חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התגברות על חרדת בחינות

התגברות על חרדת בחינות

רוב הסטודנטים חווים רמה מסוימת של חרדה במהלך מבחן
אולם, כאשר החרדה משפיעה על הביצועים במבחן זה הופך להיות בעיה.

אימון - הכנה כללית :
פיתוח הרגלי למידה טובים ואסטרטגיות ניהול זמן
עסק, עצלות דחיינות, הסחות דעת
ארגון החומר לראשי פרקים
קחו צעד אחר צעד גישה לבנות אסטרטגיה ולא להרגיש הצפה
נסו לנטרל ההצלחה / כישלון השלכות (כיתות, סיום), לחץ חברתי, תחרותיות, וכו '
לעיין בביצועי העבר שלך במבחנים כדי לשפר וללמוד מהניסיון
הכנה למבחנים כדי להוריד חרדה

גשולבחינה בביטחון:


השתמש בכל אסטרטגיה אפשרית כדי להצליח: לתרגל כתיבת יומן, עבודת צוות, וכו '
ראה במבחן הזדמנות להפגין כמה למדת ולקבל תגמול על לימוד שעשית - היה מוכן!
למד את החומר ביסודיות וארגן את החומר שאתה צריך למבחן.השתמש ברשימה
בחר מיקום נוח עבור הלימוד למבחן, עם תאורה טובה והסחות דעת מינימליות, הרשו לעצמכם שפע של זמן, במיוחד לעשות דברים שאתה צריך לעשות לפני הבדיקה ועדיין להגיע לשם קצת מוקדם
להימנע מלחשוב. אתה צריך לשאוף למצב רגוע של ריכוז. הימנעו מדיבורים עם כל הסטודנטים האחרים שלחוצים, שמרגישים לא מוכנים או כאלו שלא השקיעו בלימודים במהלך השנה, המביעים השליליות, הםיסיחו את ההכנה שלך למבחן למצב של לחץ. בצעו תוכנית של פעילות גופנית היא מחדדת את המוח, שנו טוב בלילה לפני הבחינה, אל תלכו למבחן על בטן ריקה, פירות וירקות טריים מומלצים להורדת מתח.


מזונות הגורמים למתח הם: מזון מעובד, ממתיקים מלאכותיים, משקאות מוגזים, שוקולד, ביצים, מזון מטוגן, ג'אנק פוד, בשר חזיר, בשר אדום סוכר, מוצרי קמח לבן, צ'יפס חטיפים דומים, מזון המכיל חומרים משמרים או תבלינים, כבד. קחו חטיף קטן, או משהו קליל כדי להסיח את דעתך מן החרדה שלך, המנע מדברים מתוקים (סוכריות, מסטיק עם סוכר) שעלולים להחמיר את מצבך.

במהלך המבחן:

קרא את ההוראות בעיון
אם אתם לא יודעים שאלה, דלגו על השאלה והמשיכו הלאה
אם יש לכם "בלאק אאוט" במבחן, אל תלחצו, בחרו שאלה ותתחילו לכתוב. זה עשוי לעורר את התשובה בראש שלכם.
אל תיכנס לפאניקה
השתמש בטכניקות הרפיה

אם אתם מוצאים את עצמכם מקבלים התקפת חרדה במהלך המבחן:

תירגעו, אתם בשליטה.
קחו נשימות איטיות ועמוקות
אל תחשובו על הפחד
עצרו: חשב על הצעד הבא והמשיכו במשימה צעד אחר צעד

שימוש בחיזוקים חיוביים:
להכיר בכך שאתם עושים את הכי טוב שלכם


להבין כי חרדה יכולה להיות "הרגל"השתמשו בו ככלי כדי להצליח, לאחר סיום המבחן, קחו זמן לבדוק את התשובות, אל תתעצלו, רשמו מה עזר לכם להוריד את הלחץ, שמרו על האסטרטגיות אלה, זה לא משנה כמה קטנים השינויים: הם אבני הבניין להצלחה, רשמו גם מה לא עבד לשיפור
לחגוג כי אתה בדרך להתגבר על מכשול זה .

אם אתה מודע לכך שיש לך בעיה עם חרדת מבחנים,להיות בטוח המורה שלך או מורה יודע כל מתחיל לפני הבדיקה ולא שעה לפני! אולי יש אפשרויות אחרות כדי להעריך את הידע שלכם או ביצועים בתוך הנושא.

אם לא התלחתם, תמיד אפשר לערער

תורגם חלקית באדיבות "ערעורים" - מכאן

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ונדר מיכל, צלמת בעלת עסק לצילום אירועים, מומחית לאינטרנט ושיווק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ונדר

מאת: מיכל ונדראירועים וחתונות – כללי03/02/121260 צפיות
יום הצעת הנישואים יכול להיות אחד הרגעים הזכורים ומרגשים ביותר בחייכם. במשך השבועות הראשונים לאחר ההצעה, שניכם כנראה תרגישו מסוחררים מאושר והתפוצצות מרוב ציפייה. פגשתם אחד את השני, התאהבתם, החלטתם להתחתן, ועכשיו זה הזמן לתכנן את החתונה - את החגיגה הרשמית של האהבה שלכם והמחויבות. כאשר אתם מתכננים את היום הזה נפלא, שניכם תמשיכן להרגיש שמחה גדולה, אבל עם הפרפרים וההתרגשות גם קצת בלבו. אחרי הכול, לארגן חתונה זו משימה גדולה. אז מה עושים?

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182590 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182433 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181887 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181704 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171474 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172263 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171929 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica