חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלצה חמה - וילות למסיבות

מאת: yael levהפקת אירועים28/03/2012813 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משתגעים מההכנות לחתונה? אז יש לכם הזדמנות אחרונה לחגוג! כבר מאות שנים נוהגים לארגן חגיגה בחודש לפני טקס הנישואים על מנת לחגוג את תום החיים כרווקים. חגיגות אלה הן תמיד תירוץ טוב להשתולל, להתפרע, לחסל כמה בקבוקי ארק ולהזמין סקסולוגית. לא כדאי לכם לפספס את זה!

לא חובה שיהיה תירוץ על מנת לחגוג, אולם מסיבת רווקים מהנה רק תועיל לכם ולחבריכם.

יש סיכוי טוב שאת החודשים האחרונים, עברתם בסידורים לכבוד טקס החתונה. החלטתם על גן אירועים, אוכל לאירוע ובגדים לחתונה - מגיע לכם לנוח! ע"מ להגיע רגועים, רעננים וקורנים ליום החתונה, רצוי לנקות מעט את הראש והמחשבות. מסיבת רווקות, לדוגמא, זו דרך ממש טובה לבצע זאת!

נוסף על כך, חגיגות שכאלה, נותנות לכם הזדמנות לנסות חוויה חדשה. בימים כתיקונם אפשר להניח שאתם לא צריכים יותר מערב משחקים בבית ובבירה סוג ז', ואתם נהנים מזה. אך, אין ספק, אתם מפסידים הרבה מאוד דברים טובים. חגיגת רווקים אמיתית היא תירוץ מצוין להנות מחשפנים, להשתכר כהוגן ולאכול לא מעט ג'אנק!

מה אסור לפספס בכל מסיבת רווקות בסגנון אמריקאי? מחפשים רעיונות ליום הולדת?

החוק הבסיסי ביותר במסיבת רווקים זה לוודא שלא חסר אלכוהול לטובת המוזמנים. בר מושקע וכל מיני משחקי שתייה יגרמו לאורחים להיכנס למוד חגיגי כדי להתחיל לחגוג. חוץ מאלכוהול, חובה להוסיף גם קצת אוכל - החברים שלכם אוהבים זאת וזה אפילו יעזור להפחית את נזקי השתייה. אולם, אל תיסחפו, מספר כריכים מושקעים ופיצות הם מספיק.

כמו כן - אסור לוותר על בידור הולם בשביל האורחים שלכם! תדאגו שיהיו משחקים, חשפניות ואפשר גם ג'קוזי מפנק. מסיבת הרווקים המהנה ביותר, היא זאת שמבדרת את האורחים בכל רגע! עוד משהו חשוב, אתם לא חייבים, אולם מומלץ להתפרע במקום שומם על מנת שלא יקלקלו לכם, ובשבילשלא תפריעו לאיש. כבר השגתם וילות למסיבות?

מסיבות רווקות זו הזדמנות טובה לפגוש חברים, ולחגוג בדרך אחרת. אל תעזו לוותר על החוויה המיוחדת הזו! לאינפורמציה חשובה וטיפים מצוינים בנושא אירועים, עיינו בבלוג. אז יאללה לעבודה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yael lev

מאת: yael levהפקות אירועים01/04/121249 צפיות
בזמנים אלו, חגיגה הבריתה היא מעבר לסתם עוד חובה מסורתית, אלא שמחה גדולה; המשפחה מציגה בשמחה את התוספת החדשה למשפחה עם החברים במתחם אירועים, על אוכל טוב, מגוון משקאות ותפאורה מיוחדת.

מאת: yael levטיולים בארץ01/04/121273 צפיות
כשהייתי ילד, אחי הבכור עבד בעגלות במזרח הרחוק למשך כשנה. כולם דאגו לו והתגעגעו. ואז, כאשר הוא חזר, זה היה אחרי מסעות ארוכים, קניות מכל טוב, הרפתקאות והתנסויות, ותכנית חסכון מכובדת.

מאת: yael levהפקות אירועים01/04/121071 צפיות
איך בימינו יוצרים רושם בחתונה או בבר מצווה? זו בהחלט אחת הנקודות המשמעותיות ביותר שכל אחד ואחד מחפש מידע לגביה טרם תכנון הארוע הגורלי שלו. לקושיה זו אין פיתרון חד משמעי, אולם היום לא חסרות אופציות שבאמצעותן ניתן למתג את האירוע שלך ולשדרגו לייחודי וליותר מרק מאורע שגרתי.

מאת: yael levחוק ומשפט - כללי01/04/121114 צפיות
פעמים רבות בחיינו אנו זקוקים למאמרים או ספרים מתורגמים; אלה יכולים להיות לצורך קורס מסוים, כתבים ספרותיים או אפילו הוראות שימוש של מוצר חדש. חיים מודרניים הם מאוד גלובאליים, ואנו משתמשים ללא הרף בטקסטים זרים.

מאת: yael levהפקת אירועים01/04/121246 צפיות
כאשר אומרים ארועים או חגיגות אתם מתחילים לחשוב בכיוון גן אירועים? אז חכו רגע, יש מספר רעיונות שמומלץ לשמוע קודם. בתקופה האחרונה זוגות החלו לקבל את הרעיון של עריכת אירוע בחוף ים או ביער קק"ל, אך למרביתנו זה עדיין משהו הזוי.

מאת: yael levטיולים בחו"ל01/04/121170 צפיות
הרווח שלך מעבודה בחוץ לארץ הוא שהרווחת חוויה אחת ענקית. בהחלט, העבודה קשה מאוד והשעות לפעמים מטורפות, אבל עדיין, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבות חדשה ואוסף חוויות חדשות במדינות אחרות במהלך זמן ממושך.

מאת: yael levטיולים בחו"ל29/03/121152 צפיות
היתרון של לעבוד בחוץ לארץ הוא שהרווחת כמה חוויות נלוות. אין פה ויכוח, העבודה קשה גופנית ושעות העבודה ארוכות, אולם בכל זאת, אתה אדון לעצמך, מכיר תרבות אחר ואוסף חוויות מקצה העולם תקופה יחסית ארוכה. כל היתרונות הללו, מבלי לציין את הסיפוק מהשכר הגבוה שתרוויח מהעבודה הקשה.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211621 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202360 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195935 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191790 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191572 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191690 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181687 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica