חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לאירועים -פתיחת עסק שהוא רק שלי

פתיחת עסק עצמאי הינו דבר שמצריך נסיון רב האומנם לא לכולם יש נסיון בתחום בו הם רוצים לפתוח את העסק העתידי יחד עם זאת אם זאת אכן התמונה עדיף שתחכו קצת ותלכו להתלמד אצל משהו עם נסיון כבר של כמה שנים בכל מקרה עדיף לא להיות פזיזים ולחכות טיפה עד אשר יהיה לכם הנסיון הנדרש לנהל עסק , עדיף להתגלח על זקן של מישהו אחר ולא על שלכם הרי משהו כבר עשה כמה טעיות אני בדרך! לעסק של
חברות קייטרינג חדשות נפתחות בימים אלה בעקבות הביקוש הגדול קייטרינג לאירועים הרבה שפים שכירים שחלמו כל חייהם להיות עצמיים ולהגשים את חלומם  בתחום הקולינרי בדרך שהם רוצים , ההזדמנות שנוצרה בעקבות המצב יוצרת הזדמנות לשפים השכירים . האומנם בתחום האוכל וההסעדה יש לשפים האלה נסיון לא מבוטל יחד עם זאת להיות שכיר ולהיות עצמאי אילו דברים שונים בתכלית.
בעקבות ההבדלים בין להיות עצמאי ולהיות שכיר רשמנו רשימה של מספר המלצות לשפים שרוצים לפתוח חברת קייטרינג לאירועים.


ההמלצה החשובה הראשונה הינה לחשב מלאי זהו דבר חשוב שהרבה בתחום האוכל נופלים בו ביחוד כאלה בלי נסיון ששכירים פחות שמים לב להוצאת על מרכיבי המזון קונים הרבה ובסופו של דבר נשארים עם מלאי שאין מה לעשות איתו דבר זה בהרבה תחומים ניתן לטיפול מכיוון שאם לדוגמה חברת ציוד קונה יוצר מידי כיסאות לאירועים ויש לה עודף מעבר לביקוש היא יכולה לאחסן את הכיסאות עד אשר יהיה בהם צורך בתחום האוכל לא כך הדבר הדברים לרוב מתקלקלים מהר מאוד ויש צורך לזרוק אותם וממש להפסיד כסף על הוצאה זו. לכן ניהול מלאי נכון יהיה ההבדל בין עסק רווחי ומצליח לעסק כושל.


נקודה נוספת הינה פרסום ממוקד כמו שאנחנו יודעים אי אפשר בלי פרסום לכן יש למקד את הפרסום כמה שיותר לתחום שחברת קייטרינג לאירועים שאתם פותחים אם זה קייטרינג חלבי אז מיקוד בלקוחות אשר מתעניינים בקייטרינג חלבי אם זה קייטרינג צמחוני אז יש למקד בפרסום בתחום הבשרי תנסו גם למקד את האירועים אותם אתם רוצים לעשות קייטרינג לאירועים עסקיים אז למקד לחברות , אם ברצונכם להתמקד קייטרינג לאירועים בבית הלקוח אז תמקדו את קייטרינג לאירועים פרטיים .

ישנם חברות שגם שמתמקדות במיקום גאוגרפי סתם לדוגמה חברת קייטרינג חלבי בחיפה תעדיף להתמקד בעירה וכך לחסוך עליות שינוע וגם עליות פרסום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי סבג

מאת: רחלי סבגהפקת אירועים31/05/12974 צפיות
כיום בהשפעת המדיה התקשורתית ובכלל יצרו מצב שגם לאירועים הקטנים יותר ופחות רשמיים שלפני היו מבשלים את האוכל בעצם כיום מה שקרה מארגני האירוע רוצים להתפנק ולהזמין חברת קייטרינג חלבי לאירועים שתכין אוכל מצוין ואיכותי ובו זמנית תוריד את עניין ההכנות מכתפי המארגנים .

מאת: רחלי סבגעסקי מזון30/05/12853 צפיות
חברות קייטרינג לאירועים קיימים כבר הרבה מאוד זמן האומנם זה נכון אך כיום יש תחרות גדולה מאוד עם כניסת שפים לתחום האוכל .

מאת: רחלי סבגהפקות אירועים29/05/12791 צפיות
בחירת האטרקציות ומקום האירוע לחתונה ובכלל היינו דבר מורכב שיש לשים לב אליו לכל הפרטים לכן יש לבדוק באינטרנט וגם בפורומים וכמובן להתייעץ עם חברים או אחים שכבר התחתנו צאו לשטח ותעשו טעימות באולם או בחברת קייטרינג חלבי או בשרי שבחרם וכך תקבלו את ההחלטה הנכונה שיהיה רק בהצלחה .

מאת: רחלי סבגהפקות אירועים27/05/12827 צפיות
לפתוח חברת קייטרינג זוהי משימה לא פשוטה צריך דבר ראשון להיות שף כך זה יעזור לדעת הרבה דברים של תחום הקולינריה וכמובן הדבר החשוב יותר לדעת איך לפתוח חברת קייטרינג חלבי או בשרי בעצם לא משנה הפטנט להיות שונה או מיחד בעצם לא משנה איך תקראו לזה העיקר תהיו מעל המתחרים נסו לתת משהו אחר או שונה וכך תצליחו!!

מאת: רחלי סבגהפקת אירועים25/05/121054 צפיות
סוויטות למסיבת רווקים תפסו תאוצה רבה מאוד השילוב המצוין בין סוויטה למסיבת רווקים לקייטרינג חלבי במרכז עושה את שלו הרבה מהחוגגים מזמינים את הקומבינציה הזו כל הזמן בעקבות היתרונות הרבות שאותם אנו מציינים במאמר זה .

מאת: רחלי סבגהפקת אירועים24/05/12995 צפיות
אירוע ברית הוא דבר מעוד חשוב להורים הרי נולד להם אוצר חדש והם רוצים להעניק לו כבר מהתחלה את כל הטוב ,לכן אם ברצונם של ההורים שחגיגת התינוק תצא על הצד הטוב ביותר יש לתכנן אירוע זה באופן שקול בהתאם למה שמתפתח בדרך לאירוע .

מאת: רחלי סבגעסקי מזון22/05/12905 צפיות
קייטרינג לאירועים בבית הלקוח זהו דבר מצוין אם תבחרו חברת קייטרינג חלבי או בשרי זה לא חשוב העיקר שתדע להיות מוכנה לאירוע שנערך בביתכם זהו דבר חשוב .

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222928 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222799 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187375 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187534 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187482 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188022 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179615 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica