חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סאמר סקול-הבחירה המשולבת

החופש הגדול כשמו כן הוא- גדול. גדול וארוך, לפעמים עד כדי שעמום וגעגוע נסתר לבית הספר ולכיתת הלימוד הממוזגת. מתישהו הטלוויזיה מתחילה למצות את עצמה, הקניון הקרוב, וגם אלו הרחוקים יותר כבר מאוסים ולעוסים, וגם ההורים מתחילים לעשות פרצוף כשאתם מושיטים יד לבקש קצת כסף ליציאה עם חברים. והקטע הכי מבאס בסיפור הזה? הקנאה שתרכשו לחברים מבית הספר שיקפידו לצלם ולהעלות לפייסבוק כל מקום מגניב וכל פארק שעשועים שהם ביקרו בו בחופשה שלהם עם ההורים או אצל קרובים בחו"ל, בזמן שאתם יושבים מול המחשב בבית. די בטוח שגם אתם משתוקקים לקצת אווירה אקזוטית, אבל ההורים עובדים ולא ממש פנויים לעלות איתכם על המטוס הראשון שעובר בסביבה? יש מצב סביר מאוד שיש עוד אפשרות כדי שתוכלו להתאוורר מהחום המזרח תיכוני בקיץ הקרוב- סאמר סקול. שם תוכלו לפגוש צעירים איכותיים בגילכם מכל העולם, לנפוש באתרי תיירות מדהימים, לצבור חוויות אדירות, ובעיקר לשפר את האנגלית שלכם לקראת שנת הלימודים הקרובה. בשביל זה,חשוב לבחור סאמר סקול איכותי אשר יעמיד לרשותכם מורים צעירים מעולים לאנגלית, אשר לא ינסו להעביר אתכם בחינה כלשהי, אלא פשוט ללמד אתכם לדבר ולהבין טוב יותר אנגלית. לישון עם הארי פוטר מרכזי סאמר סקול מתקיימים באנגליה, בבתי ספר ובפנימיות יוקרה, שם תוכלו ליהנות משלל אטרקציות, מתקני ספורט כמו בריכה או מגרשי ספורט וכמובן חדרי שינה מפנקים. סאמר סקול לרוב יתקיים בעיירות אנגליות ציוריות או בקולג'ים ידועים, עם נופים אירופאים, מדשאות ירוקות, נחלים ונהרות ובקיצור, מקומות שנראים כאילו יצאו מתוך ספר של הארי פוטר, רק בלי הקסמים. אמנם המחשבה להיות רחוקים מהבית ללא ההורים יכולה להיות מלחיצה, אך מדריכים דוברי עברית איכותיים שנבחרו בקפידה ידאגו לכם ל'נחיתה רכה', ומהר מאוד תלמדו להעריך את החופש מההורים. ילדים ובני נוער שחוזרים מקיץ מלא חוויות באנגליה מספרים שהחלק הכי קשה הוא להיפרד מהחברים הרבים מרחבי העולם שהם רכשו בזמן שהותם בקמפוסים ובפנימיות, אבל תודות לאינטרנט ולרשתות החברתיות תוכלו לשמור איתם על קשר מקוון, ובאנגלית ללא טעויות כמובן.
 



תגיות המאמר: סאמר סקול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואן בן חיים לסטודיו קורן דור

אז למה מכל אתרי התיירות בארץ דווקא אילת? אולי זאת רוח הנעורים הנצחית שנושבת בעיר, אולי ההרפתקנות מהולה ברביצה על החוף הטורקיז, או שבכלל הקרחנות הלא נגמרות שהעיר הזאת מספקת. אם בכל זאת אתם חושבים שלעיר הזאת אין מה לחדש לכם – קבלו כמה טיפים שיהפכו את הנופש שלכם לבלתי נשכח, עמוס חוויות ובעיקר מרענן את שגרת היום יום.

מאת: יואן בן חיים לסטודיו קורן דורדייטינג10/01/13933 צפיות
אז מה עושים לפני שנפגשים דרך אתר הכרויות אקדמאים? לפניכם מספר טיפים

אתרי היכרויות אקדמאים לדוגמא, מתרכזים בלומדים לתואר ראשון, שני או דוקטורט, ומיועד לכאלה שחשוב להם שבן הזוג או בת הזוג שלהם יהיו משכילים עם עניין משותף לתחומם הספציפי. אתרי היכרויות אקדמאים, הבינו כי הלומדים בקמפוסים השונים לא תמיד פנויים מבחינת זמן להכיר את החצי השני שלהם

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196504 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182292 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181476 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181542 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181426 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171416 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica