הנה כמה טיפים שלמדנו, עדנה ואני, בעת חיפושינו

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121515 צפיות
אין יותר כייף מלעשות משהו שלא אוהבים אבל חייבים, ולגלות שזה מצליח ועוד בקלות. מגהץ קיטור הוא המתנה לכל מי שצריך להראות מצוחצח ומדוקדק, בין אם זה גבר או אשה, ואצלנו אפילו הנוער התחיל להראות עניין בפלא הזה שנקרא "מגהץ קיטור" ותפסתי אותם מגהצים גם את התחתונים, ככה סתם בשביל המשחק

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121595 צפיות
רבים הם השימושים המתאימים למוצר נפלא כמו מקרר מיני בר, אותו אנחנו רגילים למצוא בחדרי בתי מלון כשהוא מלא במוצרים במחירים אסטרונומיים. מקרר מיני בר הוא המצאה מצילת חיים ואף ממנפת איכות חיים מאין כמותה. להלן מספר רעיונות לשימוש במקרר מיני בר

מאת: SEO Neto teamצרכנות15/05/121535 צפיות
אם אתם קוראים לרכב שלכם "הבית השני," הרי שזה אומר כי אתם מבלים שעות רבות בתוכו אם בנסיעה או בהמתנה או מכל סיבה אחרת. מקרר לרכב יקל על חייכם ויעזור לכם לשמור על בריאותכם, משקלכם וכיסכם

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182591 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181708 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171477 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171936 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica