חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודה באנגליה לבעלי דרכון אירופאי

אנגליה נחשבת לאחת מהמדינות המבוקשות ביותר לעבודה בחו"ל. זאת בעקבות מספר סיבות, ביניהן; היצע העבודות הרב והמגוון, השפה המדוברת במדינה ומטבע הפאונד המקומי. ההסבר להיצע העבודות הנכבד טמון בשנים הרבות בהן הלך והתפתח שוק העבודה באנגליה. לאורך שנים אלו חברות רבות צצו, גדלו והסתנפו וממלאות את רחבי הממלכה המאוחדת. באשר לשפה המקומית, זו במקרים רבים אינה מהווה מכשול גם לעובדים שאינם דוברי השפה. יחד עם זאת, נתפסת השפה האנגלית כפרמטר נוסף המאפשר לעובדים בשוק זה להתאקלם ולעבוד ביתר קלות. מטבע הפאונד, על אף השינויים הכלכליים חובקי העולם המתרחשים עקב המשבר הכלכלי, נשאר לאורך זמן רב גבוה מהיורו, גם אם לא בהפרש גבוה כבעבר. משמעות הדבר היא שהרווח בפאונדים גבוה יותר כאשר הוא מתורגם לשקלים.

מוטיבציה נוספת למציאת עבודה באנגליה הינה בעלות של דרכון אירופאי. דרכון זה, כפי שיפורט בהמשך, מאפשר פריווילגיות רבות למחזיקים בו, גם בכל הקשור לעבודה במדינה.

חיפוש עבודה

על מנת למצוא עבודה באנגליה יש להתייחס למספר פרטים חשובים. הראשון הינו מבחר העבודות הקיים. במקרה של אנגליה, קיים מבחר עצום ולכן אפשרויות הבחירה לא בהכרח מצטמצמות.

פרט חשוב לא פחות הוא היכולות ותחומי העניין של מחפש או מחפשת העבודה. אומנם לא כל חסר ניסיון בתחום זה או אחר יתקשה לצלוח את שגרת העבודה ודרישותיה, אך חשוב להבין מראש שלרוב מדובר בעבודה אינטנסיבית ומרובת שעות ורצוי מאד שתחומי העניין כמו גם כישורי העובד יהיו מותאמים לכך. לדוגמא, בכל העבודות העוסקות בלקוחות מצרך חשוב ביותר למועמדים הינו יחסי אנוש ברמה גבוהה.

פרט שלישי הוא אופי העבודה והתנאים בה. ישנם סוגים שונים של עבודות המאפשרים סגנון חיים מסוים, הכולל שעות עבודה ארוכות יותר או פחות, מגורים משותפים, עבודה בקבוצות או ביחידים ועוד. על כן מומלץ מאד להכיר את סוגי העבודה השונים ואת התנאים והדרישות בכל סוג וסוג.

פרט רביעי ומשמעותי בכל הנוגע לחיפוש עבודה באנגליה הינו נתוני העובד. כך למשל דרכון אירופאי, ויזת עבודה, ניסיון מכירות קודם בחו"ל ונתונים נוספים יכולים לתרום רבות לחיפוש העבודה ולמציאת תפקידים בחברות שונות, לעיתים אף תפקידי ניהול.

הצעות עבודה באנגליה לבעלי דרכון אירופאי

אחד מהיתרונות הגדולים של מחזיקי דרכון אירופאי הוא עבודה באנגליה. מחזיקי דרכון אירופאי הינם בעלי אזרחויות שונות של מדינות המשתייכות לאיחוד האירופאי. מתוקף אזרחותם מונפק להם דרכון זה, המאפשר להם מעבר חופשי בין מדינות האיחוד, אשרות שהייה, אשרות עבודה, הנחות משמעותיות ברכישת השכלה גבוהה והטבות רבות נוספות.

בעלי דרכון אירופאי יכולים לעבוד באנגליה ללא כל חשש, מאחר וזה מהווה את האסמכתא לאישור העבודה שלהם, כמוסדר בחוק.

פעמים רבות יעדיפו בעלי העסקים והחברות השונות את העובדים המחזיקים בדרכון זה. הסיבה לכך היא הקלות בה ניתן להסדיר את אישורי העבודה שלהם במדינה.

עבודות באנגליה

מאחר ואנגליה הינה אחד היעדים הוותיקים לעבודה בחו"ל, שוק העבודה באנגליה, לישראלים, הינו בעל היצע נרחב. על אחת כמה וכמה לבעלי דרכון אירופאי. בין העבודות הנפוצות ביותר ניתן למצוא את עבודת המכירות. תחום המכירות מסועף גם הוא ומאפשר בחירה בין עבודות של מכירת צעצועים, מוצרי ים המלח ומוצרי קוסמטיקה אחרים ועד רבים טובים. עבודות אלו לרוב כוללות עבודה בקניון וחנויות גדולות וקטנות, עבודה בשווקים וכן הלאה.

סוג אחר של עבודת מכירות, המוכר לא פחות מן הקודם, הינו מכירת ציורי שמן מדלת לדלת. סגנון עבודה זה הינו יותר אינדיבידואלי והוא נעשה על ידי סוכנים העוברים מדלת לדלת בשכונות מגורים ומציעים למכירה מגוון ציורי אומנות.

עבודה באנגליה אפשרית גם בתחומים שאינם בהכרח בעלי אוריינטציה מכירתית כמו למשל עבודת אופר המתרכזת בטיפול בילדים.

מלבד ההבדלים הניכרים בין סוג עבודה זה לאחר יש הבדל אחד משמעותי ביותר והוא סכום הכסף שניתן להרוויח ולחסוך בכל אחד מהסוגים השונים של העבודה באנגליה. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע נוסף אודות עבודה באנגליה ניתן למצוא באתר MAKA המקיף ברשת לנושאי הצעות עבודה בחו"ל 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עבודה באנגליה

מאת: עבודה באנגליהדרושים10/11/10849 צפיות
עבודה באנגליה נותנת הזדמנות נהדרת לצאת, לבלות ולהתפרק. שעות העבודה, הלחץ של השבועות הראשונים, הגעגועים הביתה שמתחלפים מהר מאוד בשיגרה וגם הסקרנות הטבעית – כל אלה גורמים לכל עובד ועובדת באנגליה לנצל את הזמן הפנוי לבילויים

מאת: עבודה באנגליהדרושים22/04/10906 צפיות
רווח גדול מאוד טמון במבחר עבודות באנגליה. לאחרונה, עבודה באנגליה היא אופציה רווחת עבור צעירים רבים שרוצים לעשות כסף בזמן קצר

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222976 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222858 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187422 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187584 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187534 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188072 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179662 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica