חפש מאמרים:
שלום אורח
17.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מלונות בירושלים : בית שמואל מול מלון ממילא מול לאונרדו ירושלים

מאת: דודו בומילבתי מלון28/01/20121043 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר מספר שבועות שאנו מתלבטים האם לנסוע לחו"ל -לחוש באווירה החורפית של אירופה המושלגת והקרה. עלויות הנופש בחו"ל היו הגורם המרתיע שהפנה את תשומת לבנו לאפשרות לנפוש בארץ ולחוש באירופה. ההתלבטות הייתה בין נסיעה לצפון המושלג לבין נסיעה לירושלים הקסומה.

לא נזקקנו להרבה כדי להכריע לטובת עיר הקודש, ירושלים, במיוחד לאור הסיכוי לזכות לראות בשלג נופל ומכסה את העיר.

הבחירה שעמדה בפנינו הייתה בין שלושה מלונות ברמה בינלאומית באווירת חו"ל .

מלון ממילא , מלון בית שמואל ומלון לאונרדו. שיקול מכריע בבחירת המלון שלנו היה מיקומו. חשוב היה לנו לא להיות תלויים בתחבורה ציבורית או מוניות, אלא במקום נגיש ומרכזי לרוב אתרי התיירות בעיר. שלושת המלונות הנבחרים ממוקמים במרכז העיר, במרחק הליכה מן העיר העתיקה ומהעיר החדשה. שלושתם נמצאים על המפגש בין ההיסטורי למודרני. מלונות ממילא ובית שמואל נמצאים במתחם ממילא המחודש והמרהיב ביופיו. שניהם תוכננו ע"י האדריכל הישראלי המוכר משה ספדיה , שהמבנים שתכנן מוכרים בעולם כולו. מלון לאונרדו גם הוא נמצא מרחק הליכה מהמקומות המרכזיים בעיר, הכותל המערבי, הויה דל לרוזה, שער יפו, שוק העיר העתיקה וכמובן מרכז העיר.

שלושת המלונות משלבים בעיצובם את ההיסטורי והישן עם המודרני והחדשני, כאשר מלון ממילא הולך הכי רחוק עם נושא השילוב בעיצוב ועושה שימוש בישן מול המודרני בצורה בולטת ומרשימה.

העיצוב הייחודי עובר דרך כל חלקי המלון החל מהלובי, דרך החדרים, האולמות, חדרי האוכל, ועד הספא ההוליסטי המפנק.

יתרונם של שלושת המלונות באפשרות לקיים כנסים, מפגשים וארועים שונים. במלונות אולמות בגדלים שוניםלמטרות שונות.

מלון בית שמואל שם את הדגש על פעילות תרבות וחינוך לקהלים שונים. יש במלון אודיטוריום מפואר מחופה בגג זכוכית ייחודי המאפשר התרשמות מהנוף הפנורמי של העיר העתיקה. במלון 42 חדרים , בית הארחה ובריכה מחוממת .

מלון בית שמואל מקיים לאורך השנה כולה סיורים ברחבי הארץ עם דגש עם סיורים וטיולים בירושלים. המלון מקיים מפגשים תרבותיים בנושאים מגוונים הקשורים להכרת הארץ וההיסטוריה שלה, נושאי אומנות למיניהם, ספרות ישראלית , הטבע הארצישראלי , מנהגי עדות ודתות בישראל.

מלון לאונרדו ירושלים הוא מלון גדול יותר מהאחרים. מגוון החדרים בו הוא רב ומתאים ליחידים ומשפחות בהרכבים שונים. החדרים מגוונים גם מבחינת רמת החדר, רמת השרות והמחירים. נתונים אלו מאפשרים התאמה כמעט לכל דרישה.

אם חשקה נפשנו להירגע הרי שמלון ממילא מציעה לאורחיו ספא הוליסטי ברמה בינלאומית.

בין טיפולי הספא המפנקים נמצא טיפולי חמאם, טיפולי מים בבריכת ווטסו, מסג'ים שונים וכל זה בלוויית מוזיקה שמיימית וריחות משכרים. במלון גם בריכה רחבת מימדים וחדר כושר משוכלל עם מיטב המתקנים.

כל המלונות מציעים ארוחות בוקר ישראליות וכן ארוחות צהרים וערב ברמה קולינרית גבוהה. בבית הקפה נוכל להתרווח עם קפה ועוגה או קינוח אחר .

האירוח בכל המלונות הנבחרים הוא ברמה גבוהה במיוחד המאפשר התנתקות מוחלטת מאינטנסיביות היומיום והתעלות רוחנית באווירת הקדושה של העיר. כל מלון מתבלט בפן שונה וייחודי לו ולכן כל אחד יכול למצוא את החוויה שמתאימה לו בהתאם לדרישותיו.

 



תגיות המאמר: מלונות בירושלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דודו בומיל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודו בומיל

מאת: דודו בומילבנקאות03/08/121088 צפיות
אם אתם יודעים שאתם זקוקים לסכום כספי מסוים על מנת להשלים את החסר, אחד הפרמטרים שאותם תוכלו לבדוק היא

מאת: דודו בומילבתי מלון02/01/121206 צפיות
בקרב התל אביבים, הזוג מתי ורותי ברודו מאוד מוכרים, מדובר על זוג מסעדנים שהטביעו את חותמם המיוחד על חיי הבילוי של תל אביב בעשרים השנים האחרונות עם כמה מקומות איקונים למדי. לפני מעט זמן הם הקימו את מלון מונטיפיורי שבמהותו הוא מלון בוטיק ממש קטן שכולל 12 חדרים מאוד מפנקים. השילוב שבין המבנה ההיסטורי, המיקום בלב תל אביב יחד עם עיצוב מרשים וגם מסעדת פיוז'ן משובחת הפך אותו לנקודת ציון אמיתית עבור נופשים שמגיעים לנופשים קצרים וגם

מאת: דודו בומילבתי מלון03/12/111106 צפיות
לחשוב שעד לפני עשור מלון יערות הכרמל היה מבנה שכמעט לא היה בו שימוש ולפני כן שימש בית הבראה, זה כמעט בלתי נתפש. המלון הזה שבעיני רבים כל כך נחשב למלון הספא מספר אחד בארץ. מלון שאליו נוסעים לנופש מיטב המפורסמים שרוצים ליהנות ממגון של טיפולים לגוף ולנפש. מלון שבו תוכלו להגיע לתקופה של אפילו שבועיים ותיהנו מדיאטה מוקפדת בפיקוח רפואי. אין הרבה מקומות כאלו לא רק בארץ אלא בעולם כולו. אין ספק כי מלון יערות הכרמל הוא יעד מבוקש ונחשק במיוחד.

מאת: דודו בומילבתי מלון02/12/111175 צפיות
אחד הטרנדים בכול הקשור למלונות של יוקרה קשור בגידול המתמיד במלונות יוקרה שהם מלונות בוטיק ממש שווים. מדובר על בתי מלון שהם מצד אחד מאוד מפוארים מצד שני לא יותר מידי גדולים כך שהתחושה בפנים היא של אינטימיות גדולה. מעבר לכך מדובר גם על מלונות שבנויים סביב קונספט מיוחד. ישנם בתי מלון שהם חיבור אולטימטיבי בין מלון של יוקרה,

מאת: דודו בומילבתי מלון01/10/111351 צפיות
האמת לא מדובר על ההפתעה ממש גדולה אם לוקחים בחשבון את הרשת שמנהלת אותו, רשת מלונות דן שהיא אחת המפוארות בין רשתות בתי המלון של ישראל. רשת מאוד ותיקה עם עבר ענק ועתיד עוד יותר גדול

מאת: דודו בומילבתי מלון27/06/111311 צפיות
הוא מלון מפואר וגדול נקודה, פאר שקיים עשרות שנים מאז הקמתו בשליש הראשון של המאה העשרים, כשמדובר על מלון ממילא, אנחנו מדברים על מלון בוטיק עכשווי שמתכתב עם העבר העשיר של ירושלים. בהתאם לכך רמת האירוח בסוויטות

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182173 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182040 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181406 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181508 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181588 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181494 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181480 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica