חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת עיצוב מוצרים תוביל אותך להצלחה

מאת: נמרודתעשייה05/04/2012983 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים מעצב למוצר המהפכני שלכם? בחברת גיזמו , חברה לפיתוח פטנטים , תכן מערכות מכניות,  פיתוח מוצרים חדשים, בניית אבי טיפוס וייצור סדרות קטנות, תמצאו מעצבים תעשייתים שעובדים עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר, והם בעלי ידע רב ונסיון עשיר בתחום.

המעצבים התעשייתים, הינם בקיאים בתחום של אדריכלות ובתחום אמנות פלסטית, וכן יש להם ידע בתחום ההנדסה. המעצבים התעשיייתים אחראים לאפיון העיצוב של המוצר, ומתחשבים בחלק של ההתכלות האריזה וכיצד היא תמשוך לקוחות פוטנציאליים. המעצבים התעשייתים בחברת גיזמו פסלים בחומרים שונים את הסקיצות התלת מימדיות והמודלים, רושמים וממחישים באופן ויזואלי את הרעיון של היזמים למוצר,  שולטים באמצעי המחשה גרפיים ידניים וממוחשביים, מפסלים  ומתכננים את עיצוב המוצר באמצעות תוכנות מחשב תלת מימדיות, פעילים כלי עבודה ובונים מודלים מומחשים ואבי טיפוס, שהם למעשה הדגם הראשוני הממשי של המוצר, אשר ממחיש את הפונקציות הקיימות בו. 

המעצבים התעשייתים העובדים בחברת גיזמו יש ידע רב בתחומים שונים, כמו למשל בהבנה של חומרים ותכונותיהם, בתחום הטכנולוגיה,   במכניקה, בפיזיקה,  בתהליכי ייצור, תהליכי משלוח, תהליכי אריזה, באאינטראקציה, בנתרופומטריה, , בתסריטי תפעול, בפסיכולוגיה של צבעים, בקריאות של סמלים, זיכרון קולקטיבי וקבוצתי, עוצמות ערך, עתידנות,  מתודולוגיות של חדשנות, פילוסופיה, תאוריה של העיצוב, תולדות האמנות, היסטוריה של העיצוב,  תולדות הצורפות ותולדות האופנה, תולדות האדריכלות, כלכלה ומנהל עסקים, קניין רוחני , פטנטים ותורות השיווק ומכירות. 

אנו ממליצים לכם לפנות לחברת גיזמו לעיצוב תעשייתי.  חברת גיזמו, אשר ביצעה פרויקטים מגוונים בתחומים: מיכשור רפואי, חקלאות, מוצרי בית, מכונות ייצור, כלי עבודה, רכבי שטח, כלי עזרה ראשונה, עזרים לניתוח, פטנטים בתחום אנרגיה ירוקה, מערכות לייצור אנרגיה, כלים להגיינה וכלי רחצה, פיתוח מערכות ניסוי וניהול ניסויים ועוד. חברת גיזמו תוביל אתכם בדרך להצלחה ובסיוע של עיצוב מוצר תקדם אתכם כל הדרך למעלה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הפטנטים www.GizmoMaker.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נמרוד

מאת: נמרודיזמות עסקית11/04/121086 צפיות
במאמר זה נסקור את כל התהליך של עיצוב מוצר אצל מעצבים מומחים בתחום השלב האחרון והסופי הוא שלב בניית אבטיפוס. אבטיפוס הוא הדגם הראשוני של המוצר שלכם והוא אמור לתת תחושה ממשית לרעיון שלכם. לאחר שאבטיפוס מוכן ועובר את הבדיקות המתאימות, ניתן להתחיל בייצור המוני של המוצר שלכם.

מאת: נמרודיזמות עסקית11/04/121116 צפיות
במאמר זה נספר על שרותי פיתוח מכונה עבור חברות, מפעלים ויזמים. אם אתם מעוניינים בשרותים כאלה כדאי שתקראו את המאמר.

מאת: נמרודיזמות עסקית08/04/127677 צפיות
במאמר זה ניתן לכם טיפים כיצד תוכלו למכור את הרעיון של הפטנט שלכם לחברות הקיימות בשוק

מאת: נמרודיזמות עסקית08/04/121483 צפיות
במאמר זה נסביר כיצד יש להתחילו בפיתוח של מוצר או המצאה שחשבתם עליה. כל הכללים בכתבה הבאה

מאת: נמרודיזמות עסקית29/03/121205 צפיות
במאמר זה נסקור כיצד חברות הנדסה שונות יכולות לבצע בשבילכם תכנון הנדסי איכותי שיהפוך את המוצר שלכם לשם דבר כל תכנון הנדסי כולל מספר שלבי משנה שבלעדיהם לא ניתן להגיע לתוצאה המושלמת הנדרשת. השלבים הם תכנון כללי, תכנון קונספטואלי , תכנון מפורט, עבודה על תיק שרטוטים, , אינטגרציה וניסויים, ייצור דגמים , הרכבות והרצות, הפקת לקחים ומסקנות, שיפורים ועדכונים, העברה לייצור סדרתי ועוד ועוד.

מאת: נמרודיזמות עסקית29/03/121208 צפיות
במאמר זה נסקור מהם השלבים הדרושים כדי לגייס מימון כספי עבור פיתוח המוצר שלכם

מאת: נמרודאורטופדיה ופיזותרפיה28/02/121494 צפיות
אם אתם מעוניינים לרכוש מדרסים אך חוששים מהעלות הכספית, כדאי שתדעו כי קופות החולים משתתפות במימון של העלות המדרסים, כך שאין שום סיבה, גם לא כלכלית, לדחות את שיפור בריאותכם.

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22962 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211203 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211141 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191769 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181810 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181309 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175145 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica