חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבנות מומנטום בעבודה מהבית ולהרוויח יותר

אנשים רבים טוענים שיש להם כל כך הרבה דברים לעשות, ואין להם דקה מיותרת. הם מסיימים בכך שהם מביסים את עצמם והעסק שלהם מאבד מומנטום עד שהוא שוקע לחלוטין, והופך למשהו חסר תועלת. הם עסוקים בעבודתם היומית, בלהביא פרנסה הביתה, יש להם מחויבויות משפחתיות, ואינסוף הסחות דעת.

אבל יש לי בשורה טובה בשבילך. אתה יכול למצוא את הזמן הנחוץ ולמקסם אותו כדי לבנות מומנטום, ולצבור תאוצה לעסק שלך מהבית. כל עסק מתחיל מנקודה מסוימת ומתקדם, צומח, מתרחב. עם הזמן ניתן להשיג מומנטום. אך עליך למצוא חלון של זמן ולהתחייב לעשות שימוש בזמן הזה לקידום העבודה מהבית בלבד. נסה את האסטרטגיות הבאות כדי לגרום לעסקיך לפרוח ולשגשג.

תעד את סדר היום שלך - הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא למצוא מקום שקט ורגוע ולכתוב את סדר היום שלך. תעד את לוח הזמנים שלך, מהרגע הראשון שהתעוררת בבוקר, עד לרגע שאתה הולך לישון. רשום כל דבר, כולל את הזמן שאתה מתכונן בבוקר, את ההסעה של הילדים לבית הספר ולגן, שעות העבודה שלך במקום העבודה הקבוע, וכל דבר אחר. כתוב הכול, כולל זמן מול הטלוויזיה, ובילויים. לאחר שתשלים את התרגיל הזה, יהיה לך מושג מוצק לגבי שבוע העבודה שלך. אתה תמצא את החורים הללו, והחללים הללו, שלתוכם אתה יכול ליצוק את זמן העבודה שלך על העסק שלך. המשימה שלך היא לאתר ולמצוא שעתיים שאתה יכול להתחייב להן. מעכשיו אתה בעצם מתחיל ליצור לעצמך הרגל חדש, רוטינה חדשה. כדי להתמיד בזה עליך לגלות משמעת עצמית ומחויבות.

חבק את הסחות הדעת – זוהי עובדה, החיים תמיד מסיטים אותנו מהמסלול, ומלוח הזמנים שקבענו לעצמנו. תמיד יכולים לצוץ דברים בלתי צפויים, והסחות דעת. אל תילחם בזה, קבל את זה, מכיוון שזה חלק מהחיים. אל תדאג, העבודה תתבצע כל עוד אתה מחויב לה. אם אתה צריך להישאר שעות נוספות במקום העבודה הקבוע שלך, אז תשאיר את העבודה על העסק שלך ליום אחר. למעשה אפשר להשיג הרבה מאוד בזמן קצר, אם ממוקדים ומפוקסים היטב במשימה. לכן כאשר אתה ניגש כבר לעשות משהו, עשה זאת במירב הריכוז. אתה תהיה פרודוקטיבי מאוד, ותשיג המון תוך זמן קצר.

אם אתה באמצע עבודתך, ועולים בדעתך רעיונות חדשים, פשוט כתוב אותם בצד, וחזור לעבודתך. חזור אל הרעיונות הללו מאוחר יותר. אני משתמש במחברת רעיונות שבה אני כותב כל דבר שעולה בדעתי. אתה יכול לשלוט בזמן שלך, ולבנות עסק מצליח ומשגשג בעבודה מהבית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר: