חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרזול למטבח

פרזול למטבח

במגירות כבדות במיוחד יש צורך בבולם טריקה שעוצר את המגירה ומונע טריקתה. קיימות מגירות פינתיות, הן נאות אך מנצלות רק חצי מנפח הפינה ולכן לא מבוקשות כל כך. המסילות החדשניות מאפשרות בניית מגירות במפתחים גדולים מאוד המסוגלות לשאת משקל של עד 80 ק"ג ללא חשש לקריסה. יחידת ה"מגיק קורנר", מורכבת ומתוחכמת מבחינה מכאנית, מאפשרת את שליפת יחידת האחסון כמעט במלואה אך מחייבת את הלקוח בבחירה קפדנית של היצרן והמתקין. המגירות בנויות מאלומיניום או מרשת אלומיניום, ניתן לקבל משטחים מונעי החלקה של מוצרים בזמן תנועת המגירה. 3. פיתוח מסילות משוכללות הפך את המגירות לאמצעי יעיל ורב שימושי. אל הצירים המעלים את הדלת מחוברות בוכנות קטנות המאפשרות פתיחה קלה ונוחה. החומרים עמידים וחזקים, מסילות כפולות משוכללות המבטיחות עמידה בכל עומס. פינות מטבחלצד קרוסלות מסורתיות, ניתן למצוא היום קרוסלות לארונות עליונים בקוטר 50 ס"מ, ישנן חצאי קרוסלות נשלפות, קרוסלות המחולקות לארבעה חלקים שונים וכל חלק יכול להישלף בנפרד. מגירותבעיצוב המטבח כיום ניתן לומר כי המגירות השתלטו על מרבית שטחי האחסון במטבח, או בחזית המטבח או מוצנעות מאחורי דלת. מטבח עליון העיצוב המודרני במטבח, מכתיב קוים עיצובים נקיים ומפתחים רחבים, כך ארונות המטבח העליון צרים וארוכים מאוד דורשים מערכות צירים לארונות עליונים הנפתחים כלפי מעלה, קלפות. פרזול למטבח את ענף פרזול למטבח, כלומר האבזור הפנימי של הארונות מספקות כמה חברות מובילות, לכל חברה ישנם את המוצרים הייחודיים לה. מזווהקיימת נטייה לבנות ארונות גבוהים המשמשים כמזווה, יחידות הפרזול השייכות לארונות מסוג זה מבטיחות ניצול מקסימאלי של המזווה. מוט תלייה מאלומיניום מתחבר אל משטח הקיר ומאפשר תלייה של כלים הנמצאים בשימוש יומיומי. קיימת חלוקה פנימית של מגירה, יחידות קבועות או מחיצות ניידות המאפשרות חלוקה בהתאמה אישית. קיימות מגירות פינתיות, הן נאות אך מנצלות רק חצי מנפח הפינה ולכן לא מבוקשות כל כך. חשוב לוודא בקניית מטבח כי הפרזול שיהיה במטבח יהיה של חברה ידועה ומובילה, חשוב ש-פרזול ל מטבחים יהיה מסדרת המוצרים האיכותיים של אותה חברה. פרזול המזווה נשלף לגמרי ונע על מסילות משוכללות. ניתן למצוא גם מדפים נתלים או סלים המאפשרים להכיל תבלינים מפיות או בקבוקים וכך לפנות מקום ממשטח העבודה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לוגו רהיט - פורטל רהיטים,  ועיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לוגו רהיט - פורטל רהיטים ועיצוב הבית

חדרי שינה מעץ מלא חדרי שינה מעץ מלא מאפיינים בעיקר חדרי שינה בסגנון כפרי, העץ המלא מזכיר את הטבע ואת החזרה לכפר, לכל המראות הריחות והתחושות הנעימות. מיטות מעץ בוק מייפל או אורן יתנו לחדר אווירה חמה בקו פשוט, הן אם בצורתם הטבעית והן אם נצבעו בטכניקות מיוחדות.

אפשר להשתמש בוילון גלילה, מבד אטום או מקש ליצירת אווירה חמימה. מצעים מעוצבים תמיד משלימים את המראה המוקפד, ניתן לבחור מצעים בצבעים עליזים וססגוניים, או דרמטיים וסוערים, מסתוריים וחושניים או רגועים ושקטים, ככל העולה בדעתכם, המגוון רחב וכל סגנון ישנה מעט את פני החדר.

כולם היו רוצים חדר שינה ענק, מיטה ענקית שידת איפור רחבת ידיים, פינת מוסיקה וטלוויזיה שתנעים את זמננו. סגנון נוסף הוא חדר שינה בסגנון עתיק, סגנון זה מתאים כמעט רק לחדרים גדולים, מכיוון שפרטי הריהוט בו גדולים ומאסיביים מאוד.

שיש מורכב ביסודו מאבן גירית לכן הוא קל ונוח לעיבוד, אך לכן גם עמידותו של השיש אינה גבוהה במיוחד. משטח הבוצר בלוק עובר ציפוי של לקה אקרילית במספר שכבות, כדי להבטיח אטימה מוחלטת למים ולרטיבות. שיש למטבחשיש למטבח הוא משטח העבודה הוותיק והידוע, ונחשב לקלאסי שביניהם. ניתן להוסיף למשטחים של אבן הקיסר גימורים של קנטים חרוטים או לשלב בהם פסיפסים המקנים לחומר הסינטטי מראה חם יותר.

שיטת התקנה מתוך המשטח, הקרויה התקנת "פרח". התאמה של וסת המים החמים עד לטמפרטורה מסוימת. ברזים בהם מנגנון זה עשוי מחומרים קראמיים ברמת קשיות גבוהה מבטיחים כי המנגנון לא ישחק. רוב הברזים הנמכרים כיום הם ברזים היצוקים פליז בציפוי כרום ניקל מט או מבריק.

תקנה שטוחה מחייבת מגרעת במשטח העבודה בהתאם לעובי שפת הכיור, בדרך זו מתקבל משטח אחיד בין הכיור ובין השיש מה שמאפשר יעילות וניקיון בסביבת הכיור.

מקורותיו של האי למטבח הסטורים וותיקים. האי כאלמנט עיצובי, רהיט דו כיווני, לעיתים אלמנט המפריד בין חלל המטבח וחלל הסלון, האי הוא פתרון נהדר לאחסון נוסף, אפשר לכלול בו מגירות, מדפים פתוחים או סלסילות.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204830 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196007 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182641 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181785 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181759 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181870 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181627 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica