חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סרטים חדשים תלת מימדי

מאת: נאור גקולנוע23/04/20121699 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
סרטים חדשים  תלת מימדי

סרטי אנימציה תלת מימדית הינם המילה האחרונה בטכנולוגיה הקולנועית. סרטי אנימציה תלת מימדית גורמים לצפייה של תחושה של עומק וחדות, להבדיל מסרטי דו-מימד שבהם יש רק אורך ורוחב, בסרטי תלת מימד ישנה תחושה גם של עומק. בשביל לראות את סרטי התלת מימד להפקת הסרט, מקרן מיוחד להקרנת הסרט ואף למשקפי תלת מימד בקרב הצופים על מנת שיוכלו לצפות בכל הממדים של הסרט.

הסרט הראשון שלקח את תלת מימד לצעד הבא, והפך אותו לחוויה בקרב צופי הקולנוע, היה הסרט אוואטר אשר יצא בשנת 2009 לאקרני הקולנוע. הסרט זכה להצלחות חסרות תקדים, והסרט זכה להמון צפיות, זאת בזכות הטכנולוגיה החדישה בה השתמש ג'יימס קמרון, במאי הסרט קמרון, לצרכי הקרנת הסרט בתלת מימד.

מאז 2009, סרטים חדשים רבים אשר יוצאים לקולנוע, זוכים גם לגירסת תלת מימד. למשל, רובוטריקים, עליסה בארץ הפלאות, שודדי האיים הקאריבים, וכד סרטים רבים. מאז 2009 כל סרט שמכבד את עצמו, בדגש על סרטים חדשים שמעוניינים לשבור את השיאים בקופות, נעשים בגירסת אנימציה תלת מימדית לטובת חווית צפייה איכותית ועמוקה יותר עבור הצופה.

במהלך שנת 2011 יצאו סרטי תלת מימד חדשים רבים, ולעיתים אפילו סרטים אהובים וישנים, הוציאו גירסה מחודשת  בתלת מימד. למשל, הסרט טיטאניק אשר יצא במקור בשנות השמונים, יצא השנה בגירסה חדשה באיכות תלת מימד. הסרט חווה הצלחה בקולנוע היות וכבר בשנות התשעים היה אהוב מאוד בסביבת הילדים ומבוגרים כאחד. גירסת התלת מימד הביאה את אותה אוכלוסיה שאהבו אותו במקור, שכיום הם אינם ילדים, לבוא ולהנות שוב מצפייה בסרט, הפעם יחד עם הילדים הקטנים.

עוד אחד מבין סרטים חדשים שיצאו בתלת מימד זה הסרט הדרדסים. הסרט הינו עיבוד קולנועי לסדרת הילדים המדוברת. הסרט הינו בתלת מימד, מה שנותן חווית עומק שדה והנאה מירבית יותר מהסרט. גרגמל הרשע רודף את הדרדסים מחוץ לכפרם, והם נפולים מעולמם הקסום שלהם אל התפוח הגדול שנמצאת בעולם האמיתי. כעת הם הסתבכו בצרות ועליהם למצוא את דרכם לחזור לעולם הקסום.

בטוח שיותר כייף לראות את סרטים חדשים מ שנות 2012 עם משקפי תלת מימד, ולראות את הסרט לעומקו...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הינו מנהל הפורטל גראז' גאלרי

סרטים חדשים | סרטים מומלצים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נאור ג

מאת: נאור גקולנוע23/04/122092 צפיות
סרטים תלת מימדיים הם הצעקה האחרונה בהוליווד. סרטי תלת מימד גורמים לתחושה של פוקוס וחדות, בניגוד לסרטי דו-מימד שבהם יש רק אורך ורוחב, בסרטי תלת מימד ישנה חוויה גם של חדות

מאת: נאור גקולנוע23/04/121743 צפיות
סרטי אנימציה הם הצעקה האחרונה בעולם הקולנועי. סרטים בטכנולוגיה זו גורמים לצופה לתחושה של עומק, בשונה לסרטי דו-מימד אשר בהם קיים רק אורך ורוחב, בסרטי תלת מימד ישנה חוויה גם של חדות ועומק.

מאת: נאור גאינטרנט - כללי21/04/12991 צפיות
תחום הקולנוע טומן בחובו תחומים שונים: סרטי מתח, סרטי פעולה, סרטי מדע בדיוני, סרטים חדשים לילדים ועוד רבים וטובים המתחרים זה בזה על דעת הקהל ורווחים כלכליים.

מאמרים נוספים בנושא קולנוע

מאת: shmolikקולנוע19/04/152880 צפיות
המידע שאנחנו מכניסים למוחינו הוא מה שבונה אותנו ומשנה את הדרך שבה אנו מסתכלים על דברים. הנה סרטים מומלצים מעוררי השראה, סרטי קומדיה ששינו לרבים את דרך ההסתכלות על החיים בעוד גרמו להם ליפול מהכיסא מרוב צחוק.

מאת: מיקוקה הפקותקולנוע11/11/142342 צפיות
העולם היום מתפתח במהירות ובכל יום מצטרפות לחיינו המצאות חדשות. הרבה מההמצאות הטכנולוגיות החדשות שאנו רואים עובדות בעיקרון של פיוז'ן- מיזוג בין דברים קיימים באופן שיוצר מוצר חדש. על פי העיקרון הזה פיתחו לפני מספר שנים בחברת הסטראט-אפ DigiGage מוצר המשלב תוכן וירטואלי עם מעלית- מיזוג של שני עולמות שונים שביחד יוצרים חווית משתמש חדשה לגמרי!

מאת: רז דרוםקולנוע10/09/143923 צפיות
אין כבר ספק בכלל כי הדרך הכי טובה לראות סרטים זה בצפייה ישירה. כי מה לעשות, סרטים לצפייה ישירה מקנה לנו הרבה יותר יתרונות מחסרונות. יש שני חסרונות שיכולים לפגוע בחוויה של צפייה בסרטים לצפייה ישירה והם איכות ותרגום מובנה.

מאת: רז דרוםקולנוע09/09/143254 צפיות
בעידן המודרני בו אנחנו חיים כאשר לכולנו יש אינטרנט סופר מהיר בבית, סרטים לצפייה ישירה הפכו לנפוצים מתמיד. עכשיו הרבה יותר קל לראות סרטים, יותר נוח, יותר מהיר ובקיצור הרבה יותר יעיל.

מאת: רז דרוםקולנוע04/09/1411161 צפיות
מעוניינים לראות את הסרטים הכי חדשים וגם כאלה שעדיין לא הגיעו לקולנוע באיכות הכי גבוהה ובחינם? הגעתם למקום הנכון.

מאת: רז דרוםקולנוע03/09/143246 צפיות
בעבר הרחוק, כאשר היינו מעוניינים לצפות בסרטים, היינו צריכים להוריד אותם דרך תוכנות מזעזעות כמו אימיול ואפילו קאזה למי שזוכר. ההורדות היו כל כך איטיות שלפעמים היה לוקח לנו שבועות להוריד את הסרטים שרצינו. האינטרנט המהיר עוד היה בחיתוליו, לינקים מהירים להורדה ישירה עוד לא היו קיימים והכל הרגיש ארוך ומייגע. כאשר מהירות האינטרנט גדלה לחמש מגה ואז לעשר מגה, לאט לאט ראינו שאנחנו כבר לא צריכים להוריד את הסרטים על מנת לראות אותם, האינטרנט שלנו מספיק מהיר על מנת לראות סרטים לצפייה ישירה באיכות סבירה.

מאת: רז דרוםקולנוע28/08/147437 צפיות
אין ספק כי עכשיו זו התקופה הכי יפה בעידן של סרטים לצפייה ישירה עם תרגום מובנה. כיום ניתן להשיג סרטים חדשים באיכות גבוהה מאוד עוד לפני שהם מגיעים לקולנוע.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica