חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מלונות דן : מלון דן תל אביב מול דן אילת מול דן פנורמה אילת

מאת: שלום כהןבתי מלון30/05/20121067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשת מלונות דן היא רשת המלונות הוותיקה בארץ המציעה פריסה גדולה ורחבה של מלונות הממוקמים באתרי התיירות המבוקשים ביותר. הרשת שמה דגש על איכות השירות, חוויה קולינרית בכל אירוח, עיצוב חדיש ונוח של חדרי האירוח ומיקום מנצח של בית המלון במרכזי הבילויים והאטרקציות בעיר. הכתבה הבאה תעסוק בהשוואה של שלוש המלונות המובילים מרשת מלונות דן, מלון דן תל אביב מול מלון דן אילת מול דן פנורמה אילת. מהיבטי המיקום, השירות ומתקני המלון המוצעים לאורחי המלון.

מיקום מנצח

שלושת בתי המלון, מלון דן תל אביב, דן אילת ,דן פנורמה אילת   אשר נמצאים בשתי הערים המבוקשות ביותר על ידי התיירים בישראל ממוקמים במקומות האסטרטגיים ביותר מבחינה תיירותית. מלון דן תל אביב, הממוקם על רצועת החוף של תל אביב מאפשר לאורחיו גישה אל כל נקודות העניין התיירותיים בעיר תל אביב כמו גישה אל חוף הים, גישה אל נמל תל אביב שוקק החיים, גישה אל שכונת נווה צדק העתיקה והמודרנית כאחד ועוד.

גם המיקום של מלון דן אילת בעיר הדרומית, הסמוך לחוף הצפוני מאפשר לאורחי המלון גישה נוחה אל מרכזי העיר המבוקשים ביותר כמו הטיילת של העיר אילת, מרחק הליכה קצר אל הקניון של העיר וכדומה. מלון דן פנורמה אילת הממוקם במרחק הליכה קצרה מהחוף הצפוני של העיר מציע לאורחיו נוף ללגונה הצפונית ולהרי אדום המיוחדים.

במלון דן אילת יוכלו האורחים ליהנות ממגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה. צוות הבידור של המלון יספק בידור לילדים בשעות הבוקר בבריכה ובשעות הערב במועדון דנילנד בו מתקיימות הצגות, תחרויות ופעילויות לילדים בכל הגילאים, משחקי בריכה, תחרויות ושעשועים, מתקני מגלשות מים ועוד.

במלון דן תל אביב יוכלו האורחים ליהנות בנוסף לאטרקציות לילדים גם משירותי ספא ומועדון כושר הכוללים בריכות שחייה פנימית וחיצונית, בריכות מים מתוקים ומים מלוחים, מרפסות שיזוף עם נוף לים, טיפולי ספא בהזמנה, חדר כושר ועוד. מלון דן פנורמה אילת מציע לאורחיו בנוסף לשירותי הבריכה למבוגרים ולילדים פעילויות ספורט שונות כמו כדורעף בבריכה, התעמלות אירובית במים, הצעות לאטרקציות שונות בעיר אילת, מופעי תיאטרון ומופעי בידור.

מועדון דנילנד לילדים

שלושת בתי המלון, מלון דן תל אביב, דן אילת, דן פנורמה אילת מציעים לאורחיהם ליהנות ממועדון דנילנד לילדים הייחודי לרשת מלונות דן. במסגרת מועדון דנילנד יוכלו הילדים המתארחים בכל אחד מבתי המלון ליהנות ממגוון פעילויות ומתקנים במשך שעות היום והערב. בין הפעילויות המבוצעות על ידי צוות העובדים של רשת דן ניתן למצוא סדנאות יצירה, משחקי מחשב, תכניות ומופעי בידור ועוד. מלון דן אילת מציע בנוסף למועדון דנילנד, מועדון דן קלאב המיועד לילדים בגילאים 10 עד 18 ובו יוכלו האורחים ליהנות מעמדות אינטרנט, משחקי מחשב, עמדת סוני פלייסטיישן, עמדת WII  ועמדת אקס בוקס.

אטרקציות

לאורחים המתארחים במלונות דן אילת ודן פנורמה אילת מוצעות אטרקציות מגוונים באזור העיר אילת כמו פארק תמנע, טיולי ג'יפים וכדומה ולאורחים של מלון דן תל אביב מוצעות האטרקציות המרכזיות של העיר תל אביב כמו נמל תל אביב, שכונת נווה צדק, לונה פארק תל אביב ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלום כהן

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20934 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/201005 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/191096 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/191392 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/191132 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבניין ואחזקה - כללי21/11/191438 צפיות
עומדים לרכוש מגהץ קיטור חדש? רוצים להכיר קצת יותר את הטכנולוגיות השונות בתחום בכדי שתוכלו לבחור את מגהץ הקיטור הטוב והנכון ביותר בשבילכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195886 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182172 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182037 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181405 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181506 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181587 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181493 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181477 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica