חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסה לסין - חוויה או סתם?

היום כתבתי שני מאמרים על טיסות לסין. סין כידוע הינה מדינה בכדור הארץ, המדינה השלישית בגודלה ואשר צפיפות האוכלוסין בה גדולה מאוד והיא לוקחת כבר כמה שנים ברציפות את כמות האנשים ביחס לגודל השטח המוקצב. אכן הצפיפות גוברת והזוהמה מחזיקה ביד שלטת אך ישנם גם צדדים טובים לארץ הזאת. פירטתי מעט על התאבות הסינית ששמורה כבר לאורך מאות דורות (תלוי לאיזו ספירה אנחנו מתייחסים). הסינים פיתחו לעצמם מרכוז עצמי ובכך נשמרים ממגע עם העולם החיצון וכך גם קצב הייצור עולה. רמת החיים נמוכה מאוד, מהנמוכות בעולם אבל חשבתם פעם מה יקרה אילולא הרכבים או המצפנים שמייצאת סין ? העולם ללא ספק אינו יכול לשרוד עם המעצמה הזאת ויש לקחת זאת בחשבון. אנחנו נתקלים בסין פעמים רבות על מוצרים וגם בחדשות יש למדינה זו איזכורים רבים מאוד. מגוון האנשים רחב וישנם לא מעט תיירים. למעשה בהמשך למה שרשמתי קודם - 1\5 מכלל אוכלוסיית העולם ממוקמת בסין ! סוג של נתון מדאיג. כמה אנחנו שומעים בחדשות על הממשל הזועם ? על אותו פרלמנט שאוסר להביא יותר מילד אחד ?! השטח שבבעלות סין הינו ענק ולאחרונה בוודאי גם שמעתם על כך שרוצים להרחיב אותו על ידי כבישה של שטחי שוליים שנמצאים בשלטון אחר. הנופים שתוכלו לצפות בהם מהטיסה לסין שונים מאוד מאזור לאזור : זה מתחיל בג'ונגל, ממשיך בחום ולחות ויכול להגמר אף בבנייני הייטק כמו בכניסה לעיר חיפה וכיוצא בזה. ישנן ערים מתקדמות מאוד מבחינות שונות וביניהן הבחינה הטכנולוגית ויש גם כפרים בהם שולט עוני מהכבדים בעולם. חופים קסומים, יערות מרעישים ועמקים מאוד עמוקים זה רק חלק מהנוף הדרום סיני ועוד לא הגענו לצפון...

רובם המוחלט של הסינים אינם דוברים אנגלית ברמה של בית ספר תיכון אך זה לא מפריע להם לקשור יחסים עם כל העולם ולהוות את המדינה בעלת התוצר הלאומי הכי גדול מאז ולעולם. אתם בטח שואלים את עצמכם עכשיו : רגע אז אם אני ארכוש כרטיס טיסה לסין איך אני אסתדר ? אל תדאגו, החבר'ה שם כבר מכירים את התיירים מקרוב וגם לא צריך יותר מעשר אצבעות בשביל לתאר כמה כסף אתה יכול להוציא על אותו בית לינה. בעניין זמני השהייה : בשונה ממדינות וערים אחרות כגון תאילנד ששם אפשר להספיק את מה שחשוב בשבועיים, סין דורשת מינימום חודש. אם אתם קונים טיסות לסין אל תשכחו לקנות גם בחזרה כי הרכישה צריכה להיות מוקדמת בגלל ביקוש, בייחוד בתקופה זו של השנה בה רוכשים הרבה אנשים כרטיסי טיסות לסין. המדינה עצמה מרתקת ויפה, תלוי גם רבות בעיני המתבונן אבל אני מאמין שלכל אחד יש שם משהו מיוחד. זה מתחיל באגמים, ממשיך בשמורות יפהיפיות ונגמר בטראקים עם סוסים. ואם כבר טראקים אז יצא לכם לחשוב פעם על השאלה מדוע למעשה כשמדובר בטיול ארוך בארץ נהוג לכנות אותו "שביל ישראל" אבל כשזה בחו"ל זה כבר הופך אותו ל"טראק" ? שאלה מעולה ואין לי תשובה עליה. אולי סוג של התלהבות ? ומי אני שאעיד כל עוד אני לא מקומי בסין ! אז חוץ מהנופים הפסטורליים שתיארתי קודם ישנם גם ערי ענק כמו בייג'ין לדוגמא ובהן איך לומר בעדינות - בעת הביקור בהן אתם לא תאמינו למראה עיניכים. כל כך הרבה אנשים בכל כך מעט שטח פיזי. ובואו נשכח לרגע מהאנשים, צפיפות הבתים היא בכלל נוראה. אנחנו כאן בארץ הקודש, ארץ ישראל השלווה לא רגילים לנידחויות מסוג סין אבל אין מה לעשות הנדון, זה מתאים לחלק רחב מאיתנו ולכן טוב שאני כותב לפני שחלקכם יצא ויתבאס מהאקלים שנוצר כתוצאה מצפיפות האוכלוסין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ישראל אהרונוב, כותב עבור חברת הדני נסיעות רחובות.

זמן לנופש סקי !

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ישראל אהרונוב

מאת: ישראל אהרונובטיולים בחו"ל19/08/092672 צפיות
כרטיסי טיסה לחו"ל ? קראו מעט על היעדים הכי חמים וביחרו לבד את מה שנוח לכם על פי העדפותיכם האישיות.

מאת: ישראל אהרונובטיולים בחו"ל10/08/091177 צפיות
כללי התנהגות נאותיים שעלים יש להקפיד אם יוצאים לחופשת סקי בצרפת, שוויץ, אנדורה או כל מקום אחר בו יש סקי וציך לנקוט באמצעי זהירות.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196502 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica