חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפקת אירועים ? לא כל כך מסובך מסתבר!!!!

מאת: גדי אביבבידור ופנאי - כללי11/09/20091038 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

 

הפקת אירועים ? לא כל כך מסובך מסתבר!!!!

לא פעם שאלתם את עצמכם: מאיפה מתחילים?, למי פונים? ומה עושים?

דבר ראשון יש לקחת אוויר, לנשום עמוק  כי יש לאן לפנות ועל מי לסמוך!!!

חברת הפקות הפכה בשנים האחרונות לנושא מבוקש בקרב כלל האוכלוסייה, הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, מעבר לכך, החברה מתאימה עצמה כיום לכל כיס ולכל אדם המבקש עזרה מקצועית בתחום.

כיום ישנן חברות רבות הנותנות שירות בתחום הפקת אירועים לכל אירוע כזה או אחר.

הפקת אירועים יש על מי לסמוך?

חשוב לבחור את החברה הנכונה לאופי האירוע שלכם, חברה שתשים אתכם במרכז ותתאים את עצמה לרצון לקוחותיה ולצרכיו באופן ייחודי ומיוחד.

בשלב הראשוני יש לבחור חברת הפקות בעלת כל הביטוחים הנדרשים (מתקנים מתנפחים) במידת הצורך להגשמת חלומכם.

מומלץ לגבש רעיון כללי לאירוע שלכם ולדעת מראש מי קהל היעד המוזמן, כך שחברת ההפקה תדע לכוון את האירוע בצורה הנכונה ביותר והמתאימה לכם.

חשוב לציין כי לחברת הפקות יש את אנשי המקצוע שלה אשר להם הכלים הנכונים ביצירת האירוע המתאים לכל לקוח.

כך למשל הפקת אירועים בחצר ביתכם עשויה להיות ממש כמו הישרדות ולכלול  אביזרים בתחום זה { מתקני מתנפחים, משימות הישרדות,דוכני מזון,בובות ענק,שערות סבתא  ועוד}

לאור האמור, על מנת להשיק אירוע מוצלח, עסקי ופרטי כאחד, אנו ממליצים לפנות לחברה בעלת אנשי מקצוע בתחום, אשר ידעו לתת יד מכוונת ומתאימה לאירוע שלכם.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתנפחים ,מתקני מתנפחים ,השכרת מתנפחים ,ימי הולדת , ליצנים ,קוסמים , דוכני מזון , שערות סבתא , פופקורן ,בריתות , הפעלות , סדנת יצירה , קעקועי חינה ,ביתנים נידים , בובות ענק , פינת ליטוף ,בובות פרווה ,אטרקציות לאירועים

בובות ענק 3.5 מטר-הרקדות ישאירו חוויה מיוחדת במינה בכל אירוע.
רון הפקות הינה חברה צעירה ודינאמית המתמחה בהפקות אירועים למגזר הפרטי ועסקי המתאימים לכל הגילאים. 
     
ימי הולדת, ימי כייף והפעלות לילדים ולכל המשפחה, ימי עיון, ערבי גיבוש, ימי עובדים ועוד...
לחברה ניסיון בתחום עם מוסדות שונים כגון:
:: צהל.
:: רשת המתנסים.
:: בתי ספר.
:: וועדי עובדים.
:: בתי חולים.

ברשותנו מגוון רב של מתנפחים, דוכני מזון, בובות ענק, ליצנים, ביתנים נידים, מעגל מתופפים, תאורה והגברה מקצועית ואטרקציות לכל המשפחה!!!

המוטו שלנו הוא: "חלום שמתגשם", כי אנו מאמינים ומודעים לרצון להפתיע, לחדש ולהגשים לכם את החלום.
אנו פועלים עם כל האישורים הנדרשים בחוק וביטוח צד ג'.
צוות מקצועי ואדיב המקפיד על כללי הבטיחות.
 למחירים אטרקטיביים, פרטים נוספים ותיאום אנא חייגו – 057-3290300, 077-3003443

אז תנו לנו להגשים עבורכם את החלום....
רון הפקות – "חלום שמתגשם"

מתנפחים ,מתקני מתנפחים ,השכרת מתנפחים ,ימי הולדת , ליצנים ,קוסמים , דוכני מזון , שערות סבתא , פופקורן ,בריתות , הפעלות , סדנת יצירה , קעקועי חינה , ביתנים נידים , בובות ענק , פינת ליטוף ,בובות פרווה ,אטרקציות לאירועים
www.ronp.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גדי אביב

מאת: גדי אביבהפקת אירועים11/09/091441 צפיות
רון הפקות הינה חברה צעירה ודינאמית המתמחה בהפקות אירועים למגזר הפרטי ועסקי המתאימים לכל הגילאים. ימי הולדת, ימי כייף והפעלות לילדים ולכל המשפחה, ימי עיון, ערבי גיבוש, ימי עובדים ועוד... 0573290300 גדי

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181606 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165742 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161978 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161993 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161918 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162053 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162747 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica