חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום כיף בים המלח – כל האטרקציות ביום אחד !

מאת: SEO Neto teamטיולים בארץ24/04/20121710 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין דבר מושלם יותר מאשר לקחת יום חופש מהעבודה, לרוקן את הראש ממחשבות ולנסוע ליום כיף מרגיע. אין ספק שארץ ישראל היפה מלאה במקומות מדהימים לטייל בהם ובמגוון רחב של אפשרויות לבילוי ביום כיף. אך יש מקום אחד בו אין צורך לבחור אלא ניתן לשלב את כל הפינוקים יחדיו- ים המלח! יום כיף בים המלח כולל מגוון אטרקציות כך שתוכלו לבנות את אותו יום על פי הבילויים המועדפים עליכם.

פינוקים ואטרקציות בים המלח


•    ים המלח- האטרקציה הראשית כאשר מארגנים יום כיף בים המלח הינה רחצה בים המלח עצמו. חשוב לציין, כי אין להשוות רחצה בים המלח לרחצה בים התיכון או בים האדום, אלא באטרקציה ממשית. המים החמימים, כמות המלח האדירה, הנוף המדברי הדומיננטי ואפשרות הציפה הכל כך מענגת משווים לרחצה בים המלח- עינוג ייחודי ומפנק.

•    בתי מלון- לאלו מכם המעדיפים להישאר באזור ממוזג וקריר ניתן לארגן יום כיף בים המלח מבלי לצאת מבית המלון ! בתי המלון בים המלח הינם בתי מלון ברמה גבוהה וניתן למצוא בהם את כל הפינוקים האפשריים. ארוחות בוקר עשירות, בריכות גדולות ומקורות, טיפולים ייחודיים, חדרי כושר ועוד.

•    טיפולי ספא- כאשר אתם תכננים יום כיף בים המלח, מומלץ לארגן טיפול באחד מבתי הספא אשר בים המלח. קיימים מגוון טיפולים, מסאג'ים וכדומה ולכם נותר רק לבחור את סוג הטיפול המועדף עליכם.

•    טיול מדברי- ים המלח שוכן באזור מדברי יפהפה שאין כמותו בארץ. ניתן לארגן יום כיף בים המלח ובאזור הסובב לו באמצעות טיול ג'יפים או טיול רגלי קצר. פרטים על טיולי ג'יפים באזור ניתן למצוא במגוון אתרי אינטרנט.

•    סדנאות- באזור ים המלח ניתן להשתתף בסדנאות מיוחדות אשר לא תמצאו במקומות אחרים בארץ כגון: סדנת בישול מדברי וכדומה. קיימות חברות המארגנות סדנאות מיוחדות אלו וניתן לאתר אותן באתרי אינטרנט המתמחים בסדנאות לקבוצות.

פינוקים המשלבים תכונות ריפוי


שני פינוקים אשר תמצאו אך ורק בים המלח הינם רחצה בבריכת גופרית ועטיפות בוץ.
•    בריכות גופרית- רחצה בבריכות מי הגופרית הינה לא רק מהנה כי אם גם מומלצת לסובלים מדלקות פרקים, בעיות שונות בשרירים, אלרגיות, מחלות עור ועוד.

•    עטיפות בוץ- אחת האטרקציות המרכזיות בארגון יום כיף בים המלח הינה עטיפות הבוץ הידועות. הבוץ בים המלח הינו בוץ ייחודי עשיר במינרלים ובעל תכונות ריפוי רבות. הבוץ מזרז  את הפרשת החומרים נוגדי דלקות, מגביר את זרם הדם, עוזר בחידוש תאי העור ועוד. קיימים מגוון סוגי בוץ המיועדים לעטיפת הגוף, ביניהם: בוץ מעורב באלוורה, בוץ אצות ים ועוד.

לאור הנאמר לעיל, אין ספק כי יום כיף בים המלח הינו יום כיף מגוון. מומלץ כי בעת התכנון תבחרו את האטרקציות המועדפות עליכם ותבנו סדר יום מאורגן.

 



תגיות המאמר: יום כיף בים המלח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEO Neto team

מאת: SEO Neto teamבניין ואחזקה - כללי20/05/121416 צפיות
השמש הישראלית לא ניחנה ביכולת התחשבות ובחודשי הקיץ היא קופחת על ראשינו ללא רחם. בשעה שאנחנו יוצאים לרחוב בשעות הצהריים באמצע יולי-אוגוסט ודאי נחבוש כובע רחב שוליים, אבל זה פתרון קצת מסורבל במידה ואנחנו מחליטים לשבת דווקא במרפסת ביתנו

מאת: SEO Neto teamניתוחים פלסטיים20/05/121321 צפיות
בוטילנום טוקסין. זה בהחלט עלול להישמע מעט מפחיד, בפרט בגלל המילה "טוקסין" המתקשרת באופן אסוציאטיבי לרעל. אולם למעשה, מדובר בחומר שכולנו מכירים את שמו: בוטוקס. בוטוקס מופק מרעלן שאכן עלול להיות קטלני אבל כאשר נעזרים בו למטרות רפואיות ועושים זאת אצל רופא מוסמך ומיומן, אין סיבה לדאגה

מאת: SEO Neto teamצרכנות20/05/121693 צפיות
כשאנחנו מחליטים לקנות מקרר ביתי ברור לנו מאוד מה הצרכים שלנו; כמה נפשות חיות בבית? אילו כמויות מזון אנחנו צורכים? האם אנחנו זקוקים למיכל הקפאה גדול או שנוכל להסתפק במגירת הקפאה בלבד? אלו שיקולים משמעותיים שיש לקחת בחשבון לצד אילוצים דוגמת גודל המקרר, סוג הדלתות ואפילו המראה החיצוני שלו

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121779 צפיות
עדנה, בת דודתי, חייתה במזרח הרחוק שם עיצבה ומכרה קו של בגדים. כששבה לארץ הקימה לעצמה סטודיו והחלה לחפש מכונת תפירה שתענה על דרישותיה. אם אתן גם מחפשות לקנות מכונת תפירה הנה כמה טיפים שלמדנו, עדנה ואני, בעת חיפושינו

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121516 צפיות
אין יותר כייף מלעשות משהו שלא אוהבים אבל חייבים, ולגלות שזה מצליח ועוד בקלות. מגהץ קיטור הוא המתנה לכל מי שצריך להראות מצוחצח ומדוקדק, בין אם זה גבר או אשה, ואצלנו אפילו הנוער התחיל להראות עניין בפלא הזה שנקרא "מגהץ קיטור" ותפסתי אותם מגהצים גם את התחתונים, ככה סתם בשביל המשחק

מאת: SEO Neto teamצרכנות16/05/121597 צפיות
רבים הם השימושים המתאימים למוצר נפלא כמו מקרר מיני בר, אותו אנחנו רגילים למצוא בחדרי בתי מלון כשהוא מלא במוצרים במחירים אסטרונומיים. מקרר מיני בר הוא המצאה מצילת חיים ואף ממנפת איכות חיים מאין כמותה. להלן מספר רעיונות לשימוש במקרר מיני בר

מאת: SEO Neto teamצרכנות15/05/121537 צפיות
אם אתם קוראים לרכב שלכם "הבית השני," הרי שזה אומר כי אתם מבלים שעות רבות בתוכו אם בנסיעה או בהמתנה או מכל סיבה אחרת. מקרר לרכב יקל על חייכם ויעזור לכם לשמור על בריאותכם, משקלכם וכיסכם

מאמרים נוספים בנושא טיולים בארץ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ05/02/192502 צפיות
אזור הגולן מלא בקיבוצים נפלאים, נופים טבעיים, וכן אתרים היסטוריים שניתן לטייל ביניהם במשך השנה. בין היישובים הקהילתיים בגולן ניתן לטייל בנופים של נחל הירמוך, אזור הכנרת, נהר הירדן, גבול סוריה, ואזורים רבים אחרים הכוללים שלל סוגי נופים המושלמים לטיולים. עבור אלו שרוצים לטייל באזור הזה, אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא עם טיולי ג'יפים בגולן המאפשרים לכם לעבור שלל הרפתקאות בין נופי ישראל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ04/12/182457 צפיות
מחפשים אטרקציה מסוג אחר עם המשפחה, לחברים או לעצמכם - אך מוצאים את עצמכם מתלבטים במה כבר אפשר לחדש הפעם? הרשו לנו לסבר את אזניכם עם אפשרות חדשה שאולי לא חשבתם עליה, או לכל הפחות לא ברצינות - והקדישו כמה דקות כדי לחשוב על כך באופן אמיתי לגבי עצמכם, ולהבין לבד מדוע כל כך הרבה אנשים ונשים בארץ ובעולם מתאהבים בכך, וחוזרים על כך שוב ושוב. כן, גם אתם תופתעו לגלות עד כמה טיולי ג'יפים יכולים לדבר אליכם, ולא משנה אם אלה טיולי ג'יפים בצפון, בדרום במרכז או בכלל בחו"ל.

מאת: שלום כהןטיולים בארץ18/09/181818 צפיות
העובדים שלכם צמאים לזמן איכות אחד עם השני? ברור לכם שהם זקוקים לגיבוש כדי להכיר אחד את השני קצת יותר לעומק? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם, בתור בעלי העסק, תוהים מה תוכלו לעשות בנידון. יש אינספור אפשרויות בכל מה שקשור לגיבוש העובדים ואם כבר ניסיתם הכול, מדוע שלא תיקחו אותם היום לחוויה כמו טיולי ג'יפים בגלבוע? טיולי ג'יפים בגלבוע מוציאים אותנו מהמרחב הרגיל שלנו, מפגישים אותנו עם נופים נהדרים ונותנים לנו את ההזדמנות לעשות משהו אחר. לכן כדאי גם לכם לחשוב על האפשרות הזאת כי אין ספק שהעובדים שלכ

מאת: שלום כהןטיולים בארץ13/07/181402 צפיות
כיום ניתן למצוא דילים לאילת אשר יציעו לכם לישון במלונות חמישה כוכבים או אוהלים מפוארים, מלונות רגילים או אכסניות מיוחדות. בסופו של דבר כל אחד מכם יוכל להיות בטוח כי הדרך שלו לחופשה חד פעמית בעיר המיוחדת תהיה קצרה מאי פעם וזאת אם באמת ירצה בכך. רק תצטרכו לוודא כי אתם בוחנים בהקדם האפשרי את האופציות השונות שקיימות וזאת כל עוד מדובר על דילים לאילת וזאת אם תרצו ליהנות כפי שלא היה מזה זמן רב.

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181444 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: tiloniטיולים בארץ01/02/181529 צפיות
קיץ ישראלי הוא עונה חמה מכל בחינה שהיא. הורים וילדים מטפסים על קירות במאמץ נואש, בציפורניים כסוסות, במאמץ למצוא עוד אטרקציה, עוד בילוי, עוד מופע ובעיקר – מה לעשות עם ילדים ובלעדיהם.

מאת: רוני הכהןטיולים בארץ10/12/171444 צפיות
הבחירה בחופשה אשר מתרחשת בקיץ היא גם הרבה יותר חכמה מלפחות שלושה היבטים שונים, בייחוד כאשר רוצים לצאת אל עיר הנופש האהובה על הישראלים, הלוא היא אילת, וגם כאשר רוצים לצאת אל הפלגה באילת בתקופה שהיא אינה הקיץ.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica