חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכיר לפרילנסר: מה צריך לדעת לפני המעבר לעצמאות

מאת: פרילנסריםיזמות עסקית29/02/20122377 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השעות ארוכות, העבודה שוחקת ואתם מרגישים שלא מעריכים אתכם מספיק במקום עבודתכם. אתם חולמים על עתיד בו לא תהיו כפופים לאף אדם, תעבדו בשעות שנוחות לכם, לא תצטרכו לצבור ימי חופש ועדיין תרוויחו יפה – אולי הרבה יותר ממה שאתם מרוויחים כיום. אז למה לחלום? זו יכולה להיות המציאות שלכם אם אתם באמת רוצים בכך.

תלוש המשכורת: שלום ולא להתראות

עם זאת, להפוך לפרילנסר הוא צעד שדורש מחשבה רבה והכנה מראש. ייתכן שתתקשו להיפרד ממשרתכם כשכירים גם אם אתם מוצאים אותה שוחקת ולא מתגמלת. מדוע? בימים אלו של חוסר בטחון כלכלי ושיעורי אבטלה גבוהים, תלוש משכורת קבוע הוא בבחינת מותרות. ייתכן שאתם מרגישים שכדאי להיצמד למשכורת קבועה כל עוד יש לכם כזו. אולם, דווקא מהסיבה הזאת, ומשום שאיום הפיטורין מרחף תמידית באוויר, אולי זה באמת הזמן לחשוב איך אתם עושים כסף בעצמכם – ויותר ממה שאתם מרוויחים כרגע.

איך תהפכו לפרילנסרים? טיפים לתחילת הדרך

החשש לעזוב לפתע מקום עבודה מוכר ומשכורת קבועה הוא מובן. לכן, מוטב לא לבצע את השינוי מהיום למחר, לצאת לדרך רק כשאתם בטוחים לחלוטין שאתם מוכנים. ראשית, מומלץ לכם לנסות להיות 'פרילנסרים במשרה חלקית'. קחו על עצמכם פרוייקט או מספר פרויקטים קטנים, ועבדו עליהם בזמן הפנוי שלכם, בערבים ובסופי שבוע. כך לא תאבדו את המשכורת החודשית ובמהרה תדעו האם יש לכם את האפשרות להשקיע את כל זמנכם בעבודת הפרילנס. עשו שיעורי בית: הירשמו לקורסים והשתלמויות שיעזרו לכם במעבר לעצמאות. למשל, קורסים בנושאי שיווק, אימון עסקי ופרסום ברשת וכן בתחום המקצועי בו אתם מעוניינים לעסוק.

זה הזמן לקפוץ למים

ביצעתם את כל ההכנות? פיניתם לעצמכם זמן? התייעצתם עם אנשים שאתם סומכים עליהם וכאלו שעשו את המעבר? אם יש לכם בסיס כלכלי הולם, כזה שיתמוך בכם לפחות בחודשים הראשונים, זה הזמן להתפטר – ולהתחיל בחיים שתמיד חלמתם עליהם. נכון, תחילת הדרך תהיה קשה, אך אם תפעלו נכון ותהיו סבלניים - תוכלו למצוא את עצמכם יום אחד אדונים לעצמכם, נלהבים מעבודתכם וחופשיים לנצל את זמנכם בכל דרך שתרצו.

קהילת By The People מקנה ל פרילנסר השותף בה סיוע ב פתיחת עסק משלב גיבוש הרעיון, דרך בחינה וגיבוש הדרך ליישום ועד ליציאה לשוק ויצירת ההכנסות. עצמאים החוברים ל- By The People יוכלו להמשיך לפתח את העסק באופן עצמאי, ובמקביל ליהנות משייכות לקהילה איכותית, חשיפה להזדמנויות עסקיות ואפשרויות רבות לפיתוח עסקי והגדלת הכנסות, תוך חלוקת העומס בהתמודדות עם אתגרי העצמאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרילנסרים

מאת: פרילנסריםתוכנה15/02/121706 צפיות
העולם עובר שינויים רבים בשוק התעסוקה, ואחד מהם הוא הוצאת עבודות מסוימות בחברות ובארגונים לטובת מיקור חוץ. אם בעבר הארגונים היו מקצים משאבים ואנרגיות רבים לטובת תפעול שוטף של החברות, כיום מיקור חוץ זוהי תפיסה ארגונית חדשה בה מלכתחילה מועברות משימות לחברות כוח- אדם, חברות ניקיון וחברות הובלה, והתחום אף מתפשט וגדל לכיוונים שונים כמו: ניהול מחסנים, ניהול רכש ולוגיסטיקה ועוד.

מאת: פרילנסריםבניין ואחזקה - כללי08/01/12766 צפיות
רכישת בית, דירה, משרד או כל מבנה אחר מחייבת ביצוע בדיקת ביקורת מבנים טרם סגירת העיסקה. לשם ביצוע הבדיקה מומלץ לשכור חברה חיצונית אשר תספק חוות דעת נייטראלית לצד המוכר ולצד הקונה. במהלך הביקורת ייבדקו טיב המבנה מבחינת חוזק הבנייה, רטיבות, עובש, מערכת החשמל, מערכת המיזוג,ליקויים בטיחותיים ועוד. לאחר סיום הביקורת יוגש דו"ח אשר מפרט את טיב הנכס. חשוב לקחת בחשבון כי שווי הנכס עשוי להשתנות בהתאם לליקויים אשר מתגלים בביקורת.

מאת: פרילנסריםבניין ואחזקה - כללי08/01/12765 צפיות
בעת רכישת מבנה אנו מקבלים מפתחות מהקבלן ופעמים רבות כלל לא טורחים לבדוק את טיב המבנה. פעמים רבות מתגלים ליקויי בניה מסוכנים במבנים חדשים לחלוטין. טרם רכישת מבנה או כניסה למבנה חדש מומלץ לערוך בדיקת מבנה מקיפה על ידי מהנדס. הליקויים אינם נראים בעין חובבנית כך שגם אם המבנה כולו נראה חדש ויציב אין זה אומר שהוא תקין ובטיחותי.

מאת: פרילנסריםבניין ואחזקה - כללי20/12/11856 צפיות
מהו בדק בית? בדיקה מקיפה של המבנה על ידי מהנדס במטרה לאתר ליקויי בנייה ובטיחות. בדיקת רטיבות בקירות או איתור כתמי עובש אינם מספיקים ואינם מהווים בדיקת בדק בית מקיפה. בדיקה מקצועית היא כזו אשר מתבצעת באמצעותציוד הנדסי מקצועי.בסופו של התהליך יוצג דו"ח מפורט. חשוב לציין כי הבדיקה אינה פוגעת בפרטיות הדיירים. הבודקים אינם באים במגע עם חפצים אישיים. הבדיקה מתמקדת במצב המבנה. יש לציין כי בעת ביצוע הבדיקה לא ניתן לחזות בעיות עתידיות במערכת הביוב והחשמל.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232308 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232337 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231560 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232426 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222805 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221316 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221369 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica