חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג

מאת: headcheffתיירות ונופש - כללי16/09/2009846 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
קייטרינג

ברוב המקרים הכוונה היא ספציפית למקומות שאין בהם שירותי מטבח, לכן המזון משונע אל היעד.תחום הקייטרינג נותן מענה לאותם השפים, שנהנים לבשל, אך לא נהנים לעבוד במקום קבוע. קייטרינג, או בעברית הסעדה, הינה הספקת שירותי מזון. התחום התפתח עד כדי כך, שניתן להזמין שירות במוטיב כזה או אחר, לדרוש עיצוב ספציפי, ואפילו תאורה בה אתה מעוניין. מקור המילה קייטרינג היא מהמילה הלועזית CATERING, משורש CATER – לשרת. כשמדברים על תפקיד בעל רקע יצירתי כמו בישול, גיוון שכזה בהחלט משפר את התוצר הסופי. חברות רבות מציעות שירותי קייטרינג, ביניהן תוכלו למצוא שפים רבים מהשורה הראשונה.לסיכום – תחום הקייטרינג הוא תחום שעוסק בהסעדה משונעת, הוא תחום מאוד מגוון, בעל אספקטים שונים ומשונים, כל יום צומחת לה חברת קייטרינג חדשה המציעה שירות שונה מקודמותיה - כדוגמת המסעדה באוויר (על מנוף), מזון הנאכל מעל גופה העירום של בחורה ענוגה וכו'. במקרים אחרים, משנעים את האוכל במצב קרור, ומכינים אותו במקום הארוע, (ברביקיו, עמדת ווק, וכו')נכון להיום תחום הקייטרינג הינו עשיר ורבגוני. ישנם ענפים רבים הנעזרים בשרותי הקייטרינג , ביניהם תחום התעופה (הסעדה על המטוס) , בתי הספר, גנים, צבא , ובארועים חגיגיים. במקרה זה בכל ארוע הם יכולים לבשל במקום אחר, ובנוף אחר, וכך לספק את צרכי הגיוון שלהם. דבר זה אינו פשוט כפי שהוא נשמע, ושפים רבים אינם מצליחים לעשות המרה ממסעדה רגילה לתחום הקייטרינג. כדי להתגבר על מכשולים אלה, משתמשים הרבה פעמים בחמגשיות - כלי אכסון המשמרים טמפרטורה. שירותי קייטרינג, מוסיפים לשף האחראי אתגר נוסף מעבר לבישול אוכל טעים , כמובן שמדובר על שינוע האוכל אל הסועד. במאמר זה נעסוק בהגדרת המילה קייטרינג. ניתן להזמין כל סוג של מזון וכמעט לכל מקום.

 



תגיות המאמר: קייטרינג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת headcheff

מאת: headcheffעסקי מזון20/10/09826 צפיות
המונח ברביקיו כבר מזה זמן רב השתרבב בשפתינו כמונח המציין לרוב אירוע "על האש" בו מתאסף קהל רב, לרוב משפחה וחברים קרובים, ובמסגרתו מכינים בשרים מכל טוב על האש (בצלייה איטית או מהירה) ואליו נוספים מאכלים שונים כגון פחמימות וסלטים. אולם ברביקיו במקורו מציין סוג של הכנה של הבשרים על האש.

מאת: headcheffעסקי מזון20/10/09784 צפיות
קייטרינג בשרי הינו שירות הניתן למיני אירועים והפקות שונים אשר יבדילו בין האירוע שלך לבין אירועים אחרים ויהפכו את הארוע שלך לאירוע השנה. כמו כן, פעמים רבות ובמיוחד לאחרונה בוחרים בעלי האירוע לא לערוך את האירוע ו/או ההפקה באולם אירוע או במרכז כנסים, אלא בביתם שלכם באווירה אינטימית ונינוחה. קייטרינג בשרי מציע לך את שירותיו בין אם תבחר לערוך את האירוע שלך באולם אירועים או אצלך בגינה (מומלץ בחום ברבקיו)

מאת: headcheffעסקי מזון20/10/09848 צפיות
כיום, קייטרינג כשר הופך לפופולרי יותר ויותר בכלל המגזרים השונים בחברתנו הפלורליסטית. הסיבה נעוצה בהתפלגות בין המגזרים השונים כגון: חרידים, חילוניים, מסורתיים וכמובן הצמחוניים. חלק ניכר מהצלחת האירוע שלך הוא לתת לקרוביך, חבריך ומשפחתך להנות ולשמוח בשמחתך. אולם, חלק לא פחות חשוב הוא גם עניין האוכל.

מאת: headcheffעסקי מזון20/10/09818 צפיות
הדבר הראשון כששואלים בן אדם מה הוא זוכר מהאירוע הוא יגיד לך את האוכל- תשובה זו היא חד משמעית. באירועים לא ניתן למנוע את הביקורת על המזון אבל, ניתן לצמצם אותה בכך שנבחר קייטרינג איכותי. צריך להתאים את המזון שיוגש לאירוע לסגנון האנשים.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205153 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205040 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195499 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195699 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196448 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182458 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181713 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica