חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לונדון - חופשה מושלמת בשביל ישראלים

מאת: John Deeטיולים בחו"ל14/04/2012926 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לונדון הינה יעד תיירותי מבוקש עבור המטייל הישראלי , במיוחד נוכח כמות האטרקציות שיש בעיר והעובדה שההתמצאות באנגלית קלה עבור רובנו.מסעדות בלונדון היא סיבה מרכזית לטייל בבירה, שהפכה למרכז גסטרונומי עולמי. בבריי הצמודה לעיר יש שתי מסעדות המעוטרות ב שלושה כוכבי מישלן, ובעיר עצמה עוד אחת. כמו כן, תמצאו פה למעלה מ-10 מסעדות עם שני כוכבי מישלן והרבה מאד מסעדות המעוטרות בכוכב אחד.
המחיר אמנם אינו נמוך - אבל לארוחה מפוארת שתגרום לכם להרגיש כמו לורד בריטי או לפחות עשירון עליון - בהחלט מומלץ להתפנק. מחירים נעים למסעדות שכאלה החל מ-100 ליש"ט לאדם.

אם החלטתם לטייל בלונדון עם ילדים תוכלו לפנק אותם בחופשה מרובה בפעילויות שונות ומגוונות: מוזיאון השעווה - madam tussaurds בו ילדים יהנו לבלות שעות על גבי שעות עם בובות של מפורסמים... הלונדון איי (London Eye) - גלגל הענק שצופה על העיר ממעוף הציפור נותן חוויה מדהימה (אם כי מרובת תורים) כאשר מזג האוויר בהיר. מרתפי ה- London Dangeon , סיור באוטובוס הפתוח ברחבי העיר, ארמון באקינגהם וצפייה במחזות זמר כמו שרק, בילי אליוט, מלך האריות ועוד רבים.

לחובבי המוזיאונים (ראה פסקה הבאה) ילדים יהנו מאד במוזיאון ה-Natural History במיוחד מאוסף הדינוזאורים ה"חיים" הנראה כאילו נלקחו מסרט פארק היורה... מוזיאונים בלונדון היא עוד סיבה לפקוד את חוצות העיר. ישנם תערוכות קבועות בכל אחד מהמוזיאונים החשובים - Tate Mosdern, Britush Museum,national portrait gallery, הרויאל אקדמי, V&A Museum בקנזינגטון ועוד ועוד ועוד
ככל שהתערוכה יותר מבוקשת - התורים לקניית כרטיסים ארוכים יותר, ולכן כדאי לקנות כרטיסים מראש, אפילו במחיר גבוה יותר.

אטרקציות בלונדון משתנות בקצב רצחני: הופעות של להקות (מדונה, ליידי גאגא, קולדפליי הם רק חלק מהשמות שיגיעו בקיץ הקרוב), משחקי כדורגל, שווקים וירידים (בחורף Winter wonderland הנו לונה-פארק ענק בלב הייד פארק) ועוד ועוד ועוד .. חשוב לציין שכל האירועים הללו ייקרו את החופשה שלכם לרמות מחירים גבוהות ועשויים לפעמים להגיע למחיר של כרטיס הטיסה עצמו!

כך או כך מחבר המאמר הזה סבור שלונדון הינה היעד המושלם למטייל הישראלי: מבוגרים כילדים יעשו פה הרבה הרבה כיף אפילו למיני ברייק של 3 ימים, בעלויות שיכולות להיות בין 1000-2000 $ , לא מעט אבל גם לא בשמיים! תבלו!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
הכותב הינו חי ועובד בלונדון, ומפעיל את הבלוג על לונדון המסקר מסעדות, אירועים, מוזיאונים ופעילויות בעיר - לונדונים.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת John Dee

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196535 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182298 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181483 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181548 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181432 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171422 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171414 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica