חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זר פירות יבשים ליומולדת

מאת: nati bentovימי הולדת14/05/2012728 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחפשים מתנה מיוחדת? לקנות מתנה מושלמת זו בד"כ לא משימה טריוויאלית, וקל וחומר שחברים כבר זמן רב וההרגשה היא שכבר קנינו כמעט את הכול. אז אילו אפשרויות קיימות על מנת להעניק באמת מתנה נהדרת לאנשים שחושבים לנו? אם ללכת שוב על"השגרתי" זר שושנים אדומות או משהו לבית, או בכלל משהו בכיוון החוויתי - טיול ג'יפים, ואם אתם מעוניינים לפנק ולפנק אז גיחה קצרה לחו"ל?

היה והרגשתכם היא שמיציתם את האופציות הללו לפני יותר מחמש שנים, אתם במאמר הנכון!

אז איך בוחרים נכון מתנה ייחודית?

מה זו בעצם מתנה טובה? אולי הסכום הוא מה שקובע? או אולי זו המחשבה? חלק ניכר מהאנשים בטוחים שזה שילוב של הדברים, אולם לדעתי מתנה של פעם בחיים נמדדת בזיכרון שהיא יוצרת אצל מקבליה. איך יוצרים זיכרון מושלם כזה מבלי לבזבז הון עתק? פשוט - מנסים לפנות לכל חוש אפשרי! אם מצליחים לתת מתנה שמגרה מספר גדול של חושים, האפשרות שהיא תיזכר לטווח ארוך גוברת בצורה משמעותית.

קניית סידור פירות יבשים

בשנים האחרונות לא חסרות אופציות מגניבותלמתנות שעובדות על החושים, ולא פחות חשוב במחירים הגיוניים, יש את האופציה היצירתית של קנבס עם תמונה שלכם, יש את האופציה המפנקת - ארוחה במסעדת שף, והרעיון שאני ממליץ עליו הוא קומבינציה של פינוק ויצירתיות - לדוגמת פלטת גבינות יוקרתית או כריכים טעימים במיוחד, באופן הזה מקבלי המתנה ניהנים מחוויה חושית -ריח, מראה ובנוסף מטעם מפנק.

מתנות כמו אלו יש בשפע וברוב המקרים הן מתאימות לכל ארוע. אפשר להעניק אותן בישיבת עבודה, ככיבוד למוזמנים מכובדים באירועים, כמתנה לפסח לגיסים, ובנוסף לאנשים אחרים שתרצו לפנק.

מהותי לזכור שמתנות כאלה, למרות שהן לא מאריכות ימים, הן יוצרות זכרונות נפלאים - בגלל שמתנסים וחווים אותם עם הרבה חושים. מסיבה זו, זה פחות מהותי אם חשבתם לרכוש זר פירות יבשים או מגש טורטיות ויין, בשורה התחתונה התוצאה תיהיה שווה - מתנה מיוחדת.

נתון נוסף נחמד בנוגע לסוג זה של מתנות שהן אכילות, הוא שאפשר "לתפור" אותן לכל חגיגה ספציפית, לדוגמה ביום האהבה ניתן לתת מגש פירות בצבעים אדומים, לסיכום חציון בעסק - פלטת טורטיות וכריכים שמונחים כחיילים, לסדר טו' בשבט - משלוח פירות יבשים וכו'.

אם גם אתם מחפשים נואשות מתנות שיוצרות זיכרון, ומחפשים אחר דרכים למצוא מידע נוסף על רכישת מתנות מפנקות וטעימות אתם יותר ממוזמנים להתרשם באתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

nati bentov

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nati bentov

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121204 צפיות
לרוב האנשים העברת המשרד זהו שלב משמח. זהו זמן טוב לבצע סדר בחפצים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהתחדש. על אף הכל, כשעוברים דירה כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלות מקצועית שתעביר בשבילנו את החפצים היקרים לליבנו ותאפשר לנו מעבר קל וזריז ככל האפשר.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121234 צפיות
איך היום משאירים רושם במשתה? זאת בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל איש מחפש מידע לגביה לפני ארגון הארוע המשמעותי. לנושא זה אין פיתרון חד משמעי, אולם כעת יש המון דרכים המאפשרות להרים את הארוע שלכם ולשדרג אותו למיוחד ולא כמו כל ארוע יום יומי.

מאת: nati bentovהדברה06/06/121361 צפיות
איזה אדם לא חווה את התופעה המלחיצה הבאה, באים בלילה לחדר האמבטיה ומגלים תיקנים שעירים. מקקים וחרקים אחרים הם מפגע לא קטן, ומעבר לאי נעימות, לעיתים הם מסכנים את בריאותנו. אז מה אפשר לעשות במקרים בהם יש דבורים אצלנו בבית?

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121300 צפיות
צילום ארועים חשובים – כולם משתמשים בשירות שמקל עלינו להיזכר בארועים המשמחים ביותר בחיינו בדיוק. התחתנתם במסיבה ענקית? ערכתם בריתה לבת? היום אנו לא יכולים שלא לשכור צוות צילום שיעקוב אחריכם ויתעד כל שנייה חשובה מהארוע החד-פעמי. אחר כך כשתרצו להיזכר תוכלו לשים את קלטת החתונה ותוכלו לראות ביחד את האירוע המרגש.

מאת: nati bentovבניין ואחזקה - כללי06/06/121597 צפיות
בשביל רבים מהאנשים מעבר דירה זהו תהליך משמח ומרגש. מדובר על שלב טוב לעשות סדר בחיים, לעבור על הדברים הישנים, לסדר קצת ולהכניס את החדש. עם זאת, כאשר עוברים דירה מומלץ להקפיד ולבחור חברה שתעביר עבורנו את הרכוש ושתאפשר מעבר נעים וקל במידה האפשרית.

מאת: nati bentovהפקות אירועים06/06/121492 צפיות
הפקה של אירועים היא סוגייה לא קלה. מפגשים חברתיים מורכבים מהמון פרטים קטנים, כשכל פרמטר חייב יחס בנפרד. כשמגיעים ליום האירוע כל הנוכחים יוצאים מרוצים, אחרי שהפקתם ארוע בלתי נשכח!

מאת: nati bentovהפקות אירועים05/06/121253 צפיות
צילום אירועים – השירות הכי נפוץ אשר נותן לתעד את האירועים המשמעותיים ביותר באופן מדויק. חוגגים בר מצווה? סבא חוגג תשעים? כיום אנחנו כבר לא יכולים שלא לקחת צוות צילום שלם שיוכל לצלם כל רגע חשוב מהאירוע הגדול שלכם. בעתיד כשתרצו להיזכר פשוט הפעילו את הדיוידי או עיינו באלבום ותראו את האירוע המאושר.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181786 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181431 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181765 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181714 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181463 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181507 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181399 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica