חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בלי לחץ - הילס סופר פרימיום

מאת: שלום כהןחיות מחמד27/03/20121282 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם חיות המחמד שלנו עלולות ללקות בתחלואי העולם המודרני, אחת המחלות השכיחות בקרב כלבים וחתולים מתבגרים, היא לחץ דם גבוה, העלולה להוביל למחלות לב. לחץ דם גבוה הוא מחלה שלרוב אינה מתבטאת בתסמינים חיצוניים ולכן מכונה 'הרוצח השקט'. לחץ דם גבוה ניתן לאבחן בבדיקה ווטרינרית פשוטה ולהתמודד איתה בעזרת טיפול רפואי ומתן מזון מתאים. מזון רפואי לכלבים וכן מזון רפואי לחתולים, עשויים להוריד את לחץ הדם של חיית המחמד שלכם, ומזון הילס סופר פרימיום מהווה מענה נכון וטוב לבעיה רפואית מסוג זה

זיהוי וטיפול

לחץ דם גבוה עלול לגרום לסיבוכים ולהוביל לבעיות ראייה, מחלות כליות, לב, ספיחת נוזלים, קרישי דם, ונמק. כדאי לבדוק את לחץ הדם של חיית המחמד שלכם בכל ביקור אצל הווטרינר ולבדוק אותם באופן סדיר החל מגיל 7 שנים. גילוי מוקדם של לחץ דם גבוה, יעזור לטיפול במחלה ומניעת סיבוכים נלווים. ווטרינרים בודקים חתולים וכלבים בעזרת מכשיר דופלר או אוסילומטר, במקרה של זיהוי לחץ דם גבוה, הם ימליצו על תרופות מתאימות וכן על דיאטה קפדנית, נטולת מלחים.

מעקב ורישום

כלבים וחתולים הסובלים מלחץ דם גבוה, זקוקים לניטור מצבם באופן קבוע. כדאי לקבוע עם הווטרינר פגישות לצורך מדידת לחץ הדם של חיית המחמד, ככל הנדרש, לעקוב אחר המדידות ולרשום את הממצאים. במקרים רבים תגלו כי דיאטה מאוזנת של מזון רפואי לכלבים וכן מזון רפואי לחתולים, מסייעת דרסטית לירידת לחץ הדם של חיית המחמד שלכם. מעקב שיישא תוצאות חיוביות, יסייע לכם להמשך תהליך ההחלמה.

שמרו על שגרה

כמו כל אדם חולה, גם חיית המחמד שלך זקוקה לסביבה רגועה ושקטה, נטולת לחצים ומתח נפשי. חיות מחמד נוטות להתרגש כששגרת חייהן מופרת, או כאשר הבעלים שלהן מתוחים ועצבניים. נסו לשמור על שקט נפשי, הימנעו מהפרת השגרה של חיית המחמד שלכם והשתדלו לא להתרגז או לפתוח במריבה במחיצתו.

הימנעו ממאמץ יתר

באם חיית המחמד שלכם אובחנה כחולה בלחץ דם גבוה, בדקו את שיגרת הטיולים והתאימו את הטיולים בהתאם ליכולתה. הימנעו ממאמץ מיותר, אל תוציאו אותה לטיול באם הטמפרטורות בחוץ גבוהות מהרגיל או באם כמות הלחות גבוהה בהרבה מהרגיל. אל תתביישו לשאת את הכלב או החתול על הידיים, באם אתם מרגישים שהוא עייף וזקוק למנוחה במהלך הטיול.

שמרו על דיאטה קפדנית

מזון ושתייה מהווים גורם משפיע על מחלות יתר לחץ דם. מזון רפואי לכלבים וכן מזון רפואי לחתולים, יכולים לסייע רבות בירידת לחץ דם אצל חיית המחמד שלכם ומזון הילס סופר פרימיום, מותאם בין היתר לטיפול ביתר לחץ דם. עם זאת, גם למים שחיית המחמד שלכם שותה יש להתייחס. מים מינרלים נוטים להכיל כמות רבה של מלחים, ולכן אינם מומלצים לשתייה של חיות מחמד עם בעיות יתר לחץ דם. במקרים מסוימים כדאי לתת לחית המחמד לשתות מים מזוקקים, היוועצו עם הווטרינר בנושא.

המשיכו במעקב

לחץ דם הוא מחלה העלולה לגרום לסיבוכים, תחלואה ואף מוות. חשיבות זיהוי המחלה, טיפול בה ומתן מזון ושתייה מתאימים, הם עצומים. מומלץ להמשיך במתן מזון רפואי לכלבים וכן מזון רפואי לחתולים, גם באם לחץ הדם שב לתקנו. מזון בריא המותאם לחיית המחמד, עשוי למנוע גם את הישנות המחלה. מזון הילס סופר פרימיום הוא מזון רפואי מהטובים בעולם, שיסייע לכם לשמור על בריאותה של חיית המחמד היקרה ללבכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20926 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20996 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191087 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191383 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191125 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191431 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195847 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא חיות מחמד

מאת: דודישחיות מחמד29/03/1810462 צפיות
הגידול במספר בתי האב בהם יש חיות מחמד (כלב או חתול) הוביל להתפתחות מטורפת בענף המזון לחיות. היום כשאתם נכנסים לחנות יש כמות רבה של מותגים על המדפים וכל כך קשה לבחור.

מאת: דודישחיות מחמד19/09/175293 צפיות
יש לא מעט דברים שיש להיערך אליהם כשמחליטים לצרף למשפחה חבר חדש בדמות כלבלב. כלומר, כל חיית מחמד דורשת היערכות מסוימת, אבל אני חושב שיסכימו איתי רוב האנשים, שכלב בבית דורש קצת יותר הערכות ונכונות והשקעה

מאת: דודישחיות מחמד07/05/176182 צפיות
הכלב הוא לא רק חברו הטוב ביותר של האדם, הוא גם אוכל השאריות שהאדם מגניב לו מתחת לשולחן הטוב בעולם. ואוכל דברים שנפלו על הרצפה במטבח הטוב בעולם.

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד03/11/162009 צפיות
על גידול תוכי קוקטייל כחיית מחמד

מאת: נטלי הרוש חיות מחמד01/08/163202 צפיות
תופעת נטישת חיות המחמד גדלה עם הזמן מזמינים אתכם לקרוא קצת מה עובר עליה שם בחוץ...אחרי שהתרגלה לתנאי בית חום ואהבה..

מאת: דודישחיות מחמד22/03/167801 צפיות
אנחנו אוהבים את הכלב שלנו כמו ילד. אנחנו משחקים אתו, מפנקים אותו, מדברים אליו, מתכרבלים אתו ורוצים את הטוב ביותר בשבילו

מאת: דודישחיות מחמד14/03/167925 צפיות
אימצתם גור? איזה כיף! תתחדשו בחבר החדש והכי טוב שיהיה לכם! בטח חשוב לכם שהוא יתפתח ויגדל בצורה הבריאה והנכונה ביותר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica