חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד אנגלית מעניין אתכם?

נראה ש כמעט 2 מיליארד מבין האנשים בעולם דוברים אנגלית בדרגה כזו או אחרת. מתחשק לכם לשפר בעצמכם את שליטתכם בשפה האנגלית על ידי לימוד אנגלית?

לכולנו יש צורך באנגלית בחיים הפרטיים כדי לתקשר עם אנשים בכל העולם, לנגישות יותר טובה למקורות מידע ולשם התנהלות עסקית. ובאמת, כל עולם העסקים פועל בשפה האנגלית, והמגמה מצביעה לכיוון שלפיו כמה שהתפקיד יותר בכיר, כך נדרש יותר שימוש בשפה.

למה אנו צריכים ללמוד אנגלית? היתרונות הטמונים בכך רבים, שבהם:

- לימוד אנגלית תורם לשיפור מידת ההצלחה במסגרת בית הספר, ובייחוד בלימודים אקדמיים באוניברסיטה, במסגרתה משתמשים בספרות מקצועית ומאמרים אשר כתובים באנגלית.

- לשיפור יכולת ההעסקה בארץ וברחבי העולם ושיבוץ בתפקידים המתנהלים בשפה זו. האנגלית משמשת לנו בתור השפה הבינ''ל הנפוצה והמקובלת ביותר ברחבי העולם, בכנסים ופגישות עם שותפים מחו''ל, בתכתובת עם נציגי חברות זרות וכאשר אנו זוכים להשמה בסניפים במדינה זרה. ברוב המקרים, אלה שאינם דוברים את השפה נוטים להישאר מאחור.

- התמקצעות בשפה נוספת לשפת האם מהווה תירגול בריא למוח ותרומה נאה לשיפור כושר החשיבה.

- העשרת עולמנו האישי והתרבותי בעזרת סרטים, ספרות, מגזינים ומאמרים אשר מתפרסמים באנגלית. הדבר בולט בייחוד באינטרנט, שם תשעים אחוז מבין האתרים השונים מתנהלים לחלוטין באנגלית.

אלו רק מעט מהיתרונות הבולטים בלימוד השפה האנגלית, וניתן לכלול גם את היכולת לטייל בחו''ל בנוחות וסיבות נוספות כגון מיצוי הפוטנציאל העצמי.

אז אם מעניין אתכם להירשם לתכנית ללימוד אנגלית, תוכלו למצוא מגוון קורסים שישמחו לסייע לכם ללטש ולשפר את ידיעותיכם ושליטתכם בשפה. בין אם אתם מעוניינים למצוא קורס רגיל ובין אם אתם רוצים לימודי אנגלית למתחילים, מצאו את הקורס המתאים לכם ותתחילו לתרגל. תתפלאו לגלות כמה מהר אפשר להשתפר!

 



תגיות המאמר: לימוד אנגלית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל אינדקס עסקים

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבגרויות07/02/121271 צפיות
איך עוברים את הפסיכומטרי? מבחן הפסיכומטרי הוא מכשול בדרך לתואר הראשון אבל אתם יכולים!, הציון שלכם יחד עם ממוצע הבגרויות יחושבו לקרת לימודי התואר. ממוצע גבוהה ואתם על הסוס, אם לא הצלחתם זה קורה, אתם יכולים לנסות שוב בפעם השנייה זה קל יותר.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים07/02/121032 צפיות
במשך שנים רוב הדירות הישראליות נראו זהה: מרצפות טרצו רגילות, ומשטחי מטבח העשויים מאבן חברון. במהלך שנות השמונים החלו להיכנס מגוון חומרים נוספים הביתה, חומרים בעלי תכונות, גוונים וכמובן גם מחירים

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבניין ואחזקה - כללי06/02/121046 צפיות
כדאי לדעת- כל אדם העובד בתחום מוכרח לקבל אישור מהמשטרה, אישור כזה הוא חובה בקשו מהמנעולן שיביאו עמם את האישור, שתהיו בטוחים שאת לא נופלים על נוכלים.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים06/02/121005 צפיות
לשם שמירה על פעולה טובה של המקרר שלכם, השתדלו למקם את המכשיר באזור קריר ומוצל בבית, במרחק קטן מהקיר, ואל תפתחו את הדלתות יתר על המידה. בנוסף, הקפידו יותר מכל להשאיר את פתחי האויר פתוחים לזרימת אוויר ואל תשנו את עוצמתו בלי הצורך.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבית חכם06/02/121140 צפיות
כמה זה יעלה אזעקה אלחוטית? המחירים רבים ונקבעים לפי איכות המוצר, המותג ומורכבות ההתקנה. כדאי לבדוק את המחירים בין ספקים שונים ולשאול לגבי ההתקנה ולא פחות חשוב בדקו כמה זמן יהיה לכם אחריות על המוצר, לאחר הקנייה שמרו את החשבונית.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים06/02/121126 צפיות
מעצבי נוף הם אלה המופקדים על התאמת הסביבה שבו מוצב המבנה המתוכנן לתנאי השטח ולהעדפות הלקוחות - החל משלב בחירת סוג קרקע וצמחיה נכונים, ועד לבחירה של אפשרויות ליצירת צל, יצירת אלמנטים במים, אדמה וצומח, לכדי שילוב מושלם בין אסתטיקה ופרקטיות.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםמדעי המדינה06/02/128731 צפיות
ומה עם פסיכומטרי? בחינת הפסיכומטרי היא מדרגה גדולה בדרך לתואר הראשון אבל זה לא בלתי אפשרי, הציון בבחינה יחד עם ציוני הבגרות יחושבו לקרת לימודי התואר. ממוצע ציונים טוב ואתם על הגל, אם לא הלך לכם כל כך טוב זה קורה, רבים מנסים שוב בפעם הבאה תהיו מוכנים יותר.

מאמרים נוספים בנושא שיעורים פרטיים

מאת: יוסי פנסושיעורים פרטיים06/05/132387 צפיות
מורה לתופים - לאזה מורה כדאי לנו לשלוח את הבן ? זו שאלה ששאלים אותה אלפי הורים לאזה מורה לשלוח את הילדים לשיעורים בנושא מורה לתופים ובכלל. במאמר ישנם מס' טיפים שיועילו להתמודד עם האתגר .אזה מורה לתופים

מאת: גד אבגישיעורים פרטיים18/11/128551 צפיות
אם יצא לך לשאול את עצמך, מהו למעשה קורס חוזים עתידיים וסחורות, אז הגעת למקום הנכון כדי לקבל את התשובה הברורה ביותר. מדובר באחד הקורסים המעניינים והמרתקים ביותר בתחומי שוק ההון. לא מדובר בעוד איזה קורס בורסה אלא מדובר בקורס מקצועי הרבה יותר.

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128421 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים22/09/128198 צפיות
שנוכל לתקשר עם אנשים ברחבי הגלובוס, לנגישות יותר טובה לאינפורמציה ולמטרות עבודה. ואומנם, תחום

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים12/09/128354 צפיות
בלימוד השפה, וניתן לכלול גם את היכולת לצאת לטיול במדינה אחרת בנוחות וסיבות כגון שאיפותינו לשיפור

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים04/09/128252 צפיות
. התוצאה של זה היא שלחצי מהישראלים יש לפחות תואר אחד אך רק חלקם מוצאים תעסוקה בתחום

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128533 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica