חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקרנים והוראה

מאת: slavgoחינוך ולימודים - כללי20/03/2012768 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אי אפשר לא לשים לב או שמא אפילו להתייחס להתקדמות ולשינויים שקרו אצלינו בשנים האחרונות. תבל הילדים או שתקראו לזה עולם המתבגרים השתנה לחלוטין, בדיוק ככה...נעשו לדור האייפון והפייסבוק. מתי לאחרונה ראיתם ילד "יורד לרחוב" סתם בשביל לראות מקרוב מי בחוץ, לשחק יחד עם חברים, לרכב על גבי אופניים? אני בהחלט עוד לגמרי לא מדבר לגבי מחבואים או חממות שככל הנראה נכחד מן התבל. המצב השתנה זוכרים את הלוח הירוק הענק שהיה תלוי בכיתות אוניברסיטאות? מהסוג שרשמו עליו בהיעזר גירים. כן, כן..גיר אותו החפץ שהיינו לוקחים למורה, הורסים, מפוררים לאבקה ועוד יצירות אומנות כאלה ואחרות. בכל מקרה, אותו לוח מדובר ממש אינו נמצא בשימש שנים – החליף אותו הלוח המחיק. לוח לבן, משטח נקי עם טושים מחיקים מה שהגדיל על הנוחות, ובוודאי אף אחר הסדר והנקיון. אגב, אותו לוח מדובר כאן עדיין קיים במכללות...אך העדכון האמיתי הינו המכשיר האדיר שנקרא מקרן. אבולוציית המקרן זוכרים את אותו המקרן? המכשיר הזה שהיו מקרינים בעזרתו פעם שקופיות בקולנוע? אז מהקולנוע הוא יצא, ועבר לשאר העולם. אגב, תצחקו...אך בכל זאת משתמשים לפעמים במקרן שקופיות או שנקרא לו ברקו. אבל נחזור לענייננו, המקרן נעשה בעבר כלי לעסקים, דבר שקיים בעיקר בחברות מסחריות ומבוססות. עם השנים עלויות המקרן ירדו, באופן זה גם כן מחיר האחזקה שלהם ונכנסו יותר ויותר מקרנים לסוהו, תחום העסקים הקטנים יותר. השלב הבא, זה כניסת המקרנים למגזר הביתי – מדוע שרק עסקים יהנו? עלות הטיפול סביר, חוויית הצפייה ובכלל ההווי שהמקרן יוצר סביב אקט הצפייה הינו גדול משמעותית מאוד מצפייה בטלוויזיה דקה ככל שתהיה...גודל המסכים נבדל ודאי – ובכלל, מי לא שואף "בקולנוע בבית". המקרן האינטראקטיבי ובכל זאת התקדמנו, ויש לצרכנים קולנוע ביתי, ואולי גם כן מכונת פופקורן בצד בשביל החוויה. בתכלס בני האדם אף פעם אינם עוצרים, לא כך תוכנת המוח האנושי – ממש לא באמת נסתפק במקרן קולנועהלא כן? אז ישבו וחשבו.. ותנחשו מה, מצאו שילוב מדליק למדי של מקרן, עט ולוח. מבולבלים? אפילו אנחנו. תחשבו על אותו מורה שלא מוכרח להסתפק בציורים על גבי הלוח אלא פשוט להקרין על משטח הלוח מצגת או לחילופין תרשים או אולי תמונה כזו או אחרת ולהוסיף הערות בכתב על התמונה עצמה, לכתוב תוכן על התרשים. נשמע פשוט, לא כך? פשוט מאוד, המקרנים האינטראקטיבים אפילו מקבל תאוצה רבה במכללות, בתי ספר ואוניברסיטאות מגוונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת slavgo

מאת: slavgoחינוך ולימודים - כללי21/09/12682 צפיות
כמעט כל יום עיון או כנס איכותי נמדד בסיכומו של עניין בעלות יחסית לתועלת, או התפוקה באופן יחסי לתשומות שהושקעו בו. כיון שכך, מחשבים המארגנים כמעט כל חלק ציוד וגם שרות שניתן בהקשר ליום כחלק ממנו. השכרה של מקרנים, בעקבות זאת, תחושב כחלק מהעלות של יום העיון או הכנס המקצועי

מאת: slavgoמחשבים וטכנולגיה - כללי24/08/12904 צפיות
עמדות המידע או לחילופין עמדות שירות עצמי, הנקראות אפילו קיוסק או אולי עמדת מולטימדיה בשמם הנפוץ. הקיוסקים ממוקמים באתרים מגוונים, ממוסדות ציבוריים, מוזיאונים ועד לבתי עסקים ואפילו בשמחות ומשמשים למגוון גדול של שימושים ומטרות.

מאת: slavgoמחשבים וטכנולגיה - כללי15/08/12707 צפיות
מגמות עולמיות מראות שיותר ויותר מקרנים יחליפו אחר השימוש במסכי הטלוויזיה בעתיד הלא רחוק

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214010 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204859 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191912 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182259 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181743 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181663 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181532 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica