חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסבה מקצועית

אם אתם עומדים בפני צורך חזק בשינוי בחיים ומוכנים לבחון מחדש את האסטרטגיות בהן בחרתם בכדי לענות על הצרכים שלכם, אתם ככל הנראה עומדים בפני הסבה מקצועית. רבים הם האקדמאים הבוחרים לשנות לחלוטין את המסלול בו הם רצים, ואם אתם מרגישים את הצורך, ישנם כיום מקומות רבים בהם תוכלו להגשים את השינוי ולהפוך מחשבה למציאות. היתרונות של הסבה מקצועית הם רבים ומגוונים, והנגישות הגבוהה לייעוץ מקצועי בתחום הופכת אותו ליותר ויותר מקובל. אין סיבה שתתעכבו ותחשבו יותר מדי אם כן או לא, שכן כיום בעזרת שימוש ברשת האינטרנט אתם יכולים להגיע להתייעצות מקצועית ולעזרה של יד-מכוונת במספר לחיצות עכבר.

למה לעשות הסבה מקצועית?

הסיבות להסבה מקצועית משתנות מאדם לאדם, אך השורש שלהן לרוב הוא זהה – תחושה של חוסר סיפוק. התחושה הזו יכולה להתבטא במישורים רבים:

· כלכלי – אי-עמידה ביעדים כלכליים ומכאן חוסר סיפור באיכות החיים

· רוחני – תחושה של תקיעות וחוסר התפתחות ומכאן עולה תסכול וצורך בשינוי

· רגשי – רגשות כמו עצבות, כעס או תסכול ומכאן חוסר רצון להגיע בבוקר לעבודה

אלה הם רק היבטים בודדים של הסיבות הנפוצות יותר המובילות אותנו לעשות הסבה מקצועית באמצע החיים. אם אתם חווים אחד או יותר מהפרטים ברשימה, כדאי שתשקלו ברצינות לפנות למומחים בייעוץ תעסוקתי והכוונה מקצועית. תופתעו לגלות שאתם ממש לא לבד, וכי בימינו ישנם אלפים של אקדמאים בעלי קריירה, ואפילו קריירה משגשגת אשר בוחרים לשנות את מהלך חייהם מקצה לקצה.

הזמן הרב בו אתם מבלים בעבודה מדי יום הוא זמן בו יכולתם להתפתח, לגדול ולחוש סיפוק אמיתי. ישנם כיום המון אנשים אשר בוחרים לדבוק במקצוע שלהם למרות התסכול וחוסר הסיפוק שהם חווים בחיים. הסיבה העיקרית היא פחד. הפחד מאובדן הפרנסה הינו פחד משתק ולרוב הוא זה אשר עומד בלב ההחלטה הקשה של ההתמדה במקצוע שלא מספק אותנו. ההשלמה עם הבינוניות וההישענות על העובדה כי גם רבים אחרים מסביבנו מתוסכלים אך ממשיכים קדימה ללא שינוי הינה ביטוי לאותו הפחד, שכן שני אלו הינם סך-הכול אסטרטגיה שאנו יוצרים לעצמנו בכדי להקל על ההתמודדות עם מצב שכל תא בגוף שלנו יודע שהוא לא נכון.

הצלחה פיננסית יכולה לקחת אותנו רחוק מאוד, אך היא לא מספיקה בכדי לתת לנו את התחושה של סיפוק אמיתי. השאלה שצריכה להישאל הינה "האם בגיל 95, כשאביט אחורנית על חיי, אהיה מרוצה ממה שאראה?". כדי לשאול שאלה זו באופן אמיתי וכנה צריך אומץ אמיתי, שכן אם אתם חווים תסכול וקושי רב, התשובה לשאלה זו תוביל אתכם למסלול הנכון – שהוא גם מאתגר ביותר, המסלול של הסבת מקצוע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כדי לראותאיזו קריירה מתאימה לך, אנו בתימה ג'ובס בשיתוף עם אונ' חיפה פיתחנו כלי יחודי ובלעדי - "פירמידת ההכוון". זהו כלי שבודק עד כמה אתה מתאים לקריירות השונות. הכנס לאתרנו, מלא את "פירמידת ההכוון" וקבל משוב מיידיאיזה מקצוע מתאים לתכונות האישיות שלך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תימה ג'ובס

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222985 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222873 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187435 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187597 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187543 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188085 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179671 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica