חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית ספר בטוח- אפשרי

הכל בטוח" מודל ייחודי  בעיר אשקלון

      למניעת אלימות במוסדות חינוך

 
 
 

גל האלימות לו היינו עדים במהלך הקיץ האחרון לא פסח על העיר אשקלון.

למרות הירידה במספר האירועים קיימת תחושה של החמרה בעוצמתם, חלק מהמעורבים בתקריות אלימות אלה הם בני נוער ותלמידי בתי הספר. 

בעבודה משותפת של משטרת אשקלון בפיקודו של סגן ניצב חיים בלומנפלד, מנהלות בתי הספר התיכוניים והחטיבות, ועד ההורים העירוני וגורמי עירייה נוספים גובשה תוכנית מהפכנית להתמודדות עם התופעה  ולהרחקתה מבתי הספר. 

"לא נשלים עם גלישת אירועי אלימות אל בין כותלי בתי הספר בעיר".  מספר סגן ניצב חיים בלומנפלד, החלטנו לעשות מעשה וליצור אווירה המעבירה מסר האומר: "אלימות – לא בבית ספרנו, זאת במסגרת היותנו שותפים למיזם "עיר ללא אלימות" של המשרד לביטחון פנים".

המדובר בשורה של פעולות שתכליתן הבאת בני הנוער לעיסוק בפסים חיוביים והבנה כי אלימות אינה משתלמת . 

השותפות בין כל הגורמים תבוא לידי ביטוי בפעם הראשונה בסיורים יזומים של שוטרי תחנת אשקלון לבושים במדים בתוך בתי הספר, בהפעלת ניידת לשיקוף תיקי תלמידים לשם איתור סכינים, אגרופנים וכלי תקיפה בפתחי בתי הספר בהפעלת שוטרים סמויים בהסעות לבתי הספר למניעת  קטטות ומעשי ונדליזם ושוטרים ומתנדבים אשר יוצבו בתחנות ההסעה השונות ברחבי העיר ובסמוך לבתי הספר במקביל ינהל משרד התנועה של התחנה פעילות אכיפה בדגש  לעבירות בריונות בכביש המבוצעות ע"י תלמידים – נהגים חדשים. 
 

בפן ההסברתי של המודל יקיימו בתי הספר פעולות הסברה אינטנסיביות כנגד אלימות בהשתתפות גורמים רבים ממגוון החברה לרבות קציני משטרה, יתקיים תאום מלא בין בית הספר למחלק הנוער בתחנת אשקלון בנוגע לטיפול רב מערכתי בנערים ונערות בעייתיים מתוך מגמה להשיבם למסלול הנורמטיבי ושילובם במסגרת פרוייקט מחוייבות אישית במשמר האזרחי.  

מקום חשוב בפרוייקט הוקצה למצלמות ה"מוקד הרואה"  של עיריית אשקלון המשולבות באפשרות כריזה ומנציחות אירועי אלימות תוך אפשרות לקרוא למעורבים בהם בזמן אמיתי ולהרתיעם, ולמסלול "קדם" בו מופנים בני נוער להם נפתח תיק פלילי ראשון לעבודות למען הציבור תוך הקפאת ההליך הפלילי. 

מוסיף ואומר סנ"צ בלומנפלד "הפעלת המודל התאפשרה בזכות שיתוף הפעולה וסיוע רב ערך של ועד ההורים העירוני השותף לנו ומנהלות בתי הספר". 

לאחר הצגת הפרוייקט בפני פורום חשיבה לו היו שותפים ועד ההורים העירוני, מנכ"ל העירייה, מ"מ ראש העיר ומנהלי בתי הספר ואישורו, גובשה תוכנית עבודה פרטנית אשר תפוקות הביצוע שלה יוצגו בפני פורום זה לשם מתן דין וחשבון אחת לחודשיים ובכך תובטח המשכיותו של הפרוייקט ופיקוח הדוק על יעילותו על ידי כל הגורמים השותפים בנוסף ימשיכו  לפעול כל המיזמים הקיימים במסגרת פרוייקט "עיר ללא אלימות" ובהם סיירת הורים, סיירת אופניים, פרוייקט חיזוק מנהיגות בקרב נוער בשכונות ועוד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111739 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112235 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112062 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111865 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111753 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119197 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112536 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/213973 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204833 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191907 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182253 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181738 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181657 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181527 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica