חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנה ליולדת - רעיונות מישהו?

מאת: nati bentovברית ובריתה02/05/20121046 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אבוד בחנות המתנות לקנות מתנה מיוחדת זו ברוב המקרים לא משימה פשוטה, וקל וחומר שהחברות היא רבת שנים וההרגשה היא שכבר נתנו כמעט הכל. אם כך, אילו אופציות ישנן כדי להעניק באמת מתנה של פעם בחיים לאנשים שאנו אוהבים? אם שוב ללכת על האפשרות השיגרתית של זר שושנים לבנות או תכשיטים, או אולי על החוויתי - טיול רינג'רים, ואם מעוניינים לפנק ולפנק אז גיחה קצרה לחו"ל?

אם אתם מרגישים שנמאס לכם לחלוטין מהאפשרויות המשעממות הללו לפני זמן רב, נתקלתם בבלוג הנכון!

אז איך בוחרים מתנה ייחודית?

מה זו המתנה הטובה ביותר? אולי המחיר הוא המדד? או בכלל הכוונה? חלק ניכר מהאנשים חושבים בוודאות שזה השילוב של שני הדברים, אולם לדעתי מתנה מושלמת מוערכת בזיכרון שהיא יוצרת. כיצד מענקים זיכרון מיוחד כזה בלי לקרוע את הארנק? פשוט מאוד - עובדים ופועלים על כל החושים! אם תצליחו לתת מתנה שעובדת ומפעילה מספר רב של חושים, האפשרות שהיא לא תישכח בקלות גוברת בצורה משמעותית.

לרכוש מתנה ליולדת

כיום יש אין ספור אפשרויות מיוחדות למתנות שמגרות את החושים, ויותר חשוב בטווח מחירים סביר, אופציה יצירתית של חולצות עם תמונות, אפשרות מפנקת כמו ארוחת גורמה במסעדה נחשבת, והרעיון שלי הוא קומבינציה של משהו אכיל, מפנק ויצירתי - לדוגמת פלטת פירות אקזוטית או בכלל טורטיות גורמה, כך שמי שאתם אוהבים ניהנה מאקסטזה חושית - מראות, ריחות וכמובן מחוש הטעם.

מתנות כמו זו שציינתי יש המון וברוב המקרים הן טובות לכל אירוע. ניתן לקנות ולהעניק אותן בפגישת עבודה, ככיבוד למוזמנים חשובים בחגיגה, כמתנה בשבועות לדודה, ובעיקר לכל אדם אחר שתרצו לפנק ולהפתיע.

חשוב לזכור שמתנות מסוג זה, אף על פי שהן לא מאריכות ימים, הן יוצרות זכרונות - וזאת בגלל שחויים אותם עם מספר חושים. לכן, זה פחות משנה אם חשבתם לרכוש מתנה לחברה טובה או משלוחי פירות, בשורה התחתונה התוצאה תיהיה זהה- שמחה וכיף.

עוד פרט נחמד בנוגע לסגנון זה של מתנות אכילות, הוא שמתאפשר להתאים אותן לכל ארוע מוגדר, לדוגמה ביום נישואים ניתן לרכוש גביע תותים וקצפת, לישיבת סיכום חציון - מגשי טורטיות שמונחים כמו חיילים , לחג טו' בשבט - מגש פירות יבשים וכו'.

אם גם אתם עוד מחפשים נושאות אחר מתנות שנעים וכיף לתת ולקבל, ומחפשים אחרי חומר אודות רכישת מגשי פירות אקזוטיים אתם יותר ממוזמנים להמשיך לקרוא באתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

nati bentov

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nati bentov

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121198 צפיות
לרוב האנשים העברת המשרד זהו שלב משמח. זהו זמן טוב לבצע סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתעביר בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו ותאפשר לנו מעבר קל וזריז ככל האפשר.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121230 צפיות
איך היום משאירים רושם במשתה? זאת בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל איש מחפש מידע לגביה לפני ארגון הארוע המשמעותי. לנושא זה אין פיתרון חד משמעי, אולם כעת יש המון דרכים המאפשרות להרים את הארוע שלכם ולשדרג אותו למיוחד ולא כמו כל ארוע יום יומי.

מאת: nati bentovהדברה06/06/121356 צפיות
איזה אדם לא חווה את התופעה המלחיצה הבאה, באים בלילה לחדר האמבטיה ומגלים תיקנים שעירים. מקקים וחרקים אחרים הם מפגע לא קטן, ומעבר לאי נעימות, לעיתים הם מסכנים את בריאותנו. אז מה אפשר לעשות במקרים בהם יש דבורים אצלנו בבית?

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121296 צפיות
צילום ארועים חשובים – כולם משתמשים בשירות שמקל עלינו להיזכר בארועים המשמחים ביותר בחיינו בדיוק. התחתנתם במסיבה ענקית? ערכתם בריתה לבת? היום אנו לא יכולים שלא לשכור צוות צילום שיעקוב אחריכם ויתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי. אחר כך כשתרצו להיזכר תוכלו לשים את קלטת החתונה ותוכלו לראות ביחד את האירוע המרגש.

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121592 צפיות
בשביל רבים מהאנשים מעבר דירה זהו תהליך משמח ומרגש. מדובר על שלב טוב לעשות סדר בחיים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהכניס את החדש. עם זאת, כאשר עוברים דירה מומלץ להקפיד ולבחור חברה שתעביר עבורנו את הרכוש ושתאפשר מעבר נעים וקל במידה האפשרית.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121487 צפיות
הפקה של אירועים היא סוגייה לא קלה. מפגשים חברתיים מורכבים מהמון פרטים קטנים, כשכל פרמטר חייב יחס בנפרד. כשמגיעים ליום האירוע כל הנוכחים יוצאים מרוצים, אחרי שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

מאת: nati bentovהפקות אירועים05/06/121250 צפיות
צילום אירועים – השירות הכי נפוץ אשר נותן לתעד את האירועים המשמעותיים ביותר באופן מדויק. חוגגים בר מצווה? סבא חוגג תשעים? כיום אנחנו כבר לא יכולים שלא לקחת צוות צילום שלם שיוכל לצלם כל רגע חשוב מהאירוע הגדול שלכם. בעתיד כשתרצו להיזכר פשוט הפעילו את הדיוידי או עיינו באלבום ותראו את האירוע המאושר.

מאמרים נוספים בנושא ברית ובריתה

מאת: רוני הכהןברית ובריתה20/05/193923 צפיות
מוהלים הם כאלה שעוברים דרכם דורות רבים של אבא ועד לנכד חדש, רק שקשה למצוא אחד שזמין ביום השמיני בשעה נתונה...

מאת: ניב אבןברית ובריתה26/07/181613 צפיות
להלן שני טיפים עיקריים אשר איתם יכולים להוביל אל ההחלטה הכי טובה לקראת היום השמיני שבו התינוק בצורה רשמית מצטרף אל הדת.

מאת: עופר שלוברית ובריתה29/05/181235 צפיות
בחירה של מוהל טוב ומקצועי מורידה קצת את החשש, ומאפשר לכם לדעת שהילד שלהם נמצא בידיים הכי טובות שיש

מאת: רוני הכהןברית ובריתה25/01/171627 צפיות
את הטקס רבים בוחרים לבצע במסגרת החגיגה של אירוע ברית בתל אביב באולם אירועים עם כל בני המשפחה והחברים, בעוד יש טרנד הולך וגובר של אנשים שמעדיפים שלא לערוך אירוע ביום השמיני אלא רק לערוך את טקס ברית מילה בבית הפרטי עם ההורים, ועוד כמה אנשים בודדים בלבד. מה מבין שני אלה טוב לכם?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה11/09/162340 צפיות
הכל אודות בחירה נכונה של אולם מבין שלל של אולמות לברית בזמן קצר

מאת: אבי דוידיברית ובריתה17/06/161992 צפיות
טרנד אירועי שישי בצהריים, האם האורחים אוהבים אירועים בשישי בצהריים או לא?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה04/05/162157 צפיות
הורים רבים מחפשים אחר מקום לבריתה שיהיה הכי מושלם שאפשר, אבל איך אפשר להתמודד אל מול רשימה כה ארוכה של מקומות ראויים לגמרי שנמצאים במרחק די קצר מן הבית ובהם ניתן לערוך התאספות של כל מי שרצה לברך אתכם למזל טוב וטרם הספיק? קראו הלאה ותדעו את כל מה שצריך למציאת מקום לאירוע המרגש שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica