חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

8 טיפים יעילים לאילוף

מאת: אורן רצוןחיות מחמד13/02/2012910 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנן הרבה דרכים ושיטות לאילוף כלבים, ולכל אחת תוצאות שונות. להלן 8 טיפים לשיפור ולעזר בזמן האילוף. תקפידו על 8 הטיפים הללו והכלב שלכם יהיה סופרסטאר!

* גיוון בזמן ובמקום השתדלו לגוון מפעם לפעם את מיקום האילוף והזמן. לפעמים בגינה, לפעמים בבית העיקר להחליף מקום על מנת שהכלב ילמד להישמע לכם בכל מקום. גוונו גם בזמנים. לפעמים 15 דקות בבוקר ולפעמים בערב.

* היו חיוביים! נסו להפוך את האילוף לכמה שיותר מהנה. הכלב ילמד פקודות חדשות מהר יותר כאשר הוא נהנה. היו חיוביים ובמצב רוח טוב כאשר אתם מאלפים את הכלב. הקפידו על הרבה חיזוקים חיוביים כאשר הכלב עושה את שביקשתם. ככל שתחזקו את הכלב יותר הוא ירצה לרצות אתכם יותר. רצוי לצ'פר את הכלב עם חטיפים וצעצועים שאפשר להשיג ב חנות חיות שקרובה לביתכם.

* הקפידו להגיע לשליטה מלאה בתרגילים לפני לימוד תרגילים חדשים. הדרך הטובה ביותר לאילוף היא להתמקד בקומץ פקודות בכל פעם ולהגיע לשליטה מלאה בהן. ברגע שהכלב שולט בפקודה מסוימת- רק אז עברו לפקודה הבאה. ודאו שהכלב מבצע את הפקודה גם בחדר מלא הסחות דעת.

* השתמשו בשפת גוף לתקשורת דברו פחות והשתמשו יותר בשפת הגוף. כלבים מבינים שפת גוף הרבה יותר מאשר דיבור. שלבו סימנים עם הפקודות הווקאליות ותראו כיצד הכלב מגיב טוב יותר ומבצע את הפקודות מהר יותר.

* למדו להבין את הבעות פניו של כלבכם הבעת פניו של הכלב משקפת את רגשותיו. למדו את תנוחותיו והבעותיו של הכלב על מנת להבין מה הוא מרגיש. כלב שמח יהיה בדרך כלל בתנוחה רגועה ועם פה פתוח.

* היו עקביים! חשוב להיות עקבי כאשר רוצים לאלף כלב. השתדלו לפשט. השתמשו בפקודות קצרות וקליטות ותדבקו בהן. לעולם אל תתנו לפקודה אחת מספר שמות – זה רק יבלבל את הכלב.

* למדו התנהגות טובה, אל תענישו התנהגות רעה במידת האפשר, תמיד למדו את הכלב לעשות את הדבר הנכון במקום להעניש אותו על טעויות. זוהי גישה שלא משתמשים בה הרבה, אך יכולה להיות מאוד אפקטיבית.

* למדו לאלף את כלבכם ממומחים דרך טובה ואפקטיבית ללמוד כיצד לחנך את כלבכם היא על ידי ספרי הדרכה שנכתבו על ידי מאלפים מקצועיים. למידה מספר הדרכה איכותי ישפר את יחסיכם עם הכלב וישפר את התנהגותו. השתמשו בטיפים אלה בזמן האילוף והגיעו לתוצאות מקסימליות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המרכז לטיפוח הכלב - חנות חיות - מספרת כלבים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן רצון

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810502 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175304 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176193 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162015 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163210 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167808 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167935 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica