חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים עבודה באלסקה?

מאת: yael levטיולים בחו"ל26/03/2012856 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
העבודה שלי באוסטרליה! כשהייתי ילד, אחי עבד בהובלות בדרום אמריקה בתקופה שלאחר הצבא. ההורים פחדו ורצו שיחזור במהרה. אבל כאשר הוא חזר לבסוף, סיפר לנו על טיול ארוך, קניות רחבות, עשרות הרפתקאות, ותכנית חסכון מכובדת. הקנאה שיגעה אותי... בהשראת החוויה שלו, כשהגעתי לגיל המתאים החלטתי לעבוד בחו"ל, ובשלב זה אוכל לתת לכם מידע מה שתרצו לדעת בדבר דרושים בארה"ב.

מה חוץ מעבודה?

אחד היתרונות בעבודה במדינה זרה זה שאתה מקבל טיול ארוך ומספק. אין ספק, העבודה דורשנית והשעות לפעמים מטורפות, אולם בכל זאת, בערבים אתה חופשי, סופג תרבות חדשה וחווה חוויות מרתקות במקומות חדשים במשך כשנה. כל היתרונות הללו, בלי לציין את חשבון הבנק הנפוח שתוכל להרוויח ביושר. יתרה מזאת, בתקופת עבודתך מחוץ לארץ, תוכל, בהתאם לדרישות,ללמוד תחום כלשהו, וליישם אותו "בחוץ" בטרם תחזור לארץ.

האם צריך הגירה ארצות הברית? מייד תקבל פרטים.

איך אני מתארגן?


בכדי לעבוד בחו"ל, תצטרך קודם כל להנפיק ויזת תייר; כשכל ארץ ותנאיה הספציפיים לאירוח תיירים. יהיו פעמים שסוג הויזה הנדרשת ישתנה לפי אופי ביקורך, אבל ברוב המדינות, כשתרצה לסדר לעצמך ויזה - תחוייב להביא איתך תמונות, להוציא דרכון מתאים ולהתראיין אצל שגריר המדינה המיועדת. רצוי להתעדכן על פי שגרירות המדינה המיועדת בנושאי הקבלה של הויזה, בכל זאת, הנה לך כמה טיפים שעשויים לחסוך זמן:

את מרבית התהליך אפשרי להשלים ע"י אתר השגרירות. בקר בדף של השגרירות בשביל לחסוך לעצמך התרוצצויות.

דאג להופעה החיצונית; כמו בכל פגישה, הרושם הראשוני שתשאיר קובע המון.

זכור לקחת תמונות פספורט עדכניות. אם שכחת - בחלק מהמקרים תצליח להוציא אותן בצלמניה אשר מצוייה באזור.

חשוב להקפיד שאתה לוקח איתך סכום כסף מסוים, על כל מקרה.

אפשרויות העבודה בחו"ל


אין ספק, בחיים יש הפתעות, אך למרות זאת, תחומי העבודה המוצעים לצעירים אחרי צבא - אינם רחבים מדיי, ויסתכמו בדרך כלל במכירה של ציורים או טיפול בילדים. ובכל זאת, בכל תחום עיסוק - ייחודיות מסויימת, תלוי במדיניות הארץ והיחס של הממונים.

רוצה מידע נוסף בנושא כמו עבודה באלסקה? השאר תגובה בבלוג ואציע את עזרתי בצורה הכי מקיפה. דרך צלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yael lev

מאת: yael levהפקות אירועים01/04/121249 צפיות
בזמנים אלו, חגיגה הבריתה היא מעבר לסתם עוד חובה מסורתית, אלא שמחה גדולה; המשפחה מציגה בשמחה את התוספת החדשה למשפחה עם החברים במתחם אירועים, על אוכל טוב, מגוון משקאות ותפאורה מיוחדת.

מאת: yael levטיולים בארץ01/04/121273 צפיות
כשהייתי ילד, אחי הבכור עבד בעגלות במזרח הרחוק למשך כשנה. כולם דאגו לו והתגעגעו. ואז, כאשר הוא חזר, זה היה אחרי מסעות ארוכים, קניות מכל טוב, הרפתקאות והתנסויות, ותכנית חסכון מכובדת.

מאת: yael levהפקות אירועים01/04/121071 צפיות
איך בימינו יוצרים רושם בחתונה או בבר מצווה? זו בהחלט אחת הנקודות המשמעותיות ביותר שכל אחד ואחד מחפש מידע לגביה טרם תכנון הארוע הגורלי שלו. לקושיה זו אין פיתרון חד משמעי, אולם היום לא חסרות אופציות שבאמצעותן ניתן למתג את האירוע שלך ולשדרגו לייחודי וליותר מרק מאורע שגרתי.

מאת: yael levחוק ומשפט - כללי01/04/121113 צפיות
פעמים רבות בחיינו אנו זקוקים למאמרים או ספרים מתורגמים; אלה יכולים להיות לצורך קורס מסוים, כתבים ספרותיים או אפילו הוראות שימוש של מוצר חדש. חיים מודרניים הם מאוד גלובאליים, ואנו משתמשים ללא הרף בטקסטים זרים.

מאת: yael levהפקת אירועים01/04/121246 צפיות
כאשר אומרים ארועים או חגיגות אתם מתחילים לחשוב בכיוון גן אירועים? אז חכו רגע, יש מספר רעיונות שמומלץ לשמוע קודם. בתקופה האחרונה זוגות החלו לקבל את הרעיון של עריכת אירוע בחוף ים או ביער קק"ל, אך למרביתנו זה עדיין משהו הזוי.

מאת: yael levטיולים בחו"ל01/04/121170 צפיות
הרווח שלך מעבודה בחוץ לארץ הוא שהרווחת חוויה אחת ענקית. בהחלט, העבודה קשה מאוד והשעות לפעמים מטורפות, אבל עדיין, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבות חדשה ואוסף חוויות חדשות במדינות אחרות במהלך זמן ממושך.

מאת: yael levטיולים בחו"ל29/03/121151 צפיות
היתרון של לעבוד בחוץ לארץ הוא שהרווחת כמה חוויות נלוות. אין פה ויכוח, העבודה קשה גופנית ושעות העבודה ארוכות, אולם בכל זאת, אתה אדון לעצמך, מכיר תרבות אחר ואוסף חוויות מקצה העולם תקופה יחסית ארוכה. כל היתרונות הללו, מבלי לציין את הסיפוק מהשכר הגבוה שתרוויח מהעבודה הקשה.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196517 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182296 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181480 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181546 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181430 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171419 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171413 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica