חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מלונות באילת : רימונים אילת מול הילטון מלכת שבא

מאת: שלום כהןבתי מלון09/05/20121318 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חופשה מלכותית אמיתית הלוקחת עימה את הנופשים אל כל מחוזות התענוגות האפשריים הקיימים, על שלל היופי המוצע באוצרות הטבע המקיפים, על שלל פינוקי בריאות, יופי ושלווה ועל מגוון האטרקציות הדינאמיות, הלא היא חופשה כזו המוצעת באחד מהרבים שבין מלונות באילת על אופיים השונה.

 

בין אם חפצים הנופשים באווירה פסטורלית, רגועה, אינטימית ומפנקת, בין אם האהבה הגדולה היא ליוקרה, עיצוב עילי ומטעמי גורמה ואפילו מדובר בחובבי אקסטרים, שאינם מוותרים על החופשות היוקרתיות שמציעים מלונות באילת מחד, אך מעוניינים לנצל כל רגע בנופש עד תומו. מגוון האטרקציות הממתינות לנופשים במגוון הגדול של מלונות באילת כוללים פעילויות כמו סנפלינג וטיולי ג'יפים או טיולי סוסים, צלילה ושיט מחד, כשמאידך אינספור טיפולי יופי וספא, בריאות ועונג ממכר, עד לאחרון החושים.

 

בין המגוון הרחב של מלונות באילת, ימצאו מבקריה את מלון רימונים אילת הקסום והמודרני, המציע תפיסת עולם חדשנית בכל הנוגע לתענוגות והנאה, וכן את מלון הילטון מלכת שבא המעוצב עד לאחרון פרטיו בהשראת המלון התנ"כי המהודר וידוע ברמת השירות היוקרתית שהוא מעניק לאורחיו.

 

מלון רימונים אילת – כל העולם בכף היד

 

בלב אזור התיירות הדינאמי והתוסס, בין שפת הים הכחול ובין הרי המדבר מרהיבי העין, שוכן לו מלון רימונים אילת, האוחז בתפיסת עולם ייחודית בכל הנוגע לנופש, הנאה ועונג. אין ספק כי מלון רימונים אילת נושא את אורחיו אל מחוזות לא מוכרים של התענגות, על כל אחד ואחד מהרגעים בו. העיצוב החדשני, המטעמים מענגי החיך וטיפולי הספא המפנקים וממכרים את כל חושי הגוף עד האחרון שבהם, יצורים יחדיו את החופשה האולטימטיבית השמורה לאוהבי תענוגות החיים שאינם מתפשרים על פחות מהסטנדרטיים הגבוהים ביותר בעולם.

 

מלון רימונים אילת מציע לנופשיו מטבח פיוז'ן בעל טעמים מרתקים ההופכים כל ארוחה לעונג קולינארי מתמשך. על חופו הפרטי של המון, יוכלו האורחים להשתזף להנאתם כשבפא היוקרתי יתענגו על טיפולים הניתנים על ידי מיטב המטפלים בתחום. במלון 278 חדרי אירוח מפוארים כשביניהם סוויטות משפחתיות ונשיאותיות מרהיבות עין בפאר שלהן.

 

הילדים ייהנו במלון ממועדון מרתק ודינאמי, בעוד ההורים יוכלו לגשת לשדרת חנויות המותגים הנמצאת במרחק נגיעה ובהן תכשיטים וביגוד, ספרים, מזכרות ועוד. אין ספק כי המלון הוא הבחירה האולטימטיבית לנופש המשלב בין כל העולמות.

 

מלון הילטון מלכת שבא – הקסם שבחופשה

 

מלון הילטון מלכת שבא הינו הביטוי האידיאלי לנופש היוקרתי המושלם. המלון, המעוצב בהשראת המלון התנ"כי ומותיר את אורחיו חסרי נשימה במראהו המהפנט, מכניס את הנופשים לתוך עולם של עונג וקסם, שיכר חושים והנאה בלתי פוסקת, בשילוב מיטב אמצעי הנוחות הקיימים.

 

מול הים האדום, על חדרי האירוח המפוארים והיחידות המשפחתיות מרווחות הידיים, על הקומה העסקית המאפשרת את שילוב שתי הנאות החיים – ביזנס אנד פלז'ר, ועל מגוון הפינוקים הלא נגמרים, הרי שמלון הילטון מלכת שבא הינו המקום להתרגע ולנפוש באווירה יוקרתית ומלכותית. המלון מציע לנופשיו בריכת שחייה ענקית ובה זרמי ג'קוזי ושטחי שיזוף נרחבים להנאת האורחים, מועדון ספא יוקרתי בו מוענקים טיפולי בריאות ויופי משכרי חושים ומבחר של מסעדות ותפריטים עשירים הערבים לחיך.

 

המלון, המעוצב על טהרת הקלאסיקה, מנעים את זמנם של אורחיו במוסיקת רקע מרגיעה ובפעילויות בידור בערבי הקיץ. הפעלות מגוונות לילדים במועדון הייחודי ומגוון רגעי עונג וקסם בלתי נגמרים.

 


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20926 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20996 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191087 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191383 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191125 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191431 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195848 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica