חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצעד הבא - בחירת שמלות כלה

הצעד הבא- בחירת שמלות כלה

רגעים ספורים לאחר תחושת האופוריה שאופפת אתכם על החלטתכם להתמסד, מגיע הרגע בו חושבים באופן מעשי ועוברים לתכנון החתונה.  המסע הארוך והמרגש אחר שמלת כלה מתחיל כעת, וזה הזמן להפשיל שרוולים ולהתחיל לחפש.

את כבר מדמיינת את עצמך פוסעת בשמלה הלבנה והצחורה אל עבר החופה וכל המבטים של האורחים משתאים נוכח יופייך וייחודך.אך מהי שמלת הכלה שתגרום לך להיראות ולהרגיש כך? שאלה טובה עליה ננסה לענות בשורות אלו.  עיצובים וטרנדים לוהטים, שלל סגנונות וגזרות קיימים בתחום שמלות כלה

וכידוע, כמות עלולה לבלבל ולהקשות את הבחירה. אנחנו ממליצים ראשית, לדלות מידע מרשת האינטרנט שיוכל לשפוך מעט אור על הנושא ולהבהיר על הטרנדים וסוגי הבדים הקיימים שעשויים להחמיא לך. כמובן, ששמלת כלה מתאימה לך מתחילה בראש ובראשונה בטעמך האישי, בנתוני גופך וכמובן בתקציב העומד לרשותך. על- כן כל בחירה היא אינדיווידואלית לכל כלה ולא כל שמלת כלה שהתאימה לזאת תתאים גם לך.

לדוגמא:  שמלות כלה 2013 השמלות הכי חמות ומבוקשות בשוק שמלות הכלה משקפות בעיקר קולקציה של שמלות כלה צמודות ונשיות המורכבות בעיקר מבדי תחרה המשדרים רכות ורומנטיות. יחד עם זאת כלות אשר מידותיהן גדולות לא בהכרח תימצאנה את שמלת חלומותיהן בסגנון זה הקרוי וינטאג' אלא דווקא בסגנון כמו שמלת כלה קלאסית אשר רלוונטית עבור 90% מהכלות בשל גזרתה הקיסרית. התחילי בתיאום פגישה עם המעצב ששמלותיו צדו את עינייך, ופני לך זמן רב לבחירה ואל תהססי להתלבט עד שתמצאי את השמלה המתאימה ביותר אותה תוכלי למצוא אצל המעצבים השונים ב סלוני כלות .

אל תשכחי שבחירת שמלה כלה היא בחירה לכל החיים- כי הרי היא זאת שהולכת להיות שם בתמונות ובסרט החתונה לתמיד ותישאר כמזכרת מן היום הגדול והמיוחד.

כדי לסייע לך בבחירה ההמלצה היא לא למדוד מספר רב של שמלות כלה וזאת כדי להקל את הבחירה שלך, בנוסף, מומלץ לקחת עמך מלווה אחת שדעתה חשובה לך מאוד.

הקפידי לשתף בפגישה עם המעצב של שמלות הכלה את העדפותייך וטעמך האישי היות ורק כאשר תרגישי בנוח בשמלה תיראי הכי טבעית ויפה.  רק כך, למעשה, תסייעי לו להגשים את חלומך ולהפוך אותו למציאות.

 



תגיות המאמר: שמלות כלה 2013


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמירה גולן

מאת: אמירה גולןנשירת שיער12/05/13900 צפיות
אם גם אתה סובל משיער דליל ומתחיל להתקרח ומזלך לא שפר עליך כדאי שתמשיך לקרוא את השורות הבאות על מנת שהבעיה שלך תבוא אל קיצה כמה שיותר מהר. מראה שיר בריא ושופע הנה פונקציה של מרכיב גנטי מובהק. אם גם אתה קיבלת מרכיב גנטי ובו קיימת התקרחות בגיל צעיר באופן יחסי, אין טען להשלים עם רוע הגזירה מאחר ולרפואה המודרנית ובפרט לרפואה האסתטית יש הרבה פתרונות מקובלים, בטוחים ויעילים עבורך בדיוק כפי שניתוחים פלסטיים הנם פתרונות מקובלים לשיפור המראה האסתטי ולפתרון הבעיה האסתטית ממנה אתם סובלים.

מאת: אמירה גולןנשירת שיער03/04/13928 צפיות
מראה שיער בריא, מבריק ומלא הוא משאת נפשם של גברים רבים. זהו סמל למראה צעיר ואטרקטיבי ואילו התקרחות ושיער דליל משויך יותר עם בני הגיל המבוגר יותר. אף על פי שנהוג לחשוב שהתקרחות היא תופעה הפוגעת באנשים מבוגרים יותר, בפועל אנו רואים שרבים מהגברים וגם מהנשים סובלים מתופעה של שיער דליל או התקרחות משמעותית הנובעת מגורמים גנטיים או מגורמים הורמונליים.

מאת: אמירה גולןביטוח רכב18/03/131022 צפיות
מערכת מיזוג אוויר לרכב שהיא תקינה ופועלת כראוי אינה נחשבת למותרות בארצנו החמה. הימים החמים אינם מותירים לנו, הנהגים, שום ברירה אלא לנסוע ברכב ממוזג כראוי המספק את הטמפרטורה הנעימה והנוחה לנסיעה. ידוע כי חום ולחות משרים אי נעימות ועל אחת כמה וכמה כאשר אנו נמצאים בתוך רכב המתחמם במהירות גם כאשר חנה בצל למשך חצי שעה ביום חם במיוח

מאת: אמירה גולןעיצוב03/03/13928 צפיות
ידוע כי כל שיפוץ או תוספת של חדר מגדילה את ערכו של הנכס אך כאשר עושים שימוש בשירותיהם של מעצבי פנים והתהליך כולו מפוקח ומבוצע במקצועיות וביצירתיות ובסטנדרטים גבוהים של גימור לצד סגנון עשיר, התרומה היא כפולה ומכופלת. ככל שההשקעה הכספית תהיה גדולה יותר כך התמורה הכלכלית תניב יותר פירות וערך הדירה יעלה בהדרגה.

מאת: אמירה גולןעסקים - כללי20/02/13950 צפיות
חשוב לבחור ריהוט משרדי פונקציונאלי במידה רבה ככל האפשר שיהיה חלק ניכר מכל סביבת עבודה איכותית וטובה. לקוחות הנכנסים בשערי בית העסק ומתרשמים מריהוט משרדי מעוצב ויוקרתי ירגישו כי הגיעו למקום הנכון בו יקבלו שירות אמין ואחראי. אם נשווה את הרושם שנקבל במידה ונראה במשרד ריהוט משרדי מיושן ומרופט הרי שנבין שמדובר בעסק לא מצליח שהכדאיות לעשות עמו עסקים נמוכה ביותר.

מאת: אמירה גולןחתונות30/12/12955 צפיות
הבדים מהם מורכבת שמלת כלה משפיעה במיוחד הן על המראה הכולל והן על התחושה של הכלה כאשר היא לובשת אותה. הבדים של שמלות כלה צריכים להקנות לכלה נוחות מרבית עם כל תנועה שלה ולא להכביד או ליצור מראה מוגזם וכבד מידי.

מאת: אמירה גולןהפקות אירועים27/12/12876 צפיות
בעודכם עומדים בפני ארגון ותכנון של אירוע חשוב בחייכם, בין אם מדובר באירוע פרטי כמו חתונה ובין אם מדובר באירוע עסקי כמו כנס לעובדים או יום עיון, הנכם נדרשים לבחור מבין מקומות רבים את המקום האידיאלי לאירוח האירוע שלכם. רוב רובם של המקומות מציעים סטנדרטים גבוהים לאירוח לצד מתן שירות מקצועי ואדיב במקום יוקרתי ומפואר. כן, אלו תוצאותיה היפות של התחרות הגוברת בתחום השירותים לאירועים שהובילו למהפכיה של ממש בכל הנוגע לאירוח יוקרתי ללא פשרות. אבל הסוד הוא לבחור נכון היכן לערוך את האירוע ולהתאים ככל האפשר

מאמרים נוספים בנושא שמלות כלה ובגדי חתן

מאת: רוני הכהןשמלות כלה ובגדי חתן07/12/171514 צפיות
איפה מוצאים שמלה שכזו? עבור שמלות ערב תל אביב הוא המקום המושלם, כזה שחוסך הרבה התרוצצויות ברחבי עיר שלמה.

מאת: ניב אבןשמלות כלה ובגדי חתן27/06/171931 צפיות
איך יודעים לבחור את השמלה האחת שתיראה הכי טוב שאפשר על הגוף וגם תהיה נוחה למשך של כמה שעות טובות של אירוע? קראו את הדברים הבאים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162228 צפיות
חתונה, הינה הזדמנות נהדרת, עבור גברים רבים ללבוש חליפת חתן יוקרתית ולהיראות שונה, מאשר הם נראים במהלך היום יום. מדובר על יום מיוחד ומקודש שבו הם יכולים להראות לכל החברים ובני המשפחה

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/162097 צפיות
אופנת גברים מתפתחת מדי יום בקצב מהיר, יותר ויותר גברים מקבלים מודעות למראה החיצוני שלהם ומתחילים להשקיע בו זמן וכסף רבים. אם מדובר בחתנים צעירים המחפשים חליפת חתן ייחודית ועשירה, ניתן ללכת דווקא על הסגנון של חליפות שחורות לחתן

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161874 צפיות
לא רק לכלה, מגיע ללבוש שמלה מפוארת אלא החצי השני שלה בן זוגה, חייב להיראות מרשים ואלגנטי. בחירה של חליפת חתנים, אינה קלה. יש מבחר רב של חליפות ויש להתאים אותן על פי מבנה גופו וטעמו האישי של החתן. ברים רבים, עשויים להיאבד בתוך שפע של מבחר בתחום החליפות. יש להגיע לחנויות המובחרות שבהן נמצא צוות מיומן של מוכרים שמתמחים באופנת גברים. יש למצוא חנויות שיש בהן הכל מחליפות, חולצות, עניבות, ואפילו חנויות עם נעליים.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161891 צפיות
כיום, על מנת למצוא חליפות חתן זולות, קיימת מספר דרכים מובילות, כגון: חנויות אופנה רבות יוצאות מדי זמן מה, במיוחד בתקופת החגים במבצעי ענק עבור בגדי אופנה לגברים, אם אתם נישאים בתקופת האביב, תוכלו לקחת בחשבון כי בחג פסח תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מבצעים והנחות בכל רחבי הארץ.

מאת: orya peryשמלות כלה ובגדי חתן03/05/161856 צפיות
בזמנים המודרניים של היום, ניתן למצוא חליפות גברים שמתאימות לאירועים השונים, אם לעסקים, לעבודה, לאירועים מיוחדים ואפילו חליפות חתן. חליפת גברים, נמדדת באיכות הבד, בהתאמתה למבנה הגוף, וישנן חליפות, המוזמנות בתפירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica