חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חידוש דרכון אמריקאי - לא כל כך מסובך!

מאת: nati bentovטיולים בחו"ל22/04/20127465 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
האם משתלם לעבוד בחו"ל? כשהייתי ילדון, בן דודתי נסע לעבוד באמריקה אחרי הצבא. ההורים כעסו וקיוו שיחזור במהרה. אבל כשהוא שב ארצה, זה היה אחרי טיול ארוך, קניות מכל סוג, חוויות, והרבה כסף. הקנאה שיגעה אותי... ודאי כבר הבנת שלאחר שירותי הצבאי החלטתי לעבוד בחו"ל, ועכשיו יכול אני לפרט לכם הכל בדבר חידוש דרכון אמריקאי.

לא רק עבודה

אחד היתרונות בעבודה במדינה זרה הוא שאתה זוכה בחוויה אחת ענקית. נכון, העבודה מאוד קשה והימים ארוכים ומתישים, ובכל זאת,אתה חי לבד, מכיר תרבות חדשה וסופג הרפתקאות במקומות שונים במהלך זמן רב. כל הפלוסים הללו, בלי שדיברתי על הסכומים הגבוהים שתקבל על עבודתך. חוץ מזה, במהלך הביקור במדינה הזרה, תוכל, בהתאם לתנאים, להתחיל התמחות במקצוע עיוני, ולהתנסות בו בטרם תחזור לשוק העבודה הישראלי.

ומה לגבי ESTA? מייד נפרט הכל.

איך אני מתארגן?


על מנת לחיות בחוץ לארץ, תצטרך להנפיק ויזה; כל מדינה ספציפית והתנאים שקבעה לעצמה לגבי שהות תיירים. מן הסתם, הסוג של הויזה שונה לפי אופי הביקור, אך עדיין, כדי אשרת תייר מסויימת - תהיה מוכרח לספק תמונות דרכון, להוציא דרכון זר ולתאם תור אצל השגרירות הרלוונטית. אמליץ לך שתתעדכן לפי שגרירות המדינה המיועדת באשר לתנאים עבור אישור האשרה, בכל אופן, יש פה כמה עצות שיעשו קצת סדר:

את רוב תהליך הנפקת הויזה תהיה רשאי לעשות על ידי דף השגרירות באינטרנט. כנס מדי פעם לדף הרלוונטי ואולי כך תוכל לחסוך קצת בלאגן.

הסתרק והתלבש יפה; בדומה לראיון עבודה, המראה החיצוני הוא מאוד חשוב.

קח איתך תמונות עדכניות לדרכון. אם לא זכרת - יהיו מקרים בהם אפשר לנפק תמונות כאלה בצלמניות המצויות קרוב לשגרירות.

שים לב שלקחת עליך כרטיס אשראי, לכל מקרה.

במה עובדים בחו"ל?


אני משוכנע, היצירתיות חוגגת, אבל חשוב לציין, ענפי העבודה המוצעים לצעירים חסרי ניסיון - אינם רבים מדיי, ולרוב יכללו מכירה של ציורים ואריזות. אבל עדיין, לכל עיסוק - מה שמייחד אותו, תלוי במדינה הספציפית ויחסי ממונים-עובדים.

מתעניין במידע ממוקד יותר בעניין מעבר לחו"ל?הגב למאמר ואשתדל לענות כמה שרק אוכל. ויאללה לעבוד...בחו"ל!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

nati bentov

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nati bentov

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121204 צפיות
לרוב האנשים העברת המשרד זהו שלב משמח. זהו זמן טוב לבצע סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתעביר בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו ותאפשר לנו מעבר קל וזריז ככל האפשר.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121234 צפיות
איך היום משאירים רושם במשתה? זאת בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל איש מחפש מידע לגביה לפני ארגון הארוע המשמעותי. לנושא זה אין פיתרון חד משמעי, אולם כעת יש המון דרכים המאפשרות להרים את הארוע שלכם ולשדרג אותו למיוחד ולא כמו כל ארוע יום יומי.

מאת: nati bentovהדברה06/06/121362 צפיות
איזה אדם לא חווה את התופעה המלחיצה הבאה, באים בלילה לחדר האמבטיה ומגלים תיקנים שעירים. מקקים וחרקים אחרים הם מפגע לא קטן, ומעבר לאי נעימות, לעיתים הם מסכנים את בריאותנו. אז מה אפשר לעשות במקרים בהם יש דבורים אצלנו בבית?

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121300 צפיות
צילום ארועים חשובים – כולם משתמשים בשירות שמקל עלינו להיזכר בארועים המשמחים ביותר בחיינו בדיוק. התחתנתם במסיבה ענקית? ערכתם בריתה לבת? היום אנו לא יכולים שלא לשכור צוות צילום שיעקוב אחריכם ויתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי. אחר כך כשתרצו להיזכר תוכלו לשים את קלטת החתונה ותוכלו לראות ביחד את האירוע המרגש.

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121598 צפיות
בשביל רבים מהאנשים מעבר דירה זהו תהליך משמח ומרגש. מדובר על שלב טוב לעשות סדר בחיים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהכניס את החדש. עם זאת, כאשר עוברים דירה מומלץ להקפיד ולבחור חברה שתעביר עבורנו את הרכוש ושתאפשר מעבר נעים וקל במידה האפשרית.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121492 צפיות
הפקה של אירועים היא סוגייה לא קלה. מפגשים חברתיים מורכבים מהמון פרטים קטנים, כשכל פרמטר חייב יחס בנפרד. כשמגיעים ליום האירוע כל הנוכחים יוצאים מרוצים, אחרי שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

מאת: nati bentovהפקות אירועים05/06/121253 צפיות
צילום אירועים – השירות הכי נפוץ אשר נותן לתעד את האירועים המשמעותיים ביותר באופן מדויק. חוגגים בר מצווה? סבא חוגג תשעים? כיום אנחנו כבר לא יכולים שלא לקחת צוות צילום שלם שיוכל לצלם כל רגע חשוב מהאירוע הגדול שלכם. בעתיד כשתרצו להיזכר פשוט הפעילו את הדיוידי או עיינו באלבום ותראו את האירוע המאושר.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196538 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182299 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181483 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181550 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181432 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171422 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171415 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica