חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פסיכומטרי מחירים 2012-2013

מאת: דידי לוזוןפסיכומטרי06/03/20121079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
האח הקטן כבר הוציא פסיכומטרי גבוה? מזלזלים בכם?

אמנם בימינו , תעודת בגרות טובה היא אינה חובה כדי להתקבל לעבודה, ואף לא בדיוק מרמזת על רמה שכלית, אך כדאי שתהיה לכם, ולו רק כי זה נראה טוב יותר ברזומה שלכם, ולפעמים תנאי מחייב כדי להתקבל בהצלחה ללימודים אקדמיים. מעוניינים במידע על פסיכומטרי מחירים? המשיכו הלאה.

איך בעצם עושים את זה?

ככל שהשנים עוברות לאחר סיום בי"ס - ככה תתקשו יותר להשלים את הבגרויות. וזה למה, רצוישתפתחו בפרוצדורה בהקדם האפשרי. יש מספר גדול של מוסדות לימוד שאפשר להירשם אליהם. עוד דברים על מכונים כאלה יש בלי להתאמץ יותר מדיי, באינטרנט. אם אתם בסדיר, בקבע, או אם השתחררתם לאחרונה, תמצאו הטבות והנחות מסויימות על קורסי השלמת בגרות.

שימו לב שאתם ילדים גדולים, לכן , קחו את זה באופן רציני ותפסיקו לנהוג כמו ילדים קטנים; במיוחד עכשיו, כאשר יותר ברור לכם את אשר אתם חפצים לעתיד שלכם, וכשהשגתם עוד פרטים על הנושא.

ומה אתם אומרים על בחינה פסיכומטרית?

הבחינה הפסיכומטרית מחושבת באופן שונה בתכלית ממבנה ציוני הבגרות. לציוני הפסיכומטרי יש יותר חשיבות מאשר החשיבות של ציוני הבגרויות, מה גם שהפסיכומטרי עצמו קשה בהרבה, למרות העובדה שמבחן זה לא משקף אתחוכמתכם. ציון הבחינה הפסיכומטרית בודק דווקא את הדרך בה אתם מתמודדים בעת מצבי לחץ, את הזיכרון שלכם וכמה הראש שלכם מאורגן.

למרות העובדה כי נתנו לכם ציון לא מזהיר במבחן הראשון שלכם - זה לאו דווקא אומר שאתם מטומטמים, רק שפשוט הפעם זה לא הסתדר; כמו להתחיל עם בחורה, רובנו לא מצליחים במימוש הפוטנציאל ולהוציא תוצאה מכובדת בפעם הראשונה. תמיד אפשרלגשת לבחינות עתידיות, בתנאי שיש לכם מספיק כסף ועצבים לגשת למועדים נוספים. את התוצאה הגבוהה יותר שתתקבל - אתם שומרים אתכם ל-7 שנים.

בנקודה הזו, אחרי שקראתם ידע נרחב יותר בתחום תאריכי קורס פסיכומטרי, ובמידה ואתם כבר יודעים איזה תואר מעניין אתכם ובמה תעסקו, מומלץ לנצל את הידע הזה עבורכם: התחילו קורס, השתדלו להצליח במבחנים, ושפרו את ההערכה העצמית שלכם!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דידי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דידי לוזון

מאת: דידי לוזוןהפקות אירועים20/03/121096 צפיות
יש הרבה אמצעים ושיטות שבאמצעותם ניתן להפוך את האירוע שלכם לאגדי, אך לפני זה מומלץ מאוד לחשוב אילו אלמנטים הכי משמעותיים לך במסגרת הסכום המיועד לאירוע,

מאת: דידי לוזוןאירועים וחתונות – כללי19/03/121111 צפיות
מפיק אירועים עובד עם כל הספקים הטובים ביותר, ויכול לומר מהם הדברים החדשים שחייבים להיות במסיבה שלכם. כך יוכל צוות הפקה מקצועי לערוך ארוע שכל החוגגים יזכרו עוד זמן רב.

מאת: דידי לוזוןברית ובריתה19/03/121078 צפיות
אורחים לא רעבים, הם אורחים שבעי רצון, בדיוק בגלל זה מאוד רצוי שלא לשכוח את החלק של הקייטרינג. בעזרת הקייטרינג הנכון,

מאת: דידי לוזוןהלוואות18/03/12974 צפיות
גם אם אתם חייבים לרכוש מטבח חדש וגם אם אתם צריכים לכסות הוצאות חודשיות, מדי פעם תהיו זכאים להלוואה בריבית שחייבים לקחת

מאת: דידי לוזוןהפקות אירועים18/03/12936 צפיות
איך בדיוק לבחור מפיק? קודם כל, חשוב לחפש המלצות שלהאנשים הקרובים אליכם, אדם שנכחתם בארוע שלו וזכור לכם שנהניתם. בנוסף

מאת: דידי לוזוןאירועים וחתונות – כללי14/03/121009 צפיות
כולנו חוגגים ארועים משפחתיים שהיינו שמחים לחגוג יחד עם האנשים הקרובים אלינו, וכולם רוצים שאותו אירוע יהיה המרהיב ביותר.

מאת: דידי לוזוןלימודים אקדמאיים14/03/121078 צפיות
יש צורך להשקע זמן במה שלומדים. יש לזה סיבה ברורה, שכן הבחירה הזאת בהחלט תשפיע על חייכם. בהחלט ישנו סיכוי גדול

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161636 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161861 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133097 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132248 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132283 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132120 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132577 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica