חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קל לעיכול

מאת: שלום כהןחיות מחמד20/03/20121331 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעמים רבות אנו עומדים חסרי אונים מול חיית המחמד האהובה עלינו, הסובלת ואינה יכולה לספר לנו ממה. ביקור אצל הווטרינר הוא תמיד רעיון טוב במידה ואתם סבורים שחיית המחמד שלכם שרויה במצוקה, אולם טיפול קבוע המונע בעיות, הוא דרך חיים החוסכת ביקורים אצל הווטרינר וסבל מחיית המחמד הנסמכת עליכם בכל הקשור לבריאותה ולרווחתה. מניעת מצוקה ואי נוחות אצל חיית מחמד, מתחילה מבחירת אוכל טוב המותאם לצרכיה.

הפתרון לבעיות עיכול - מניעה

חוסר נוחות במערכת העיכול היא לא דבר נעים, קל וחומר אצל בעלי חיים שאינם מסוגלים לספר לכם מה מציק וכואב להם. האוכל שאנו נותנים לחיות המחמד שלנו קובע במידה רבה את מידת בריאותם וכדאי ורצוי לספק להם מזון איכותי שימנע בעיות עיכול לא נעימות. מזון הילס סופר פרימיום הינו מזון המותאם למערכת העיכול הרגישה של חיות המחמד ומונע בעיות עיכול, ריחות לא נעימים ואי נוחות של הכלב או החתול

חשיבותה של תזונה מאוזנת

חתולים וכלבים זקוקים לתזונה מאוזנת העשויה חומרים טובים וכוללת את כל אבות המזון, הוויטמינים והמינרלים הנחוצים לבריאותם והתפתחותם התקינה. מזון לא מתאים, המבוסס על שאריות מהמטבח הביתי או על אוכל זול העשוי ממרכיבים נחותים, יכול במקרים רבים לפתח בעיות עיכול אצל חיית המחמד. מזון הילס סופר פרימיום איכותי ימנע בעיות עיכול אצל חיית המחמד שלכם, יפחית ריח רע מהפה וימנע מחלות.

יותר סיבים פחות שומן

בעיות עיכול של חיות מחמד, הינן בעיה שניתן פעמים רבות לפתור באמצעות אוכל מתאים. בעיות עיכול מתבטאות אצל בעלי חיים בין היתר בשלשולים או עצירות, גזים טורדניים, ריח רע מהפה ולעיתים גם בכאבי בטן. מזון רפואי לכלבים וכן מזון רפואי לחתולים, עשויים לפתור בעיות עיכול אצל חיית המחמד שלכם. דיאטה שתספק לחיית המחמד שלכם רמות שומן נמוכות ורמות סיבים גבוהות, תקל על מערכת העיכול שלהם. מזון הילס סופר פרימיום מציע לכם אוכל מסוג זה, להקלה על מערכת עיכול רגישה.

בחרו אוכל מאיכות משובחת

מזון הילס סופר פרימיום מכיל בין היתר פחמימות וסיבים, המגבירים את תחושת השובע של חיית המחמד. השילוב מסייע לעיכול קל וכן לירידה הדרגתית במשקל לחיות מחמד הנזקקות להפחתה במשקלן.

מזון רפואי לכלבים וכן מזון רפואי לחתולים המיוצרים על ידי הילס סופר פרימיום, עשויים מהחומרים המשובחים ביותר ונעשים על פי מחקרים רפואיים והתקנים המחמירים ביותר ולכן מבטיחים לחיית המחמד שלכם עיכול קל ותקין.

תוספות בריאות

מזון רפואי לכלבים וכן מזון רפואי לחתולים של הילס סופר פרימיום, מכילים בין היתר גם חלבונים לחיזוק מערכות הגוף, נוגדי חימצון המסייעים למערכת החיסונית, תוספת סידן המסייעת בשמירה על שיניים ועצמות והם עשויים מחומרים טבעיים, ללא תוספות מלאכותיות. המזון מתעכל בגוף היטב וכך קטן גם נפח הצואה.

ודאו שהאוכל טעים להם

טעמו של מזון הילס סופר פרימיום חביב מאוד על חיות מחמד, והוא נבחר לאחר מחקר מקיף הכולל טעימות של עשרות אלפי בעלי חיים והתחשבות בהעדפות הטעם של ההולך על ארבע. בעלי החיים המקבלים אוכל טעים, מזין ובריא, נוטות פחות לחלות ולסבול מבעיות עיכול, והן פשוט מאושרות יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20924 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20995 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191086 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191382 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191124 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191430 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195841 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810457 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175293 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176180 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162007 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163201 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167801 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167924 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica