חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריהוט משלים במימדים קטנים משנה בגדול

מאת: כנרת אלימלךרהיטים26/03/2012756 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבעיה היא כי רובנו לא מבינים דבר וחצי דבר בעיצוב פנים, ומקסימום חלק מאיתנו הם בעלי חוש טעם מפותח יותר מאשר אחרים, ויהיה להם יותר טבעי להתאים בין כריות שבחרנו ובין צבע הקירות שבהם צבענו את כל הבית טרם כניסתנו אליו. לעיתים אנחנו צריכים לעשות שיפוצים גדולים בבית כמו החלפת קרמיקה או התקנת דלתות חדשות, וכל הפרטים הגדולים האלה מונעים מאיתנו לראות גם את חשיבותו של ריהוט משלים, שהרי הוא זה שייתן טעם, צבע ולעיתים גם ריח חדש.

מה נכלל בקטגוריה של ריהוט משלים, ולמי זה חשוב בכלל?

בתוך קטגוריה של ריהוט משלים נוכל לכלול מעשה את כל מה שנמצא בתוך הבית שלנו, מעבר לחפצים גדולים ששמנו בו, כדוגמת מיטות, ארונות, וכל החפצים שבלעדיהם לא נוכל למעשה להשתמש בבית. הריהוט המשלים יכול לכלול כיסא מעץ, שרפרפים בגדלים שונים, הוא יכול לכלול שולחן סלון עגול, מאורך או בכל צורה שהיא. עוד פרטים לדוגמא העונים להגדרתו של הריהוט המשלים הם קונסולה מעץ, שידה מעץ שנוכל להעמיד באחת מפינות חדר השינה שלנו, וכמו כן, שידת מגירות שימושית וקומפקטית. את חשיבותו של ריהוט זה לא תמיד אפשר להבין ישר בהתחלה, לעיתים צריך לחיות עם זה כדי להבין שזה ממלא לנו את הבית באווירה נעימה, או לחילופין באווירה של בלגאן ואי נוחות, ואז נצטרך שוב לערוך שינויים.

באיזה חלק של הבית להשקיע עם ריהוט משלים?

אם אין לכם כסף וזמן להשקיע בכל חלקי הבית בקניית אביזרים קטנים ומעניינים, הרי רצוי שתבחרו לעצמכם מקומות כמו אמבטיה, שבשנים האחרונות הפופולאריות שלה בתחום של ריהוט משלים רק הולכת וגדלה. תוכלו לקנות, ולא בסכומים גדולים, מנורות צבעוניות לאמבטיה, אביזרים נחמדים לתליית מגבות, שטיחונים מכל מיני סוגים, ועוד אלפי רעיונות שלא יעלו לכם הרבה, אבל בטוח שיזכו את הבית שלכם בהמון מחמאות של האורחים.

ואם אני עיוור צבעים?

גם אנשים שאין להם יכולת הטעמה בסיסית בין צבעים יוכלו להיכנס לתחום של ריהוט משלים ולהפיק ממנו הרבה. חשוב שתדעו כי ריהוט משלים לא מתרכז רק בהתאמת צבעים בין פריט אחד לשני, אלה גם בגדלים השונים, וכמובן במיקומם בתוך הבית שלכם. אם הגעתם למסקנה כי הריהוט המשלים כן חשוב לכם, אך אתם מרגישים חסרי אונים מול הבחירות שעליכם לבצע, תוכלו לפנות למומחים השונים בתחום, ולקבל מהם עצות הן מבחינת מחירים וחומרים, והן מבחינת התאמת צבעים, גדלים וצורות. זכרו כי כולכם יכולים להשקיע בעיצוב הבית, ואפילו במחיר נוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורחה - סטדיו לעיצוב וילונות, פינות ישיבה וריהוט משלים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כנרת אלימלך

מאת: כנרת אלימלךעיצוב04/07/12989 צפיות
וילונות הינם מחיצה העשויה מבד או מחומרים אחרים, והוא ניתן לפתיחה וסגירה ומותקן בחלונות על מנת ליצור הצללת החדר, אם במטרה ליצור חשיכה ואם במטרה ליצור פרטיות.

מאת: כנרת אלימלךסטיילינג27/06/121083 צפיות
המונח סטיילינג הינה מונח שהפך להיות נפוץ .אנו נתקלים במילה הז בעיקר כאשר אנו מעוניינים לערוך שינוי במראה האישי, לשנות את פרטי הלבוש, תסרוקת, ואביזרים משלימים, על מנת להיראות בצורה אופטימאלית ולהעצים בכך את תדמיתנו האישית בדרך בה אנו מעוניינים לשדר, שכן, המראה החיצוני הינו הרושם הראשוני שנחרט אצל אלו הפוגשים אותנו לראשונה.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204840 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/196019 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182642 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181785 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181759 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181877 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181629 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica