חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואות מלונות בצפון: אמירי הגליל מול יערות הכרמל

מאת: שלום כהןבתי מלון10/05/20121014 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפעמים אנחנו יודעים בדיוק מה מתחשק לנו בחיים. ללמוד הנדסה, למשל. או לצאת לטיול במזרח הרחוק. לעזוב את העבודה ולהתחיל קריירה חדשה בתור אמנים. לא משנה באיזה תחום מדובר, ישנם רגעים של בהירות בהם אנחנו מבינים פתאום 'מה אנחנו צריכים לעשות'. רגעים כאלו מופיעים לפעמים גם בתחום של בילויים וחופשות: "הערב אנחנו יוצאים להצגה!" "הקיץ הזה אנחנו טסים לחו"ל! מחר אני בודקת לנו מלונות בטבריה!". עבור מי שמחפשים מלונות בצפון ויודעים היטב שהם רוצים חופשה מרגיעה ושלווה, מומלץ לבדוק את מלון אמירי הגליל ואת מלון יערות הכרמל.

 

ייחודם של בתי המלון האלו

 

מלונות בצפון יש בשפע: בין אם מדובר בצימרים במצפים גליליים קטנים, בבתי הארחה בעכו או מלונות בטבריה, ישנו מנעד רחב של אפשרויות טובות. אלא שישנם מקומות שמיועדים באופן מיוחד למי שרוצים לקחת נשימה עמוקה ולהרגיש את הריאות מתמלאות באוויר נקי... אלו הם מקומות כמו אמירי הגליל או יערות הכרמל- מלונות שמציבים במרכז הביקור בהם את חווית הבריאות והרוגע, ההתחברות לגופכם והטיפול המסור בו. לא תמצאו בהם הופעות רועשות בלובי או צוות הווי ובידור שיצחיק את הילדים שלכם לאורך שעות היום (הכניסה לאמירי הגליל היא מעל גיל 12, וליערות הכרמל מעל גיל 16), אבל תוכלו לחוות בהם שקט שלא היה לכם הרבה זמן...

 

 

מלון יערות הכרמל ממוקם, באופן לא מפתיע, על הר הכרמל... מדובר בבית מלון ותיק, שעבר מספר גלגולים עד שהגיע להיות מה שהוא כיום. מקום זה ידוע בזכות טיפולי הספא האיכותיים המוענקים למבקרים בו, בזכות הנופים המרהיבים שנשקפים ממנו, וכמו כן בזכות סדנאות צום המיצים האיכותיות שהוא מציע למבקריו. המלון הוא בעל מוניטין רב ומבקרים רבים מגיעים אליו מדי שנה.

 

המלון השני. מלון אמירי הגליל, ממוקם ליד מצפה אמירים שבגליל. גם כאן מדובר במלון ששואף לתת לאורחיו הזדמנות לנשום אוויר נקי וצח, לקבל טיפולי גוף איכותיים וליהנות מסביבה ירוקה וקסומה. שני המלונות שואפים לתת לכם חוויה קולינרית טובה- אוכל בריא, טבעי וטרי, המבושל בצורה שתגרום לכם לרצות לעבור לגור בהם...

 

כיצד מחליטים?

 

ככלל, מי שמתבלטים בין שני המקומות הללו כבר נמצאים במצב טוב. אתם יודעים שאתם לא רוצים לבדוק מלונות בטבריה, למשל, אלא שאתם מעדיפים להתרחק מהעיר ולהגיע למקום שקט ככל האפשר. ברור לכם שאינכם רוצים מלונות בצפון שהם המוניים ומלאי אנשים- הפעם אתם רוצים כמה שיותר שקט. דרך אחרת להחליט יכולה להיות בדיקה של מחירים- איפה מוצע לכם הדיל הטוב יותר לימים שאתם מעוניינים לצאת בהם לחופשה? האם יש לכם ילדים בגיל בו אחד המקומות מאפשר להם להיכנס אך השני לא?

 

מומלץ מאוד להסתכל גם באתרי האינטרנט של שני בתי המלון. על אף שמדובר ברעיון דומה, תוכלו לקבל מושג כלשהו על פרטים שחשובים לכם: אילו מסלולי טיול נמצאים באזור? האם יש מקום בו האוכל מושך אתכם יותר? האם יש מקום בו נערכות סדנאות שנראות לכם מעניינות? כל בחירה שתעשו תהיה טובה ותבטיח לכם מספר ימים שקטים בהם תוכלו להקשיב לעצמכם ולהנות מהטבע שסביבכם כפי שלא עשיתם מזמן.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20932 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/201003 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191092 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191389 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191131 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191437 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195880 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182170 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182034 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181402 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181505 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181583 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181490 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181476 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica