חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיעורים פרטיים במתמטיקה

מאת: giladשיעורים פרטיים15/02/2012960 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לימוד חשבון ברמה הבסיסית ויתרה מכך, לימוד מתמטיקה ברמה גבוהה, הם ממוקדי החיכוך והקושי המסובכים ביותר להתרה במערכת החינוך המודרנית. ההסתמכות ההולכת וגוברת על מחשבונים ומחשבים כאמצעי פתרון והגעה לתשובות סופיות, בשילוב החשיבות המכרעת של העולם המתמטי ביישומים ובפיתוחים חדשים, מביאה למצב שבו מבינים ההורים את החיוניות שבקבלת עזרה חיצונית ללימוד מתמטיקה.

למה שיעורים פרטיים במתמטיקה חיוניים?

המתמטיקה, כבר בגיל צעיר, מהווה אתגר ונקודת חולשה בקרב תלמידים רבים, ושעות הלימוד הפרונטאליות בבית הספר אינן מספיקות על מנת להביא להפנמה ולהבנה של החומר הנלמד, כך שהתקדמות הילד נשענת, לרוב, על שיעורי בית ותרגול עצמי. לימוד חשבון בכיתות הצעירות ולימוד מתמטיקה ככל שעולים במעלה שנות הלימוד, הולך ונעשה מסובך ופערים שנוצרו בגילאי בית הספר היסודי, עקב חוסר תשומת לב מצד ההורים והמערכת, יהיו קשים מאוד להתרה, מבלי להוסיף את מימד התסכול וחוסר האונים של התלמיד עצמו. שיעורים פרטיים במתמטיקה על ידי מורה פרטי למתמטיקה שהוא, בנוסף להיותו מקצועי בתחום, גם מנוסה בהדרכת התלמיד ובהגעה לפוטנציאל הטמון בו, הופכים להיות הכרח וצורך חיוני.

למה אי אפשר להסתפק במעורבות ההורים בלימוד חשבון?

רבים מההורים בטוחים כי יצליחו לעזור לילד שלהם בעצמם, וללא סיוע חיצוני. הורים, משום מה, רואים בלקיחת מורה פרטי כישלון חינוכי שלהם ומעדיפים לשבת ולפתור עם הילד את שיעורי הבית מתוך מחשבה שבכך הם מלמדים אותו ומקדמים אותו להישגים. ישנם הורים שבהחלט מסוגלים לתת לילד את הכלים ללימוד חשבון, אך אלו מיעוט. מורה פרטי לחדו"א, אשר יושב עם הילד באופן אישי ומקצועי, ומלמד אותו לא רק את הדרך לפתרון שיעורי הבית אלא את מהות התרגילים, איך לגשת אליהם ואיך להסיק מהם את היכולת לפתור בעיות דומות נוספות, הוא כלי חיוני לצמצום פערים, להעברת נטל האחריות מההורה אל הילד ואל הגורם האובייקטיבי ובעיקר, יכול למנוע מצב של אי נעימות שבו להורה אין יכולת להגיע לפתרון בעיה מסוימת או שאינו יודע תשובה לתרגיל ספציפי אל מול הילד.

איך מסיקים שהילד זקוק לשיעורים פרטיים במתמטיקה?

בעוד שההנחה הרווחת היא שהילד זקוק לסיוע ולמורה פרטי לחשבון, או לכל מקצוע אחר, רק כאשר הוא נכשל במבחנים או מגיע להישגים שאינם מספקים את ההורים, את המערכת או את הילד עצמו, הרי שלא תמיד הדבר נכון. מבחנים הם אקט מלחיץ הדורש יכולת ריכוז ותשומת לב מרבית לטווח זמן קצר, ולעיתים הבעיה היא ביכולת הקשב והריכוז של הילד. צורך בסיוע של מורה פרטי לחשבון ולשיעורים פרטיים במתמטיקה עולה כאשר יש שילוב של שינוי התנהגותי של הילד כאשר מדברים איתו על המקצוע ותוצאות המתקבלות במבחנים השונים ובמטלות הבית ספריות.

לפני לקיחת מורה פרטי לחשבון חשוב לשבת עם הילד, להסביר לו כי אין הדבר מעיד על נחיתותו או על פגם כלשהו בו, אלא על הרצון לסייע לו לממש את הפוטנציאל הטמון בו ולהמשיך לעודד אותו לאורך כל הדרך ואז לחפש, ביחד איתו, את המורה הפרטי הטוב ביותר עבורו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת gilad

מאת: giladהלוואות14/08/11843 צפיות
אי אפשר להתעלם מהנתונים הכלכליים המצוינים של מדינת ישראל בשנים האחרונות. האיתנות הכלכלית יציבה וחזקה, התוצר הלאומי הגולמי הולך וגדל, מדד האבטלה מצטמצם למימדים "שפויים" ורגילים, על פי המקובל במדינות מערביות ומפותחות בעולם, כמויות הרכבים, הנופשים בחו"ל ובארץ, מוצרי החשמל וכל ההוצאות של אזרחי מדינת ישראל על פנאי, תרבות ובילוי כל אלו מהווים קרקע פורייה לקטגורים של המאבק החברתי ושל העלאת המצוקה הקיומית של מעמד הביניים.

מאמרים נוספים בנושא שיעורים פרטיים

מאת: יוסי פנסושיעורים פרטיים06/05/132390 צפיות
מורה לתופים - לאזה מורה כדאי לנו לשלוח את הבן ? זו שאלה ששאלים אותה אלפי הורים לאזה מורה לשלוח את הילדים לשיעורים בנושא מורה לתופים ובכלל. במאמר ישנם מס' טיפים שיועילו להתמודד עם האתגר .אזה מורה לתופים

מאת: גד אבגישיעורים פרטיים18/11/128553 צפיות
אם יצא לך לשאול את עצמך, מהו למעשה קורס חוזים עתידיים וסחורות, אז הגעת למקום הנכון כדי לקבל את התשובה הברורה ביותר. מדובר באחד הקורסים המעניינים והמרתקים ביותר בתחומי שוק ההון. לא מדובר בעוד איזה קורס בורסה אלא מדובר בקורס מקצועי הרבה יותר.

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128423 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים22/09/128200 צפיות
שנוכל לתקשר עם אנשים ברחבי הגלובוס, לנגישות יותר טובה לאינפורמציה ולמטרות עבודה. ואומנם, תחום

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים12/09/128357 צפיות
בלימוד השפה, וניתן לכלול גם את היכולת לצאת לטיול במדינה אחרת בנוחות וסיבות כגון שאיפותינו לשיפור

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים04/09/128253 צפיות
. התוצאה של זה היא שלחצי מהישראלים יש לפחות תואר אחד אך רק חלקם מוצאים תעסוקה בתחום

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128538 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica